sobota, 3 grudnia 2016

Domowy tonik do skóry tłustej i mieszanej:)



Dobry wieczór;)! Pamiętacie jak parę tygodni temu krótko opisywałam wam domowe kosmetyki, które przygotowała dla mnie właścicielka bloga http://mili-vanili2.blog.pl/? Jeśli nie to odsyłam was do zapoznania się z balsamem do mycia skóry twarzy, który skończyłam i zrobiło mi się nie co smuto bo jest naprawdę świetny:)! A na wieczór jeszcze od czasu do czasu stosuje naturalny krem do twarzy:)  Oby te dwa produkty bardzo przypadły mi do gustu. Teraz kolej na tonik, który niestety ale jakoś mi nie pod pasował :P 
Może chodziło o ilość toniku w buteleczce, a jak widać wiele go w butelce nie mogło być, a może to przez swą konsystencję trochę tak jakby oleistą, a być może przez zapach, który mi przeszkadzał?? 


Jak i widzicie skład bardzo fajny i nie ma w nim nic co mogłoby mi przeszkadzać, a szczególnie mojej cerze, która bywa kapryśna chociaż ostatnio się ustatkowała. Po prostu chyba na mnie lepiej działają  toniki sklepowe hi hi 
Co nie zmienia faktu, że z chęcią kiedyś sprawdzę inny domowy tonik do skóry twarzy. 

13 komentarzy:

  1. No cóż fakt że zapach jest taki dość specyficzny i nie każdemu może przypaść do gustu mi osobiście się podoba, mi z kolei sklepowe toniki nie przypadają do gustu czyli na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawsze coś się nam sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawsze domowe kosmetyki się spisują:P Skład ma bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny skład, fajnie że można sobie samemu kosmetyk wykonać w domowym zaciszu

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne. muszę coś takiego rozkminić, bo ostatnio przeniesli mnie na dział z chemikaliami dziwnymi, gdzie musze badac odczyny wody i moja twarz trochę się "poniszczyła" może taki tonik mi pomoze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat nie dla mojej, ja mam suchą

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Świetny tonik. Sama mam teraz obecnie taki łagodzący. Różnych już próbowałam. Ten mi się podoba, głównie za sprawą składu - świetny. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*