piątek, 21 lipca 2017

Calmapherol baby 60ml krem regenerujący do skóry podrażnionej pod pachami??



Od kiedy w mojej ogromnej szafie kosmetycznej zagościły kosmetyki dla dzieci, dzięki uprzejmości  
http://www.red-pharma.com/ stwierdzam iż moja skóra odzyskała cudowną równowagę, dzięki której skóra ciała jest gładka, miękka i bez jakikolwiek podrażnień skórnych.




Może zacznę od tego, że firma/ marka red pharma laboratories  pracuje z lekarzami i dermatologami aby wszystkie produkty kosmetyczne dla dzieci, które ma w swojej ofercie były dla nich na tyle bezpieczne, że swobodnie rodzicie małych już miesięcznych dzieci mogli bez obaw smarować swoje pociechy ponieważ nie zawierają one substancji zapachowych i barwników, czy też parabenów, a zatem jeśli są one bardzo łagodne dla dzieci to dla nas tym bardziej w szczególności, że krem regenerujący Calmapherol mogą również stosować osoby z atopowym zapaleniem skóry.


Jak widać na załączonych obrazkach białą tubka z kremem znajduje się się w białym kartonie, który od razu kojarzy się z aptecznymi kosmetykami. Szata graficzna prosta i bardzo czytelna z każdej strony znajdziemy informację na temat kremu oraz jego składników wiodących. 


Krem posiada delikatną konsystencję lekką tłustawą, która dość fajnie wchłania się w skórę ciała pozostawiając je gładkim i miękkim w dotyku, a przede wszystkim wolnym od wszelakich podrażnień.   Zapach kremu można rzecz, że bez zapachowy.


60 ml jest to ilość dla nas z jednej strony nie wielka, a z drugiej zaś wystarczająca o ile stosujemy krem na konkretne miejsca na ciele.

Związku z tym, ze nadeszły ciepłe dni golę swoje pachy bardzo często bo inne metody u mnie się nie spisują i muszę przyznać iż bardzo narzekałam na podrażnioną skórę pod pachami. Była obalała, zaczerwieniona, z bąblami oraz potrafiła nie miłosiernie swędzieć.  Dlatego też postanowiłam na noc aplikować krem dla dzieci na skórę pod pachami aby ukoić ból i świąd oraz doprowadzić je do stanu wyjściowego. 


Muszę przyznać iż z pozoru ten dziwny pomysł okazał się strzałem w 10 bo zaledwie po kilku dniach mogłam cieszyć się zregenerowanymi pachami, a zatem prezentowały się bosko:)! 

Wystarczyło dziennie po prysznicu wieczorem nałożyć troszeczkę kremu aby skóra odzyskała nawilżenie, gładkość, miękkość i wygląd:*  Świąd, zaczerwienienie, pęknięcia i bąbelki znikły na zawsze. 


Kochani jeśli i wy zmagacie się z podobny problem skórnym myślę, że wiecie po co możecie sięgnąć. 

13 komentarzy:

  1. to coś dla mojej mamy, bo zdarza jej się odparzyć miejsce pod biustem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też łapie podrażnienia pod pachami :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że Ci pomógł.Też mam czasem taki problem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mieć coś takiego pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam firmy! :O
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę o tym pamiętać na przyszłość, póki co nie mam problemów z podrażnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze wychodze z założenia, że kremy dla dzieci sa najlepsze na skórne dolegliwości. COKOLWIEK to jest, ja zawsze próbuje smarować takim specyfikiem - podrażnienia zwykle znikają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety olej mineralny jest bardzo wysoko, a on zapycha pory, więc u mnie odpada

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem ;)
    Może kiedyś.
    Póki co nie potrzebuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio mamy problem z odparzeniami w okolicy pach po treningach więc może się u nas sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.