poniedziałek, 22 września 2014

Ponowne zakupy w HEBE

Wybrałam się dziś do HEBE ponieważ chciałam zakupić maseczki, które kupiłam ostatnio- niestety w moim HEBE ich nie było:( 
 Albo dostaną je później albo tak naprawdę tylko, nie które drogerie je dostały chlip...
Gdybym wiedziała, że tak będzie to wzięłabym ich więcej bo okazały się bardzo fajne-szczególnie pewne dwie i chciałam je zakupić i także podarować komuś z was... no cóż muszę uzbroić się w cierpliwość może jeszcze je dostanę:)





Związku z tym, że nie było tego co chciałam kupiłam coś innego, a że jestem chora i bez humoru to hmm wzięłam nie myśląc co wzięłam hi hi

Powyższe maseczki już przetestowałam, a więc zapewne na dniach będę recenzje, teraz kolej na przetestowanie kolejnych zakupów ;)


19 komentarzy:

  1. Zakupy to jednak potrafią poprawić humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz - pisz od razu, która warta uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  3. ach te braki... może dzięki temu odkryjesz inne ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. hebe to moja ukochana drogeria, dlatego jej... unikam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie najbardziej lubię zaglądać do Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak się u ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak się sprawdza. Ja osobiście nigdy nie byłam w Hebe niestety, a tak bardzo chciałabym się tam kiedyś wybrać.

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też muszę się wybrać na jakieś zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetki Botanical Choise już przerobiłam i ku mojemu zdumieniu zadanie wykonały. Choć przyznam, że widok własnych stóp był, co najmniej, irytujący na pewnym etapie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy, sami rzadko chodzimy do drogerii na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tych maseczek :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam ich tam;) Muszę dokładniej przeszukiwać sklep;) Ostatnio kieruję się jedynie na stronę z kosmetykami do włosów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.