poniedziałek, 25 września 2017

Krem ochronny do twarzy SPF 30



Chociaż pełne lato już za nami o ochronie przeciwsłonecznej nie można zapomnieć nawet, gdy to słońce nie świeci już tak intensywnie na co dzień jak przez ostatni czas. Dlaczego?? Pomimo braku pięknej i złocistej jesieni bywają dni kiedy to słońce przebija się cudownie przez konary drzew  umilając nam po południową schadzkę. Jesień to także idealny czas na włączenie do naszej pielęgnacji kosmetyków, czy też zabiegów z kwasami, a zatem ochrona przeciwsłoneczna jest bardzo mile widziana. 


W białej, niepozornej, białej tubce mieści się 50 ml kremu do twarzy, a zatem pojemność standardowa jeśli chodzi o tego typu kremy. Jedynym letnim akcentem na opakowaniu jest żółty napis jak i żółta nakrętka dodająca troszeczkę ciepłego blasku naszej skromnej tubce. 

Konsystencja kremu jak na krem ochronny do twarzy jest bardzo treściwa i bogata aczkolwiek równocześnie bardzo lekka przez co na twarzy kompletnie nie czuć, że mamy ochronny krem z filtrem przez co możemy śmiało go stosować przez cały rok.  

Pomimo białego koloru krem nie wybiela skóry i nie pozostawia białych smug na twarzy przez co spokojnie można stosować go każda lub każdy z nas. 


Aplikując krem na twarz możemy być spokojne ponieważ się nie błyszczymy i nie świecimy, a krem idealnie nadaje się pod makijaż jak i bardzo dobrze chroni przez wszelakimi promieniowaniami. Dość przyjemnie pachnie jak i nie pozostawia tłustej, czy lepkiej warstwy.  Dodatkowo nie zauważyłam aby w jakiś sposób zapychał moją cerę. 

Więcej na http://admed24.pl/

8 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, to w lecie nie używałam kremów przeciwsłonecznych :') Na wakacje jako takie nie wyjeżdżałam, więc uznałam, że nie ma sensu się zaopatrywać w jakiś XDD Ale gdybym jednak za rok się gdzieś wybierała z rodziną, to wiem co kupić 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam raczej, bo się nie opalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na taki krem ochronny bym się skusiła.
    Całkiem fajny!
    Mogłabym mieć.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnam używać takich kremów, jednak mi do nich nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten krem do twarzy i nie powiedziałabym że się nie błyszczymy bo ja po nim jak latarnia świecę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.