wtorek, 16 września 2014

Krem przeciwzmarszczkowy na dzień-w 4 tygodnie wypełniamy zmarszczki :)!



Krem przetestowała moja mam lat......-o wiek kobiet się nie pyta ;)



Nasz przeciwzmarszczkowy krem znajduję się w lekkim zaokrąglonym, małym pudełku te zaś znajduję się w kartonie na, którym znajdziemy wszystkie informacje na temat naszego kremu do twarzy na dzień, które hmm o dziwo się sprawdzają ;)




Szata graficzna kartonu jest bardzo bogata i przyjemna dla oka szkoda, że samo opakowanie kremu takie nie jest. 

Zapach jest delikatny i przyjemny aczkolwiek szybciutko się ulatnia po nałożeniu kremu na twarz. 
Jak mamy zapach delikatny to i konsystencja taka sama jest. 
Krem jest koloru zielonkawego!
 Ale bez obawy nie zostaniemy Panią Shrek-ową ponieważ zaraz po nałożeniu kremu i jemu wsmarowaniu w skórę twarzy staję się przezroczysty.




Krem na buźce nie pozostawia żadnej tłustej warstwy toteż spokojnie możemy zastosować go rano przed makijażem.  Krem się nie roluję, nie maże- wchłania się idealnie.
 Nie potrzeba również jego kilogramowych ilości, a więc jest i wydajny na dwa miesiące spokojnie wystarczy. 




Teraz przejdźmy do działania bo przecież wszak one jest najważniejsze tym bardziej, gdy chcemy zwalczyć zmarszczki:)!
Po 4 tygodniach aż 4 albo już po 4 można  gołym okiem zauważyć, że zmarszczki, które były już na twarzy stały się bardziej wypchane, czyli wypełnione , a nowych dobytków zmarszczkowych nie było widać.




Skóra jest elastyczna, bardziej jędrna,  nawilżona oraz pełna blasku przez co wydaję się na młodszą i zdrowszą.   
Krótko mówiąc krem godny polecenia:)




Krem dostałam od portalu http://udziewczyn.pl/ za, który dziękuję wraz z mamą.


27 komentarzy:

  1. jak moje kremiki się pokończą,pomyślę o nim :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem nie dla mnie, a moja mama by testowała pewnie z pół roku xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię 'podstawowy' krem na dzień z tej arganowej serii. Ma też lepszy skład :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parafina w składzie ;( nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze styczności z tymi kremami, ale z serii Argan Oil Eveline mam akurat mleczko które zaczynam testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć że spłyca zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to wspaniale że na tak dobrym poziomie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze tyle dobrego o nim czytam, ale ze względu na parafinę u mnie odpada : c

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o nim wcześniej, fajnie ze twoja mama testuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę polecić go mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeciwzmarszczkowy to jeszcze nie dla mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie miałam, ale chętnie wypróbuję za kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. moja mama go miała i była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, że się sprawdza, warto o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie tak moja zmarszczka na czole denerwuje, że mam ochotę sięgnąć po jakiś przeciwzmarszczkowy krem, ale chyba jestem na to jeszcze za młoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skład nie jest najstraszniejszy ale też patrząc po składzie jakoś ciężko mi uwierzyć by wypełnił zmarszczki - może u młodej osoby która ma zmarszczki z przesuszenia i niedożywienia skóry, a nie ze starości?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak moja mama będzie pytała o jakis kremik to polece jej ten :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie kremy z eveline uczulają niestety ;/ Także uważajcie kobitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam kiedyś tych kremów na zmarszczki i niestety kompletna klapa, nie widziałam żadnym pozytywnych efektów. Także niestety w moim przypadku tego typu kremy na zmarszczki się nie sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz bardzo popularne stało się wypełnianie zmarszczek naturalnymi metodami, bez użycia skalpela. Bardzo polecam kremy ze śluzem ślimaka. Są idealnie na zmarszczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje mi się, że takie kremy niezbyt i nie do końca są skuteczne. Jeśli na prawdę chcielibyście pozbyć się zmarszczek, polecam wam zajrzeć na stronę jakiejś tego typu deuclinic.pl kliniki medycyny estetycznej i pocztać trochę o zabiegach jakie oferują. Wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym ma bardzo dużą skutecznosc i według mnie warto jest zainteresować się właśnie takim rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  22. Krem przeciwzmarszczkowy używałam wiele lat, ale nigdy nie przyniósł zadowalających efektów. Dlatego też zdecydowałam się na zabieg z użyciem kwasu hialuronowego i teraz efekt jest bardzo zadowalający.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.