piątek, 20 czerwca 2014

Soczna paczka...


W tym tygodniu miałam na tyle szczęście, że moja sąsiadka akurat była w domu, gdy ja byłam w pracy bo tak to musiałabym po tą paczkę lecieć na pocztę, a aż tak leciutka nie była :)
W kartonowym pudełku znalazły się 3 soki do picia (aktualnie już jedne popijam z rana) takie jak:
0,75L - sok z granatów
0,75L - sok z granatów  z winogronem
1L- sok z pigwy 



Ja się zabieram za picie, a was zapraszam na stronę:  http://www.sokigrante.pl/
Zapraszam również szybciutko na Facebooka soków, gdzie aktualnie można taki jeden sok wygrać KLIK!!!

23 komentarze:

  1. no prosze, genialne takie przyesylki :) trzeba bedzie pic, na zdrówko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że będą smaczne, nigdy nie piłam soku z granatu

    OdpowiedzUsuń
  3. smaczna ta paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie piłam soku z pigwy. mam nadzieję, że soki smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam je na wielu blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delektowałam się nimi kilka tygodni temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę smacznego testowania :D
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam te soczki i najbardziej polubiłam z wiongronem.
    Zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.