poniedziałek, 17 sierpnia 2020

ZIAJA JAGODY ACAI SATYNOWY MUS DO CIAŁA NAWILŻAJĄCY


Lato nie należy do tej pory roku, w której mamy ochotę po prysznicu nawilżyć się balsamem do ciała ale ciepłe dni i suche powietrze jeszcze bardziej podrażnia naszą skórę dlatego trzeba dbać o jej nawilżenie, a lekki mus do ciała bardziej nas kusi niż treściwe masło, czy krem, a więc, gdy tylko dostałam w prezencie od dziewczyn z pracy do przetestowania ZIAJA JAGODY ACAI SATYNOWY MUS DO CIAŁA NAWILŻAJĄCY nie czekałam długo i wzięłam go w obroty. 
 

Balsam znajduje się ciemnogranatowym słoiczku, dzięki czemu wydobycie musu do ciała jest bardzo łatwe jak i sama jego aplikacja na skórę. 
 Przez to, że mamy wgląd do słoiczka wiemy ile produktu nam zostało, a i przy okazji wydobędziemy go do końca bez obawy iż coś zostanie na ściankach opakowania. 

Konsystencja musu jest bardzo lekka, a więc i szybko wchłania się w naszą skórę ciała nie  zostawiając przy tym  tłustej powłoki i lepkiej warstwy, dzięki czemu po prysznicu dalej czujemy się świeżo i lekko. 

Dodatkowo nie możemy zapomnieć o przepięknym owocowym zapachu, który umila nam pielęgnację i pozostawia ślicznie pachnącą skórę. 


Sama konsystencja musu jest lekko w jagodowym kolorze, a zapach także to podpowiada więc  nawet nie mając informacji o kosmetyku zapewne byśmy się domyśliły z jakim mamy do czynienia.


Działanie produktu jest bardzo trafne jeśli chodzi chodzi o wspomaganie nawilżanie skóry ciała nawet tej bardzo suchej i wrażliwej bo po nałożeniu musu nawet po mechanicznej depilacji skóra mnie nie szczypie. Trzeba dać plusa za skuteczne nawilżenie, które nie jest krótkotrwałe jak i za naturalny pojawiający się blask skóry.



Podsumowując: bardzo dobry produkt o ładnym zapachu i dobrym działaniu, a więc czego chcieć więcej w upalne dni? 
 

16 komentarzy:

  1. Cenię sobie produkty Ziaji, więc pewnie się skuszę na ten mus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Ziają mam love-hate relationship. Jedne kosmetyki są fajne, a inne w ogóle nie zdają u mnie egzaminu:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii miałam tylko tonik i miło go wspominam. Ten mus mnie zaciekawił, chętnie go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten mus do ciała - dla mnie rewelacja, super konsystencja i super zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i byłam bardzo zadowolona. Szczególnie urzekł mnie ten piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno nie miałam nic do ciała z tej marki, myślę że skuszę się na ten mus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie serie acai,dobrze działa i owszem cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziaja to jedna z tych marek, które bardzo sobie cenię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię produkty do ciała Ziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Ziaję - tego jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo lubiłam ziaję, ale jakoś ostatnimi czasy wybieram inne produkty. Choć ten mus wygląda sympatycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale dobry balsam do ciała zawsze się przyda...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.