sobota, 27 września 2014

LomiLomi 7 Skin SCHEDULER MONDAY MASK l ALOE - nawilżenie i ukojenie ;)




Od zeszłego piątku męczy mnie przeziębienie, które już traci na swej sile jednakże katar nie chce mnie opuścić, a jak mamy katar to i mamy podrażnienie wokół nosa i pod nosem.  Przez pewien czas zaprzestałam stosować maseczek ponieważ obawiałam się okropnego szczypania skóry.
Jednakże wczoraj wieczorem  postanowiłam zaryzykować i nałożyłam sobie płat  nasączony aloesem, który ma koić podrażnienia.
LomiLomi 7 Skin SCHEDULER MONDAY MASK l ALOE  okazała się dla mnie w tym przypadku zbawieniem ponieważ perfekcyjnie ukoiła moją podrażnioną skórę, a zaczerwienienie prawie, że całkowicie zanikło.





Skóra stała się również nawilżona i promienna. Jeśli chodzi o tą maseczkę to uważam że  głównie ona likwiduję podrażnienia i te zadanie wychodzi jej idealnie. Zapewne powrócę do niej nie raz, gdy moja twarzyczka dozna jakiś podrażnień, czy większych zaczerwienień.

Dostępność:?
Na pewno znajdziecie ją w internecie.
Stacjonarnie?
JA dostałam w HEBE za śmieszne 4zł ale ostatnio już ich nie było-mam nadzieję, że to nie byłą jednorazowa akcja sprzedaży:) 

Maseczka ma również przyjemny i delikatny zapach, który koi nasze zmysły.

Stosowanie: Po uprzednim schłodzeniu pozostawiamy płat na twarzy przez 15 lub 30 minut-resztę wklepujemy i pozostawiamy do całkowitego wchłonięcia.

17 komentarzy:

  1. ja jak miałam katar i podrażnioną skórę wokoło nosa, to kładłam sobie grubą warstwę kremu nivea. Tego uniwersalnego. Też pomagało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią na okres zimowy zainwestowałabym w taka nawilżającą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy jej nie widziałam, ale chętnie bym wypróbowała :)
    zdrówka <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki czas, że wszyscy teraz chorują. -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że przyniosła Ci ukojenie :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wiedzieć o takiej maseczce,życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, same nowości pokazujesz :D kuruj się do spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym sobie nałożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje mi się, że nie bd dobra

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałaby mi taka maseczka po przeziębieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci dużo zdrówka, wiem co znaczy złe samopoczucie, często sama się przeziębiam.
    Tej maski nie miałam, ale chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę powrotu do zdrowia ;) fajnie że maseczka sprawdza się i koi podrażnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. szybkiego powrotu do zdrowia życze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.