piątek, 15 września 2017

Kakaowe masło do ciała ISANA



Gdy w rossmanie pojawiają się promocje z kartą zawsze wpadam w szał zakupów bo to się naprawdę opłaca z tym, że nie kupuje wszystkiego jak leci tak jak kiedyś parę lat wcześniej teraz bardziej z rozsądkiem to robię :) Jako testerka kosmetyków rzadko kiedy testuje jeden kosmetyk dwa razy chyba, że naprawdę wpadnie w me gusta i aż żal za tak dobre działanie znów go nie posiąść w swe posiadanie.  Zatem korzystając z promocji zakupiłam masło ISANA do ciała, które na półce widziałam u znajomej, a że marka tania szkoda nie sprawdzić. 




W białym słoiczku w skromnej szacie graficznej znajdziemy kakaowe masło do ciała, gdzie tylko rant nakrętki, czy też malusi obrazek informuje nas o tym, że mamy do czynienia z kakaem. 

Sprzedający zadbał o etykietkę informującą nas o działaniu, stosowaniu i składzie kosmetyku. 


Po odkręceniu górnego wieczka słoik zabezpieczony jest sreberkiem, a więc mamy pewność, że masło wcześniej nie było przez nikogo ruszane. Otworzywszy sreberko można zauważyć iż masło do ciała jest koloru białego i dość zbite i masne bo to w końcu masło aczkolwiek miałam bardziej mięsiste masła do ciała:P

Konsystencja bardzo ładnie rozsmarowuje się na ciele z tym, że pozostawia delikatną tłustą warstwę, która w żaden sposób nie jest ciężka, a sprawia, że ciało jest bardziej nawilżone i świecące. 

Przy dużej ilości kosmetyku na ciele trzeba dłużej go wsmarowywać w ciało aby nie było białych śladów. 



Z pewnością dużym plusem kosmetyku jest jego śliczny kakaowy zapach, który unosi się zaraz po otwarciu wieczka jak i w trakcie nakładania go na ciało, czy też później możemy cieszyć się pięknym kakaowym zapachem niczym kakao w kubeczku do picia na gorąco; słodki i kuszący.   Uwielbiam jego zapach i gdy ciało pachnie przepysznie. 

Niestety ochy i achy kończą się ,gdy zaraz po nasmarowaniu ciała czuję delikatne swędzenie, a w szczególności tam, gdzie skóra jest bardziej podrażniona:( Zatem pomimo pięknego i subtelnego zapachu jak i świecącego ciała, czy też fajnego nawilżenia i wygładzenia efekt swędzącej skóry prawie przy każdej aplikacji nie jest mile widziany. 



Podsumowując z masłem muszę się pożegnać....

17 komentarzy:

  1. U mnie tego swędzenia nie było. Z tym, że ja raczej o balsamowaniu się często zapominam. Raczej stosowałam je do kremowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma spędzenia. Jestem zadowolona z tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten krem do ciała z 4-5 lat temu, początkowo lubiłam go , a później męczył mnie ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy mnie masło nie "swędziało" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że swędzi po nim ciało, bo wygląda kusząco. Może kiedyś tam mu szansę i sprawdzę, czy u mnie też wystąpi taka reakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to na pewno nie sprawdzi się po goleniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o tym maśle, ale z tego co piszesz, że swędziała Cię skóra to nie najlepiej o nim wróży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś to masło. Samo działanie było poprawne, ale bez szału. Jednak o dziwo nie podobał mi się jego zapach. Początkowo był fajny, ale szybko zaczął mnie mdlić i nużyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie, ciekawa jestem zapachu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się wspaniałe!
    Uwielbiam takie kakaowe przyjemności.
    Na jesień - bombowe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, ale nie polubiłam. Co prawda efektu swędzenia nie było, ale ta konsystencja nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dawno z tej firmy coś miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham wszystko o zapachu kakako/czekolady <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiadało się dobrze ale że swędzi to raczej nie fajnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam tam karte, ale zakupy robię rzadko. ;-;
    Ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach kuszący, może nie byłoby u mnie uczulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli nie ma sensu próbowanie tego produktu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.