piątek, 21 maja 2021

MYDŁO KONOPNE indiacosmetics

 


Kosmetyki z olejkiem konopnym ostatnio mają swój czas i zaczynają rządzić wśród kosmetyków, które towarzyszą nam w codziennej pielęgnacji skóry, gdy dodamy do tego 100% naturalności w produkcie, który jest bezpieczny dla nas i dla środowiska, a dodatkowo jest idealny dla wegan, a opakowanie nie zawiera plastiku mamy pewność, że do naszych rąk trafił wyśmienity kosmetyk, a mianowicie MYDŁO KONOPNE  indiacosmetics.



Mydło robione jest ręcznie jak i pozbawione wszelakich sztucznych dodatków, które mogą podrażnić skórę ciała, a zatem owy kosmetyk mogą stosować nawet osoby z skórą wrażliwą, bo nic złego po zastosowaniu się skórze nie stanie. 


Nie będę ukrywać ale fanką mydeł do ciała nie jestem i wolę kremowe żele pod prysznic, aczkolwiek mydło konopne indiacosmetics urzekło mnie swym kojącym i nie przesuszającym działaniem, które zazwyczaj towarzyszy przy myciu skóry mydłem, a tutaj jest wręcz odwrotnie. Co prawda skóra po umyciu jest zmatowiona z tym, że bez  uporczywego uczucia ściągania skóry.




Ciało jest gładkie i miękkie, a przede wszystkim dobrze oczyszczone i bez podrażnień, jeśli chodzi o zapach to tak jak wspomina producent jest wyczuwalny lekki bambusowy aromat, który dość szybko się ulatnia i nie pozostaje nam  na długo w pamięci. 


Mydło ładnie pieni się pod wpływem wody tworząc delikatną oleistą piankę, którą bezpośrednio możemy nałożyć na skórę ciała.


Najciekawszą rzeczą w mydle jest fakt, że posiada sznurek, dzięki któremu mydło konopne możemy powiesić.




Stosujecie mydła w pielęgnacji ciała?

Czy raczej to wasi Panowie je stosują?

Macie swoje ulubione produkty  indiacosmetics?

Polecicie coś do przetestowania jeszcze?

Prócz znakomitych peelingów, które ostatnio także miałam przyjemność używać. 




20 komentarzy:

  1. Podoba mi się dość szybko ulatniający się bambusowy aromat. Będę miała w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię naturalne zapachy, im bliżej natury, tym lepiej, delikatnie, w zgodzie z roślinami. :)

      Usuń
    2. To na pewno spory plus tego mydła i innych tego typu kosmetyków.

      Usuń
  2. Bardzo zainteresowałaś mnie tym kosmetykiem idealnym dla wegan, super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw podchwyciłam jako pomysł na prezent dla mojej koleżanki, ale później stwierdziłam, że i sobie taki sprawię. :)

      Usuń
  3. Osobiście wolę pianki do mycia :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji przekonać się, jak mydło się u mnie sprawdzi, ale chętnie to zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie kupić takie mydełko i samemu sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze takiego mydełka. Super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki konopne stały sie bardzo popularne. Ja też kilka takich mam, jednak mydła nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc to nie jestem fanką kosmetyków w tej formie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam konopnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mydło konopne to dla mnie nowość, z chęcią zapoznam się z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze nie próbowałam, ale chętnie to zrobie, może właśnie coś dla mojej wrażliwej skóry. :)

      Usuń
  11. Opcja ze sznurkiem jest świetna. Prosta i sprawdza się idealnie. A co do samego myślą to mam wrażenie że konopie są ostatnio bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
  12. O fajnie, że jest sznurek do mydełka - ja lubię bo sobie wieszam i łatwiej mi się używa

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kusi mnie jakoś szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mydła konopnego jeszcze nie używałam i chyba musze to zmienić, jak tylko je zakupię to wrócę do Was i podzielę się moimi wrażeniami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jeszcze nie stosowałam, muszę podsunąć pomysł rodzince na prezent dla mnie. :)

      Usuń
  15. Stosuję różne mydła (uwielbiam testować!) ale tego nie widziałam. Wygląda fajnie, na pewno je sprawdzę! Producent postarał się o design pudełka, to lubię! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.