piątek, 8 września 2017

Zott Primo jogurty dobrej jakości :)



Konto na TRND  mam już przez bardzo długi czas i jak dotąd udało mi się zawsze załapać na kampanię jogurtowe :)! Cóż szkoda tylko, że tym razem miałam mały problem z realizacją projektu :D 



Nie chodziło tutaj o problem z informacją, czy też zwrotem kosztów jeśli chodzi o te kwestię, a nawet o przygotowanie do realizacji ponieważ na bieżąco każdy był poinformowany co ma robić krok po kroku i  codziennie przychodziły denerwujące maile z przypomnieniem o zadaniach:)!!!! Myślałam, że im napiszę, że głupia nie jestem i wiem co mam zrobić ;) Być może bali się, że ktoś i wycycka:P??


Problem pojawił się, gdy to było trzeba kupić jogurty. Nigdzie ich nie było można dostać!!! A jak już znalazłam jakiś sklep, w którym owe jogurty się znalazły to przeważnie same jogurty naturalne, a można było wybierać w szeregu innych....Cóż na moje szczęście udało mi isę jeszcze zdobyć o dziwo jogurt naturalny tylko, że bez laktozy :P 


Jeśli chodzi o jakość jogurtów to nie mam nic im do zarzucenia. Jedząc jogurt naturalny zott primo w ustach czujemy lekkość, delikatność, słodką przyjemność z nutką kwaskowatości. Idealne połączanie do sałatek, czy też musli oraz innych dodatków do jogurtów np kiełków :D 


Z pewnością aktualnie  #jestemPrimo! ponieważ jem i jem jogurty naturalne bo za 35 zł dało się ich wielu kupić:)!! Szkoda tylko, że w sumie jeden rodzaj bo aż się zbrzydło to jedzenie ha ha 


Na szczęście jogurtami mogłam się podzielić. 

24 komentarze:

  1. Lubię od czasu do czasu zjeść sobie taki jogurt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się bali że uciekniesz za granice z jogurtami ^^ , ten ma spoko skład bo bez mleka w proszku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ich jogurt naturalny zwykły, wersji bez laktozy nie próbowałam jeszcze ale toleruję ją bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że chociaż mogłaś się nimi z kimś podzielić :) Ja takim jogurtem polewam ziemniaki do mięsa jak nie mam czasu na zrobienie surówki a chcę zjeść coś na szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły zapas, lubię jogurty zwłaszcza naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu moje ulubione smaki!
    Mogę sobie tylko wyobrazić jak dobry musi być taki jogurcik.
    Fenomenalna sprawa!
    Pozdrowieńka przedweekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Często kupujemy produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami sięgam po jogurty z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię naturalnych, jedynie jak dodam owoce :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubimy te jogurty a szczególnie właśnie bez laktozy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie udało Ci się dorwać również innego rodzaju jogurtów z tej serii, ale te są bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie jogurty tej firmy sa bardzo smaczne: )

    OdpowiedzUsuń
  13. Często kupuje jogurty tej firmy i bardzo sobie je chwalę. Są naprawdę smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten mały bez laktozy - ma świetny skład, smak i cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sporo znalazłam, akurat naturalnego bez laktozy nie było u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmmmmm, I like it!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post dear ♥ Love your blog.
    If you want check out my blog. I write about fashion, beauty and lifestyle.
    Mabe we can follow each other and be great blogger friends ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten jogurt i jem go codziennie z owsianką - od dawna nie jem już innych jogurtów jak naturalne - jeżeli mam ochotę na jogurt owocowy to po prostu wrzucam do niego świeże owoce. Samo zdrowie!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie kupuję jogurty tego producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię te jogurty naturalne, często je kupuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Założyłam tam niedawno konto, jakoś szczególnie nie liczę na udział w kampaniach, ale trochę z ciekawości dałam się namówić, zobaczę jak to będzie. Chociaż przyznam, że nie wyobrażam sobie pisać recenzji jogurtów, taki ze mnie znawca kulinarny jak z Magdy Gessler dama :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.