piątek, 8 kwietnia 2016

Kapsułki z czerwonym olejem palmowym + bio olej 30 ml GRATIS. Mały zestaw zdrowia?



Jakiś czas temu, a dokładnie to ponad miesiąc temu dostałam zestaw 90 tabletek z czerwonym olejem palmowym plus w gratisie mały bio olej 30 ml. Jak ten zestaw się sprawdził? Myślę, że aby zobaczyć efekty stosowanych suplementów diety potrzeba trochę więcej czasu niż miesiąc ale z drugiej zaś strony myślę, że miesiąc to okres, w którym możemy sprawdzić czy dany suplement nam w jakiś sposób nie szkodzi. 



Aby wam chociaż trochę przybliżyć działanie kapsułek pozwolę sobie przytoczyć informację od sprzedającego, czyli nomak.pl.

Kilka najważniejszych informacji o bio czerwonym oleju palmowym: 

1. Wysoka zawartość kompletnej witaminy E (tokoferole i tokotrielone) 
2. bogactwo naturalnego karotenu (prowitaminy A) 
3. olej idealnie nadaje się do smarowania pieczywa oraz smażenia (około 100 stopni C) 
4. Regularne przyjmowanie bio czerwonego oleju palmowego: 
- chroni i poprawia wzrok 
- odżywia mięśnie 
- chroni serce oraz układ krwionośny 
- odżywia mózg 
- pozwala uzyskać zdrową opaleniznę 
- zapewnia naszej skórze naturalny filtr UV 
- ochrona przed wolnymi rodnikami 
- opóźnia procesu starzenia się 

Dodatkowymi cechami produktu są: 
- aktualnie badania laboratoryjne 
- certyfikat rolnictwa ekologicznego 
-  certyfikat Fair Trade "Fair for Life", który gwarantuje ochronne ludności pracującej przy uprawach, środowiska oraz zwierząt zapewniając najwyższą jakość produktu 

Strona informacyjna o czerwonym oleju palmowym 
www.czerwonapalma.pl 


Jeśli chodzi o powyższe informację są one dość liche bo znajdziemy więcej wiadomości, czy opis dobrego działania, a być może lepiej to zabrzmi jak powiem/napiszę wspomagania naszego organizmu w byciu zdrowym na internetowych stronach takich jak: http://nomak.pl/ lub www.czerwonapalma.pl .



Co ja mogę napisać o kapsułkach?

90 pomarańczowych tabletek znajduję się w plastikowym opakowaniu, na którym znajdziemy krótkie i zwięzłe informację o stosowanym przez nas suplemencie diety o składzie oraz informację o tym, że to produkt naturalny z naturalnych upraw. 
Szata graficzna jest prosta i przejrzysta i zawiera w sobie nadruk z owocami palmy. 

Do tabletek jest dołączony bio olej, który mieści się w małym, szklanym słoiczku.  Jeśli chodzi o bio olej to ma on duże zastosowanie ponieważ można wykorzystać go zarówno w gastronomii jak i w pielęgnacji naszego ciała z tym, że poprzez swą intensywną pomarańczową barwę może pozostawić na naszym ubraniu jak i skórze plamy. 

W opakowaniu mamy 90 kapsułek i ta ilość wystarcza nam na jeden miesiąc ponieważ jak proponuję producent dla lepszego efektu codziennie łykamy 3 tabletki dziennie. 


Połykanie tabletek jest bardzo proste i bezproblemowe ponieważ tabletki nie są za duże, a przez swój owalny kształt łatwo przechodzą przez gardełko, a dodatkowo ich powierzchnia jest bardzo gładka zatem po zetknięciu tabletki z wodą prędko przelatuję przez przełyk. 


Jak to jest z tym działaniem?

Jak zapewnia producent olej palmowy zapewnia naszej skórze naturalny filtr UV czy to prawda? Jeśli nakładacie na twarz i ciało kremy z filtrem, czy także widzicie jego działanie? Oczywiście, że nie. Filtry przeciw promieniowania UV chronią naszą skórę w niewidzialny sposób i jedynie za kilka grubych lat będziemy mogły to zauważyć, gdy nasze rówieśniczki będą miały zmarszczki ze słońca, a nasza skóra dalej będzie pełna wigoru ponieważ foto starzenie to jedna z najgorszych rzeczy jaka może nas spotkać. Natury nie oszukamy ale zabezpieczyć się przed słońcem zawsze jest warto, czy to od zewnątrz czy od środka. 


Następnie olej palmowy zapewnia nam ochronę przed wolnymi rodnikami to kolejna rzecz, którą nie zobaczymy gołym okiem ani teraz bo starzenie się komórek następuje ale nie z dnia na dzień dopiero za 10 lat będziemy mogły stwierdzić jak się starzejemy czy szybko czy wolno, czy nasza skóra lepiej prezentuję się od koleżanki z ławki:P? 


Jedynie co zauważyłam gołym okiem to poprawę wzroku ale to nie jest tak ,że miałam jakąś wadę i z minusa doszłam na zero, czy odwrotnie. Przeszłam na pracę, gdzie dużo czasu spędzam przed laptopem przez co moje oczy są często zmęczone i załzawione, a dodatku kują i bolą od czasu zażywania oleju palmowego zaczęło się to poprawiać. Oczywiście nie jest to tak, że zażyłam tabletkę i już miałam spokój co to to nie. 
Po prostu nie dawno zauważyłam, że moje oczy już tak nie bolą i pieką jak kiedyś, czyli zwyczajnie przy końcówce tabletek. 


Myślę, że kapsułki z takimi właściwościowa warto od czasu do czasu zażyć aby wspomóc nasz organizm w walce z wolnymi rodnikami, czy szkodliwymi promieniowaniami UV aczkolwiek musicie być świadomi tego, że nie sa te efekty, które zauważymy teraz. Czasami na efekty swojej pracy trzeba czekać długie lata. 


Ode mnie to już wszystko na dziś:) 


24 komentarze:

  1. ja raczej bym sobie obie rzeczy darowala. Juz wystarczajac rzeczy biore :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak wolę zabezpieczać się kremami z wysokim filtrem ochronnym, ale tymi kapsułkami też jestem zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie nie mogę przyjmować żadnych takich leków, ale może za jakiś czas? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny i wygodny mają kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej palmowy jest podobni idealny do olejowania skóry głowy gdy włosy wypadają :))

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo


    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie słyszałam jeszcze o tych kapsułkach.

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kapsułki to dla nas nowosć, wyglądają jak małe apetyczne owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja słyszałam, że olej palmowy dobrze działa na skórę trądzikową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tym jeszcze,ale może kiedyś się skuszę :)
    http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli tylko mogę wybieram raczej naturalną ochronę i pielęgnację niż taką kapsułkową. Ale na naprawdę dobre, polecane kapsułki się kuszę od czasu do czasu. Pozdrowionka i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tych produktach, olej chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, o tych suplementach wcześniej nawet nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  13. kapsułki wyglądają jak jakieś cukierki, ale pierwszy raz o nich słyszę.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja właśnie dostałam wczoraj przesyłkę z cieniami :) i powiem Ci ,ze wybrałam takie mocne kolory bo z doświadczenia wiem ,ze to co miałam były o wiele słabsze niż powinny, a tu proszę!! Mega mocne intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz je widzę, całkiem do rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawią mnie te kapsułki, aż mam ochotę się skusić, ta poprawa wzroku mnie fascynuje, bo sama dużo pracuję przed komputerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa recenzja!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie rozpisane tylko mi brakuje jednej rzeczy. Adnotacji o RSPO. Bez tego nikt nie powinien tego dotykac. TO naprawde wazne a ludzie nie za bardzo wiedza co to jest. Na szczescie swiadomosc o tym certyfikacie rosnie z dnia na dzien. Warto rzucic okiem na https://certyfikatrspo.pl/korzysci-z-posiadania-certyfikatu-rspo/ Szczegolnie dla rpzedsiebiorców:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.