poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Maść Arnikowa GORVITA



Cześć słoneczka. Jak wasz weekend? Udany?? Mój dość przyjemny, a na moje szczęście i dzisiaj mogę cieszyć się wolnym dniem :D Dzisiaj pokrótce chce wam wspomnieć o maści arnikowej, którą polecę osobą z naczynkami na nogach, czy też  osobą, które męczą się z opuchniętymi łydkami w trakcie upałów, czy też na zmianę pogody. 

Dlaczego?
Być może mała informacja od producenta pozwoli wam na zrozumienie :D

UNGUENTUM ARNICAE
Działanie maści jest  związane z naturalnymi właściwościami  arniki górskiej i nagietka  lekarskiego oraz leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo- chlorkowo- sodowej, bromkowo – jodkowo- borowej. Składniki te usprawniają krążenie w ściankach naczyń włosowatych, zmniejszają sińce i opuchnięcia w obrębie miejsca aplikacji wywołane różnymi czynnikami zewnętrznymi. Przyspieszają proces regeneracji naskórka, dobrze nawilżają, rozjaśniają i uelastyczniają skórę (panthenol i alantoina). Łagodzą podrażnienia po ukąszeniach owadów. Usprawniają wykonywanie masaży podnosząc ich efektywność.  Maść dobrze się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustej warstwy, może być stosowana na skórę delikatną (rozjaśnia cienie pod oczami) a stosowana regularnie przywraca skórze  elastyczność i witalność.



Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie wmasowując maść w skórę  aż do wchłonięcia.

Ingredients / Składniki ( INCI): Aqua,Propylene Glycol, Arnica Montana Extract, Calendula Officinalis  Extract, Petrolatum, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Stearyl Alkohol, Cetyl Ricinoleate, Carbomer, Triethanolamine, Caprylic/Capric Triglyceride, Allantoin,Panthenol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane,Ethylexyl Stearate, DMDM Hydantoin.

Składniki pochodzenia naturalnego. Testowany dermatologicznie. Produkt nie testowany na zwierzętach.

Notyfikowany w CPNP.






Kosmetyki marki GORVITA to przede wszystkim produkty, których składniki są pochodzenia naturalnego, a ich produkty nie są testowane na zwierzętach co mnie bardzo cieszy i jeszcze z większą przyjemnością kosmetyki owe stosuje. 

Opakowania zazwyczaj są bardzo proste ponieważ dominuje tutaj biel i ewentualnie w jakimś kolorze pojawią się nam napisy, czy też ramka, a w tym przypadku mamy kolor brązowy i sam korek jest tego koloru. 

W opakowaniu mieści 130 ml maści, która wystarczy nam na dłuższy czas o ile stosujemy ją miejscowo. W moim przypadku były to uda i łydki ponieważ tam mam małe pajączki i częste siniaki, a łydki potrafią z dnia na dzień po prostu spuchnąć. 

Maść posiada lekko biało szarawy odcień, a zapach jest bardzo ale to bardzo delikatny i naturalny chociaż w opakowaniu, gdy bezpośrednio przy otworze wąchamy maść arnikową to zapach jest bardzo specyficzny. 

Konsystencja świetnie rozprowadza się po nogach bardzo szybko się wchłania, a co najlepsze to nie postawia tłustej warstwy. 



Jeśli chodzi o działanie maści arnikowej to jestem bardzo zadowolona ponieważ sprawia iż moje siniaki szybciej się goją jak i pojawiają się mniej niż zawsze. Następnie jak na razie nie mam więcej nowych pajączków ani naczynek zatem muszą być one bardziej wzmocnione, a i opuchnięcia są złagodzone. Plus taki, że gdy smaruje łydki i uda częściej to dodatkowo skóra jest bardziej miękka i gładka, a przede wszystkim wygląda estetycznie. 
 Zdecydowanie polecam, a gdy mamy naprawdę problem z opuchnięciem nóg to polecam do tego dołączyć jeszcze spray chłodzący gorvita, czy żel i dbamy o nasze nogi idealnie jak tylko można. 


21 komentarzy:

  1. arnika jest super na pajączki i stłuczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie jest stosowany na zwierzętach. To mnie bardzo przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam takich problemów zdrowotnych, ale chętnie komuś polecę ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo słyszałam o arnice i jej właściwościach... musze sprawdzić na swoich siniakach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam nigdy takiej maści, ale ja nie mam za bardzo na co używać, więc nie miałam potrzeby by ją poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne efekty uzyskałaś, ale skład ma marny. Nie lubię parafiny itp. w tego typu produktach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo delikatną skórę i często robią mi się siniaki, więc taka maść byłaby dla mnie świetnym rozwiązaniem 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli na pajączki na nogach to jest to idealna maść i dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa, a nigdy nie słyszałam... poszukam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Arnika ma potężną moc. Na pewno dobrze jest zaopatrzyć się w tę maść :)
    Pozdrawiam,


    http://tamczytam.blogspot.com/2019/07/diabe-wcielony.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Arnika kojarzy mi się z dobrych właściwości na naczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, like magic. I really need this!
    Good review though I have to translate this to google translator,☺️hehe.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam kompletnie, ale jak się kiedyś natknę to wezmę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta maść by mi się zdecydowanie przydała, muszę jej poszukać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecnie mam taką pracę, że co rusz pojawiają mi się siniaki. Wyglądam jakby mnie ktoś katował :D przydałaby mi się taka maść :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.