środa, 6 kwietnia 2016

Skin79 Ultra Light Mask Sheet I`m Smoothing-wybielamy buźkę raz i dwa:)!



Jakiś czas temu zachwycałam się maseczką do twarzy w płachcie SKIN79 aczkolwiek była to wersja zielona.  Dzisiaj będzie o jej różowej koleżance, która również skradła moje serce aczkolwiek gdybym miała wybierać pomiędzy tymi dwoma maseczkami jednak wolę wersję zieloną:) 



Maseczka jest w formie delikatnego bawełnianego płatu, który mieści się w śliczno różowym opakowaniu, który woła nas z daleka bierz mnie bierz mnie. Zresztą pewnie kupując różowy krem BB tej marki aż grzech nie dokupić maseczki do zestawu tym bardziej, że za dwie zapłacimy tylko i wyłącznie 10 zł. Gdzie? U SKIN79Polska.  Zatem moje drogie jak dalej się zastanawiacie nad zakupem Koreańskich maseczek nie róbcie tego dłużej bo tak jak ja będzie płakać ,że nie zamówiliście ich więcej bo np. mojej zielonej już nie ma chlip....


Dla kogo jest ta maseczka?
Dla wszystkich borykających się z wszelakimi przebarwieniami na twarzy, szorstkością, brakiem nawilżenia i wilgoci oraz dla osób, których twarz jest poszarzała i zmęczona. 

Dlaczego?

Maseczka świetnie rozświetla cerę i to już po pierwszej aplikacji na twarz. Po drugie wyrównuję koloryt cery przez co jest ona bielsza i bardziej wyrównana kolorystycznie przez co mniej nasze mankamenty cery się wyróżniają. Dodatkowo skóra jest gładka, miękka i oczywiście nawilżona.  Czy polecam?
Pewnie! 


Jak ją stosować?
Rano, wieczorem lub w południe jak wam jest wygodniej!
Ja swoją raz zużyłam rano, a raz wieczorem i jeśli mam być szczera to lepsze efekty maseczki zauważymy kładąc ją na twarzy wieczorem i wstając drugiego dnia rano. 


30 komentarzy:

  1. Zachęcająca maseczka ...
    Cena również przyzwoita.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować na sobie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te maseczki mnie kuszą od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio polubiłam tą markę i to bardzo więc chętnie i po tą maskę sięgnęłabym :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaję się na te maseczki i czaje i w końcu chyba zakupię na próbę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam I'm Firming, ale po jednym użyciu szału nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te maseczki już dłuższy czas mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym wypróbowała tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O na nasze przebarwienia potrzebowałybyśmy takiej ale w większej ilości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować. Już gdzieś chyba o niej słyszałam. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdzie takich nie widziałam ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mnie maseczki w płacie działają zbawiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszą mnie ogromnie :) uwielbiam maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie probowałam ale szczerze mówiąc nie lubię używać maseczek :D chyba jako jedyna dziewczyna na świecie!

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem właśnie, czy jej nie kupić, bo jest na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa efektów po niej więc może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz o niej czytałam...
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam maseczkę skin79, ale w pomarańczowej saszetce

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam ostatnio ich nowe maski w płachcie - Tea Tree i Red Ginseng :) W weekend którąś przetestuję - jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.