niedziela, 14 października 2018

Tanie i modne ubrania na jesień z 'FashionMia'

Złota jesień wcale nie musi być nudna, a że aktualnie  pogoda nas rozpieszcza można pomyśleć o wyjątkowych women's coats, które nie tylko będą nas chronić rano przed delikatnym chłodem jak i wieczorem ale także podkreślą nasz charakter jak i dodadzą uroku, czy też koloru, gdy złota jesień zmieni się w szarą szarugę.
Sama jestem posiadaczką oliwkowego płaszczyka jak i oliwkowej przewiewnej kurtki ale myślę nad tym by dodać nieco żywszego koloru jak i nie pastelowego do swej stylizacji by nadać złocistej jesienni odrobinę pikanterii i kobiecości jak i lekkości.




Sądzę, że na jesień odcienie czerwieni po bordo są takim małym must have, które doda nam szyku i elegancji i nawet zastąpi naszą ukochaną czerń.


Jasne kolory na ubraniach zawsze dodadzą nam lekkości  oraz sprawią, że kobieta wygląda słodko ja i uroczo; szkoda tylko, że lubią bardzo łatwo i szybko się brudzić na nasze nieszczęście.

Nie można jednak zapomnieć o tym iż jesień służy nam pogodą na tyle, że ubranie sukienek nie idzie w zapomnienie ponieważ ciepłe rajstopki botki oraz płaszczyk tworzą piękną kreację:) 

Jednakże sztuką jet ubrać się tanio i modnie, a internetowy sklep
 'FashionMia' nam to zapewnia.

Bo oprócz  płaszczy damskich znajdziemy w nim również  Cheap dress   , które podobają się nie tylko Paniom ale i Panom. 


Każda z nas posiada w domu małą czarna jak i nie kilka sztuk bo przecież każda mała czarna jest inna, a jej fason wie jak podkreślić i ukryć mankamenty figury. 



Granat z ciekawym wzorem nada się zarówno  na wypad ze znajomymi do kina, czy też na niezobowiązującą randkę.




Koronka potrafi być modna przez cały rok za każdym razem tylko w innym wydaniu raz bardziej letnim, a innym razem jako mały dodatek, czy też wstawka.

 Mam nadzieje, że ten delikatny pokaz na blogu wpadł wam w gusta i dacie mi znać co myślicie o sukienkach w sezonie jesiennym, a po więcej inspiracji jak i ciekawych ubrań zaproszę do internetowego sklepu 'FashionMia' , gdzie z pewnością znajdziecie coś dla siebie.  




40 komentarzy:

  1. Sporo ładnych rzeczy. Podoba mi się ta sukienka z kwiecistym dołem, ale wybrałabym kolor czarny lub czerwony. Ładny jest też dlugi płaszczyk w kolorze zieleni khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede mną dopiero zakupy jesienne więc garść pięknych inspiracji na pewno się przyda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe inspiracje. Zakupy jesienne właśnie przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno w tym sklepie odnalazłabym coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne płąszczyki, jestem fanką płaszczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubrania jak najbardziej w moim stylu. Sama mam w planach kupno płaszczyka. Na ogół ciepłe okrycia kupowałam w ciemnych kolorach. Ten bordowy mnie zauroczył.I te sukienki...coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk różowy jest piękny i sukienka bordo. Lubię cieple jesienne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy Płaszczyk bardzo mi się spodobało jest zdecydowanie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuję zakupić coś z dodatkiem koronki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kreacje sa piękne. Jesień nigdy nie kojarzy się z szaroscia. Wręcz przeciwnie.Kolory powinny pasować na każdą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremowy płaszczyk bardzo ładny, choć faktycznie niestety szybko by się brudził :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow niestety nie mam takiej figury ale super stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten burgundowy płaszcz....boski:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten bezowy plaszczyk mnie oczarowal. Jestem ciekawa, czy ubrania prezentuja sie w realu tak swietnie, jak na zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk nr 2 i koronkowa sukienka wyglądają bosko :) chętnie bym się przymierzyła do tych kreacji jednak mam wątpliwość, czy te ubrania w rzeczywistości wyglądają tak dobrze jak na zdjęciu..

    OdpowiedzUsuń
  16. Same ładne płaszczyki tu widzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się to wszystko prezentuje, tylko ja mam 152 cm wzrostu i na mnie wyglądałoby to raczej śmiesznie, niż ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym sklepie.
    Płaszcz by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie pokazałaś, że jesień nie musi być nudna, śliczna płaszczyki no i sukienki :) tę z z tych drogich nie mam zamiaru rezygnować w chłodniejsze dni, zwłaszcza, że imprezki czekają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesienią uwielbiam ubieranie na cebulkę, dlatego u mnie podstawą są sukienki (nawet letnie), a na wierzch ciepły, rozpinany sweter lub kardigan :-) Do tego niezbyt gruby, kremowy płaszczyk, botki lub sztyblety i zestaw gotowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe propozycje. Ten jasny rozkloszowany płaszcz jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sklep fashionmia znam i nawet mam od nich dwie rzeczy. I powiem Ci, że jakościowo są naprawdę dobre. W takich sklepach warto czytać opinie innych lub patrzeć na zdjęcia klientów, o ile są. Bo można znaleźc fajne perełki za naprawdę fajną kasę. Z tych rzeczy podoba mi się rozkloszowany płaszczyk - piękny jest! Życzę Ci miłego i słonecznego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam płaszczyki ;) Twoje propozycje przypadły mi do gustu ;)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe propozycje. Podoba mi się ta czarna tunika z kwiatową koronką. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  25. No ładne te ciuszki, jednak ja wolę kupować stacjonarnie, chociaż nie ukrywam, że od czasu do czasu zamawiam przez internet ubrania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.