poniedziałek, 8 listopada 2021

Hautton DUŻY KLASYCZNY CZARNY PORTFEL

 W tym roku dostępność dekoracji świątecznych bardzo mnie zaskoczyła, bo jeszcze dobrze nie zaczęło się Halloween, a już w połowie października można było ujrzeć bombki, mikołaje, czy też inne dekoracje świąteczne, które zdobią półki sklepowe, jak i same witryny. 

 Czy to już przesada? 

Czy jest w tym wszystkim  jakiś niepojęty urok? 

Skoro tak wcześnie atakują nas świąteczną atmosferą to być może czas najwyższy, aby porozglądać się za prezentami mikołajowymi?

Czy ja już sama rozglądam się za prezentami?

I tak i nie, bo znając siebie nie wytrzymałabym miesiąc z ukrytymi niespodziankami, dlatego też dawanie prezentów bez okazji lub w podziękowaniu za to, że ktoś po prostu jest zdecydowanie sprawia nam większą radość.


Nie ważne, czy masz okazję by  swojej drugiej połowie coś podarować, czy też nie szukając męskiego prezentu, który ma być głównym prezentem, czy też dodatkiem do większej niespodzianki, a  zależy Ci na męskim świecie pełnym gadżetów i kunsztu wykonania polecam Ci internetową stronę trendhim.

Znajdziesz tam wiele cudowności począwszy od męskiej biżuterii, okularów, zegarków skończywszy na kosmetykach. 

Powrócę tutaj na moment do tej biżuterii, bo jeżeli jesteście ciekawi, jak męska biżuteria na nadgarstku się prezentuję polecam zajrzeć w historię bloga, bo tam również znalazła się polecajka z wyżej wymienionej strony. 

Moją uwagę przykuł Hautton DUŻY KLASYCZNY CZARNY PORTFEL, który jest podkreśleniem męskości oraz idealnym dodatkiem do codziennej stylizacji, która nie zawsze okazuje się luźnym dresem.




Portfel wykonany jest z delikatnej skóry premium, a klasyczny kształt i kolor podkreśla delikatny, tkany znacznik. 

W środku znajdziemy wyciągane etui na karty, a zatem to idealne rozwiązanie, gdy potrzebny jest tylko dowód i karta płatnicza, czy też prawo jazdy.

Portfel dodatkowo posiada miejsce na 6 kart oraz przestronne miejsce na banknoty.


Całość jest pięknie uszyta, a szew połączony idealnie przez co żadne nitki nam nie wychodzą.  Te poszczególne zadbane detale sprawiają, że nie jest to zwykł bazarowy portfel, a wysokiej klasy produkt, który zachwyci nie jednego Pana w każdym wieku.

Oczywiście nie można zapomnieć o tym, że portfel zapakowany jest w pudełko, a zatem o niczym innym nie musimy już pamiętać zamawiając ze strony, jeśli chodzi jeszcze o dane techniczne to szerokość portfela wynosi 12 cm, a wysokość 10 cm. 


Na żywo portfel prezentuje się również doskonale, jak i na zdjęciach dostępnych u sprzedającego, aczkolwiek dzisiaj żadnych nie mogę wgrać swoich ale nic straconego na Facebooku, czy też Instagramie na pewno się pojawią.


Co sądzicie o tym portfelu?

Czy was także już dopadła świąteczna gorączka?

Szykujecie już prezenty na gwiazdkę?

A być może szykują się urodziny?



34 komentarze:

  1. W Szwecji już od września pojawiały się dekoracje świąteczne i inne produkty. Portfel przypadł mi bardzo do gustu. Mojemu mężowi też zapewne by się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzesień to już lekka przesada, ale przegląd prezentów można już powoli robić.

      Usuń
  2. Mój mąż używa takich portfeli więc może mu kupia takowy na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel to sprawdzony pomysł na prezent 🙂 ten wygląda całkiem fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się przyda, wcześniej czy później, ja w swoim trzymam sporo wizytówek. :)

      Usuń
    2. Prawda, ja mam masę kart - do biblioteki, biedronki i innych sklepów i nagle miejsca brak.

      Usuń
    3. To prawda, ilość kart jest spora i warto mieć na nie portfel.

      Usuń
  4. Portfel wygląda porządnie. Ja jeszcze nie szykuję prezentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wcześniej kupić prezenty, a taki portfel to super pomysł, bo nie ma terminu ważności :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się taki klasyczny czarny portfel, idealnie sprawdzi się w roli prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska9:59 PM, listopada 08, 2021

    Powoli zacznę rozglądać się za prezentami i będę miała portfel na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To elegancki i praktyczny prezent, myślę, że się sprawdzi jako jeden z podarunkow pod choinką :)

      Usuń
  7. Można już rozglądać się za prezentami, czas do Bożego Narodzenia szybko minie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a kupowanie czegoś na ostatnią chwilę to średni pomysł.

      Usuń
  8. Klasyczny czarny portfel na pewno sprawdzi się w roli prezentu także dla samych siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie da się ukryć, że od czasu do czasu trzeba portfel wymienić, a wówczas z pomocą może przyjść Mikołajek, który podaruje skórzany prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jest to rzecz, która co jakiś czas się zużywa.

      Usuń
  10. Rzeczywiscie, portfel swietnie sie prezentuje :) Dziekuje za pomysl na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie portfele w czarnym kolorze :) Ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio spodobały się ciemne brązy, chociaż bardzo lubię czerń, to jednak właśnie na inną odmianę kolorystyczną się zdecydowałam. :)

      Usuń
    2. U mnie chyba też przeważałyby brązy, ale różnie to bywa.

      Usuń
  12. Elegancki i uniwersalny, ma dużo kieszonek w środku, co bardzo lubię. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża ilość kieszonek także mnie wyjątkowo zachęca do przyjrzenia się temu portfelowi.

      Usuń
    2. Zawsze poszukuję dużej ilości kieszonek, tyle szpargałów mam do bliskiego przechowywania. :)

      Usuń
  13. Ja rozumiem, że wszystko odbywa się wcześniej ze względu na pandemię. Nie wiadomo, kiedy wprowadzą kolejny lockdown. Chyba nikt im już nie wierzy w zapewnienia, że go nie będzie. Cmentarze rok temu też miały być otwarte ;)
    Portfel fajny dla faceta.

    OdpowiedzUsuń
  14. DLa mnie te świąteczne ozdoby tak wcześnie sprawiają, że nie ma klimatu świątecznego, jakiś przesyt następuje. A portfel fajna inspiracja prezentowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, marketing rozciąga świateczny klimat jak tylko się da.

      Usuń
  15. Znam dobrze tę stronę. Zamówiłam z niej dla męża zegarek pod choinkę. 🙂 Portfel rzeczywiście bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię rzeczy od Trendhim! :) Niby męskie,ale czqsami zdarza mi się znależć u nich też coś fajnego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię świąteczne klimaty, jednak otwieram się na nie dopiero w grudniu, w moim odczuciu wcześniej to już skrajne przedobrzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiscie, bardzo ladny portfel, zapisuje sobie marke : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam już listę świątecznych prezentów tak, aby nie szaleć potem w grudniu. Zwykle kupuję je wcześniej i tak będę robić i w tym roku. Portfel to bardzo fajny pomysł na upominek!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny, klasyczny i praktyczny te portfel :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.