poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Oladi.pl, czyli jedna z większych internetowych galerii-wejdź i sam zobacz:)!

Zastanawiałaś się może kiedyś nad tym do czego założyć czerwone szpilki lub, czy dana torebka, którą nosisz nadaje się do Twojej codziennej pracy? 
A być może szukasz inspiracji do kreacji na wieczorny wypad? 
A może spodobał Ci się markowy ciuszek, czy dodatek i z chęcią porównałabyś go z tańszym zamiennikiem?
Jeśli tak to zapraszam Cię do zapoznania świetnej strony internetowej, gdzie znajdziesz wiele porad dotyczących ubioru, czyli co i z czym, a przede wszystkim kiedy łączyć; znajdziesz wiele inspirujących stylizacji na co dzień i od święta.

Ja ostatnio pokochałam nosić sukienki zatem wpis o idealnych sukienkach do danego typu figury bardzo mi odpowiada. Co najfajniejsze wpisy nie posiadają tylko obrazki i tekst ale i dołączone filmiki. 


Zdjęcie ze strony-KLIK.

Ps. wiecie, że ogrodniczki znów będą podbijać ulice?
U mnie na wystawach sklepowych już się pojawiły. 

Zapraszam na oladi.pl po więcej inspiracji i nowinek ze świata mody. 

15 komentarzy:

  1. ogrodniczki bardzo lubię :) ciekawa stronka, wcześniej o niej nie słyszałam :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie podobają akurat ogrodniczki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogrodniczkach wyglądam gorzej niż źle..
    przejrzę ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na stronkę zajrzałam. Ja w swojej szafie mam ogrodniczki i z chęcią do nich powrócę w tym sezonie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stronka! a ogrodniczki według mnie są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O muszę sprawdzić tą stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stronka :) Ogrodniczki zawsze nam sie podobały ale jakoś nigdy nie trafiłyśmy na takie, które chciałyśmy kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super strona, dzięki za link!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy post an stronie, a co do ogrodniczek keidys nosilam jako dziecko byly modne :P widze ze znow rocily juz w zeszlym roku byly hitem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ogrodniczki. i zaluje ze wyrzucilam na jesien jedne ktore bardzo lubilam .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.