poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Ziaja Jagody Acai tonik do twarzy z kwasem hialuronowym


Cześć kochani! Jak się czujecie z myślą iż już mamy koniec lata i wakacji? Ja jeśli mam być szczera to w tym roku za bardzo ich nie odczułam bo na urlopie jeszcze nie byłam, a dodatkowo i tak przez pandemię miałam przymusowe wolne :P 


 Bądź co bądź w miarę i odpoczęłam i poznałam trochę nowości kosmetycznych, które zagościły u mnie już jakiś czas temu.  

 

Na pewno wartym kosmetykiem do przetestowania jest tonik do twarzy z kwasem hialuronowym-Ziaja Jagody Acai oprócz tego iż przepięknie pachnie bo owocowo to posiada atomizer, który cudownie rozpyla mgiełkę na skórze twarzy i otula ją właśnie delikatnie soczysto owocową mgiełką, która od razu odświeża skórę twarzy. 

Takie rozpylanie toniku jest świetną alternatywą w upalne i ciepłe dni,gdy chcemy uzyskać szybie odświeżenie twarzy aczkolwiek wtedy musimy być i bez makijażu bo, gdy już go mamy to ten zabieg jest bezsensowny aczkolwiek po pełnym demakijażu skóry jak najbardziej tonik można zaaplikować. 

Ja tak naprawdę często go rozprowadzałam wacikiem, gdy chciałam dokończyć usuwanie resztek makijażu po  oczyszczaniu lub po kremowych maseczkach do twarzy by wyrównać PH.

Oprócz niesamowitego odświeżenia i ładnego zapachu tonik pozostawia czystą skórę, która z dnia na dzień co raz piękniej błyszczy swoim naturalnym blaskiem.


Podsumowując: bardzo fajny tonik, który nie kosztuje wiele, a więc warto go przetestować.  

Warto wspomnieć o pięknej butelce, która  posiada pięknie jagodowy kolor, a  w późniejszym czasie nadaje się do ponownego wykorzystania np. przez inny produkt.
 

19 komentarzy:

  1. Z tej serii chyba jeszcze nic nie miałam, ale ogólnie lubię kosmetyki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaję chętnie wypróbuję. Lubię tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i był spoko w sumie, teraz jednak wybieram produkty z lepszym składem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie używałam kosmetyków Ziai

    OdpowiedzUsuń
  5. Często wykorzystuję takie buteleczki do innych specyfików:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ta serie,tonik w sprayu jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki Ziaja. Na pewno kupię ten tonik przy najbliższej okazji. Dzięki za podpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego tonika, ale chetnie wyprobuje. Tym bardziej, ze to dobra firma. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki Ziaja, więc przy okazji wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna z tych rzeczy, których brakuje mi na emigracji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mgiełki i chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki z ziaji aczkolwiek są inne z lepszym składem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety ten tonik nie przypadł mi do gustu. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię produkty Ziaji, ale tego toniku nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię produkty tej firmy, jeszcze się nie nich nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem mamą dwójki dzieci...przyznam, że koniec wakacji przywitałam z uśmiechem;))) A co do toniku, tego nie miałam, ale seria z liśćmi manuka skradła moje serducho. Ziaja ma fajne toniki.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam zarówno tego jak i Liście manuka, oba są super i zdecydowanie są fajną, budżetową wersją jeśli komuś się kończy na szybko. Oczywiście są też bardzo wydajne, więc kolejny plus :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.