wtorek, 11 sierpnia 2020

Kolagen Gold-Kolagen NCN morski; na skórę, włosy i paznokcie



Suplementy diety ostatnio stały się dość modne ponieważ na każdej reklamie telewizyjnej zauważymy spot reklamujący taki towar ale, czy każdy suplement diety jest zdrowy i nam niezbędny?
 Jedni powiedzą, że to świetne uzupełnienie diety, a część  stwierdzi, że odpowiednia dieta sprawi iż suplementy nam nie są do życia potrzebne.

W której grupie Ty się znajdujesz?

Jeśli w tej pierwszej tak jak i ja to sądzę, że Kolagen NCN morski wielce Cię zainteresuje tym bardziej, gdy metryka ukazuje nam 25+.

Dlaczego akurat 25+??


 Kochani zapewne wiecie iż po 25 roku życia produkcja kolagenu zdecydowanie się zmniejsza i nie poprawimy jego produkcję samym dobrym jedzeniem bo wtedy natura byłaby zbyt prosta i niezaskakująca dlatego w szczególności my kobiety powinniśmy sobie pomóc w walce ze starzeniem właśnie suplementami, które zawierają w sobie kolagen by w przyszłości móc sobie podziękować za ich działanie.

Działanie kolagenu można porównać do kosmetyków, które mają działanie przeciw rodnikowe, a więc walczymy z wolnymi rodnikami, które niestety między innymi sprzyjają przedwczesnemu starzeniu się skóry; dlatego tak ważne jest aby dbać o siebie i swój organizm od wewnątrz i zewnątrz.



  Sproszkowany kolagen NCN morski będzie odpowiednią alternatywą by zadbać o swój organizm od wewnątrz bo nie tylko dba o jędrność skóry i wspomaga walkę ze starzeniem ale, dzięki dodatkowym składnikom aktywnym wspiera nasze paznokcie jak i włosy.

 Kolagen GOLD PACK możemy w bardzo łatwy i skuteczny sposób przyrządzić bo wystarczą nam zaledwie dwie miarki proszku, który rozpuszczamy w swoim ulubionym soku, mleku, czy napoju aby cieszyć się odpowiednią dawką wartości odżywczych, które w szklance smakują odpowiednio dobrze, że bez problemu wypijemy  duszkiem całą szczególnie w upalne dni.

Ogromny plus za zawartość magnezu w opakowaniu bo latem dużo nam go ubywa, a skurcze potrafią być mocno dokuczliwe, a ja na szczęście aktualnie ich nie posiadam chociaż piję dużo mrożonej kawy. 


Jeśli chodzi o skórę i paznokcie to zdecydowanie aktualnie mam je w jednej z lepszej formie niż dotychczas chociaż jestem na etapie ciągłego rozjaśniania włosów ale tak jak wam wspomniałam połączenie działania od wewnątrz i zewnątrz działa podwójnie.




Dane techniczne kolagenu NCN' suplement diety-GOLD:

Opakowanie: biała saszetka o pojemności 100 gram, która zarówno na przodzie, a szczególnie z tyłu opakowania zawiera wiele istotnych informacji na temat działania kolagenu i ekstraktów, które wzbogaciły jego działanie. 


Zainteresowanych odsyłam na stronę internetową medcalm.pl ponieważ znajdziecie tam wiele pożytecznych suplementów dla zachowania zdrowia, a co najciekawsze firma miała świetną akcję   #medcalmchallenge #20natwarz , gdzie zakupioną przez  nasz maseczkę odkładała dla medyków ;* 
Nic tylko brać przykład.  

 


24 komentarze:

  1. Ja nie mogę się przekonać do tego typu rozwiązań. Wolę używać kosmetyki z kolagenem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze nigdy takiego kolagenu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go ostatnio w Rossmannie. Smak nie powala, ale mam nadzieję że działanie już tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jest spot reklamujący taki towar ale, czy każdy suplement diety jest zdrowy? Też się nad tym zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. czy rzeczywiście daje to zauważalne efekty

    OdpowiedzUsuń
  6. Z rezerwą podchodzę do wszelkich suplementów diety. Nie do końca mnie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Staram sie uzywac jak najbardziej naturalne kosmetyki i unikam suplementow, natomiast probuje miec zrownowazona diete:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej rzadko sięgam po suplementy diety, za to kosmetyki z kolagenem, jak najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o zdrowie, to wolę zdrowy i aktywny tryb życia i zastąpić słodkości owocami i warzywami. Rzadziej sięgam po suplementy. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Z suplementami jestem na bakier niestety

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam wierzę, że ten produkt działa, bo sama go mam (właśnie ten) i używam, niestety jest trochę rybi w posmaku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakoś nie przekonują takie cuda, więc chyba się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie było do tej pory suplementu, po którym widziałabym jakieś efekty (a oczywiście szukałam takich dopiero po 3 miesiącach lub nawet pół roku suplementacji), ale nie jestem też zdania że to zupełnie nie działa, zależy jednak na kogo. Osobiście raczej nie skuszę się już na nic tego typu, ale jeśli Tobie się sprawdza, to super i oby tak zostało :_

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie używam suplementów, staram się warzywa, owoce...

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tym kolagenie, ale jeszcze go nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wędrówki po kuchni8:48 PM, sierpnia 12, 2020

    Ostatnio koleżanka polecała mi coś podobnego, ale nie przekonała mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie, że na Ciebie trafiłam, bo od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem takiego kolagenu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się, kwestia suplementów to temat na obszerną dyskusję.... Te, które są sprawdzone i mają dobry wpływ na nasz organizm, myślę, że warto je używać.
    Hmmm .... piszesz tutaj o kolagenie morskim. Jeszcze o takim preparacie nie słyszałam, ale się tym zainteresuje. Brzmi dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że do tej pory słyszałam jedynie o kolagenie w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolagenów jest mnóstwo. Zawarty jest w tabletkach, kosmetykach, a ja ostatnio wypróbowała skuteczny kolagen linerase i teraz moja skóra wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kolagen jest chyba najlepszy jakie do tej pory stosowałam, jest to kolagen rybi więc fakt smak sam w sobie nie powala, ale pijąc go z sokiem lub w koktajlach jest neutralny. Efekt poprawy kondycji włosów po tygodniu natomiast Efekt zauważalny gołym okiem na skórze był po ok. Miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobnie jak w większości powyższych komentarzy, jestem zdania, właściwa suplementacja może znacznie poprawić nasz stan zdrowia, dodać energii i witalności, niemniej jednak ważne tutaj jest to, żeby naprawdę była ona dokładnie sprawdzona, przetestowana i pochodziła ze sprawdzonego źródła. Konieczne jest tutaj poleganie na wiedzy i doświadczeniu, a nie tylko na reklamie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.