niedziela, 16 sierpnia 2020

POLKA Do włosów BRZOZA-szampon plus maska



Witajcie kochani w tą przepiękną niedzielę; jakże wam mija weekend? Mi zdecydowanie na wielkim leniuchowaniu i odpoczynku, dzięki czemu ładuje akumulatory na kolejny tydzień.  Dzisiejszego dnia chciałabym wam przedstawić doskonały duet do włosów marki POLKA, który idealnie sprawdził się na mych rozjaśnionych włosach, które są podatne na zniszczenia jak i wypadanie, a tu po dwóch miesiącach mogę cieszyć się doskonałą kondycją włosa. 

Cóż to nie pierwszy i nie ostatni raz, gdy naturalne kosmetyki sprawdzają się doskonale w mojej pielęgnacji włosowej. 
 

Tą nowość kosmetyczną miałam przyjemność przetestować, dzięki stronie wizaz.pl , a więc bardzo się ucieszyłam ,gdy dostałam się do testów szamponu i maski do włosów. 

Jeśli chodzi o szatę graficzną bardzo mi się spodobał tutaj naturalny łapacz snów stworzony z muszelek i liści, które zdobią prostą aczkolwiek bardzo czytelną białą etykietę. 
Na etykiecie z tyłu opakowania poznajemy sekrety naturalnych ekstraktów, które zostały wykorzystane w kosmetykach.

Szampon do włosów POLKA  z brzozą posiada żelową konsystencję, która bardzo dobrze pieni się pod wpływem wody, a co najlepsze te 200 ml szamponu wystarcza mi na bardzo długi czas przez co nie potrzebuje co chwilę kupować nowego szamponu do włosów.

Maska do włosów starczyła mi na nie co krótszy czas, a to dlatego, że było jej o 100 ml mniej, a druga sprawa stosowałam ją po każdym myciu czupryny.  

Zapach produktów POLKA pomimo tego, że naturalny to bardzo przyjemny dla nosa ponieważ jest znikomy i nie odczuwa się go mocno na włosach; szybko wietrzeje.


Związku z tym iż szampon używam codziennie to szczególnie jego działanie mocno odczułam bo maska do włosów już dawno mi się skończyła. Pewnego dnia zauważyłam, że w pracy nie gubię włosów tak jak kiedyś ba nawet i w domu, a tylko przy standardowym czesaniu i myciu troszkę ich gubię ale też nie tak dużo abym się musiała martwić tą ilością dlatego stwierdzam iż szampon wzmacnia strukturę włosa, dzięki czemu są one mocniejsze i dba o ich ilość na głowie przez działanie.
 Dodatkowo mogę cieszyć   się objętością włosa i doskonałym oczyszczeniem skóry głowy. 

Jedyny mały minus to po szamponie trzeba nałożyć coś nawilżającego bo odczułam, że rozjaśnione końce są suche i tępe aczkolwiek sądzę, że to normalne jak się ma takie włosy.  


Maska do włosów marki POLKA była tym produktem kosmetycznym, który doskonale nawilżył strukturę włosa, dzięki czemu był, czy też jest gładki na całej powierzchni.  Wspomagała działanie wzmacniające jak i zadbała o to aby włosy się nie rozdwajały, czy łamały i zachowały dobrą kondycję przez co są mocne, sprężyste i lśniące. 

Jak dla mnie duet idealny i z wielką przyjemnością zakupię je  by móc cieszyć się ich dobrobytem.


Znacie markę POLKA?
Jesteście ciekawe działania  ich produktów? 
 

20 komentarzy:

  1. Kusi mnie ten duet, a jeszcze bardziej chyba ten z octem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ostatnio go gdzieś na Instagramie i już wtedy mnie zaciekawił, teraz wiem, że muszę go wypróbować. Z tej marki jeszcze nigdy nic nie miałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że bardzo zachęcająco wygląda ten duet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się przyjrzeć kosmetykom tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kosmetyki Polka, ale z innej linii i najlepiej mi pasował kosmetyk taki z bursztynem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę kojarzę, ale nie miałam ich produktów :D
    Chętnie przetestowałabym ich maskę do włosów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę tę markę, ale jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam produkty z tej marki w zapasach, ale jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam podobnego szamponu, ale innej marki, lecz zrezygnowałam, ponieważ po jego użyciu miałam suche i tępe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako taka smarkula pamiętam, że moja mama używała na wypadające włosy wodę brzozową. Nie znam tej marki, ale bardzo chętnie bym kupiła, wspominając dzieciństwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam,ale chętnie przyjrzę się tej marce :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć że kosmetyki się spisały, miałam maseczkę do twarzy z tej marki i była ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie totalnie odrzucił mimo wszystko zapach tych kosmetyków. Nie jestem fanką ja, ale moja przyjaciółka bardzo lubi ten rodzaj zapachu j zawsze zachwyca się nim, gdy tylko z nich skorzysta 😂 Co bywa zabawne, przyznam szczerze

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki, ale chetnie sprobuje. Lubie probowac nowe rzeczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze że u Ciebie się spisuje. Sama z tej firmy lubię żel do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma kilka produktów tej marki i świetnie lubią się z moimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te produkty zapowiadają się bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.