wtorek, 5 kwietnia 2016

Książka „Paryski tydzień mody” kreuj, maluj i baw się :)!


Trzeba przyznać ,że wydawnictwa ostatnio szaleją z kolorowankami dla dorosłych bo jak wiemy nie tylko dzieci mogą się w ten sposób odstresować. Pisze "dorośli" bo 15 latka, czy 15 latek mogą poczuć się urażeni, gdy powiem na nich dziecko bo przecież wielki Pan i szacowna Pani jest już dorosła zatem zwracam się także i do nich:) 



Jak mogliście zauważyć Wydawnictwo Kaktus  wypuściło na rynek wielką serię kolorowanek z tatuażami, a teraz czas najwyższy na kolorowanie ubrań i wszelakiej maści części garderoby jak z Paryskich ulic, które zachwycają swym wdziękiem, elegancją i lekkością. 


W książce nie znajdziemy tylko i wyłącznie ubrania ale i piękne i ozdobne fryzury. 


Mnie w książce "Paryski tydzień mody" najbardziej urzekły stylizację bo są naprawdę przesłodkie. 


A jak mi szło kolorowanie?
Chyba nie najgorzej hehe
Ja zmalowałam parę sweterków i płaszczyków bo hmm fajnie by było takie kupić ;) 




17 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś w końcu spróbować tego kolorowania. Może faktycznie odstresowuje. Choć wydaje mi się, że bym się nie wkręciła, nawet w tak ładne sweterki ;) Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorowanka, u mnie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta kolorowanka. Z 13-latkami też nie lepiej - do mojej siostrzenicy aż strach cokolwiek się odezwać, bo zaraz spali wzrokiem, ale my też to przeżywałyśmy, to wiemy jak to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, ale ja wolę mandale i różne zawijasy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo kolejna bardzo ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też muszę się skusić na te kolorowanki ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. jako dziewczynka uwielbiałam takie modowe kolorowanki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ubrania to tak średnio dla nas :) Nasza kuzynka jednak byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O super książka :)
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.