wtorek, 27 lipca 2021

Onlybio Hair Balance Olej do olejowania włosów średnioporowatych



Witajcie we wtorek! Od kiedy rozjaśniłam swoje ciemne włosy moje jasne pasma stały się bardziej podatne na kruszenie, szorstkość i suchość, dlatego to postanowiłam do swojej pielęgnacji włączyć olejowanie włosów, a że przez jakiś czas zrobiło się bardzo głośno o kosmetykach onlybio postanowiłam je sprawdzić u siebie. 
Onlybio Hair Balance Olej do olejowania włosów średnioporowatych zakupiłam  w rossmanie, jak i prawie całą serię do włosów średnioporowatych, bo była promocja, jak i loteria, dlatego pomyślałam sobie, że może uda mi się upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. 



 


Olej do włosów nakładałam raz w tygodniu na suche  lub lekko wilgotne pasma i najlepsze efekty zauważyłam, gdy olejek co prawda na włosach nie był kilka minut, a co najmniej dwie godziny na włosach! Po tym czasie dopiero mogłam zauważyć, że struktura włosa znacząca się wygładziła, a pasma były gładkie, lśniące i jedwabiście miękkie, bo po kilku minutach tego efektu WOW nie było....


Stosując olej do włosów w przerwie od fryzjera i zabiegów mogę śmiało stwierdzić, że włosy w podzięce pięknie rosły przestały się kruszyć, plątać i wyglądać jak miotła, dlatego po skończeniu butelki zastanawiam się nad kupnem kolejnej, bo taki zabieg pielęgnacyjny raz w tygodniu naprawdę dużo dawał, a od kiedy mam przerwę w olejowaniu zauważyłam, że moje pasma są bardziej suche. 

Zapewne związane to też jest z słońcem i mniejszą pielęgnacyjną uwagą, bo olejowanie włosów, jednak sprawiło, że byłam bardziej pracowita, jeśli chodzi o pielęgnację włosa, a i robiłam częstszy peeling skóry głowy, bo olej z włosów najlepiej mi się zmywało przy  połączeniu szamponu po uprzedniemu złuszczaniu naskórka z głowy. 


Czy olej do włosów może stosować każda z was?

No pewnie, ja nie będę ukrywać ale olej lepiej, czy też może szybciej regenerował i działał na mych naturalnych włosach niż rozjaśnionych, bo one zawsze prezentowały się lepiej niż jasne końce. 




Trzeba przyznać również, że seria kosmetyków onlybio przykuwa uwagę szatą graficzną, która nie wiem, jak wam ale mnie się kojarzy z kosmosem, a jeśli dodamy do tego piękny i owocowy zapach malin od razu czujemy się, jak w malinowym gaju. 

17 komentarzy:

  1. Muszę zaopatrzyć się w taki olej. Czuję, że by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. póki co z tej serii mam odżywkę i wcierkę :) pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam go i z chęcią sprawdzę pozostałe produkty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, trzymam godzinę około i daje cudowne efekty na moich włosach :) U mnie ogólnie olejowanie bardzo dużo dało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem i ja chętnie wypróbuję, od czasu do czasu lubię dopieścić włosy. :)

      Usuń
  5. Nigdy nie stosowałam oleju do włosów, ale wiem, że sporo osób to robi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska9:37 AM, sierpnia 02, 2021

    Bardzo dobrze, że widzisz zmiany na plus po stosowaniu tego oleju do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przypominam sobie, abym miała kiedyś kosmetyk z malinowym zapachem, no chyba, że żel do mycia, zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno olejowanie włosów to świetne rozwiązanie. Za niedługo mam urodziny i myślę, że oprócz telewizora, który zażyczyłam sobie już wcześniej to dodatkowo poproszę narzeczonego o taki podarunek.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten olej i jestem bardzo zadowolona, fajnie działa i super pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam zainspirowana Twoją recenzją i bajka... świetny jest, idealnie pasuje do moich włosów. Efekt poprawy kondycji włosa – NATYCHMIASTOWY. Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten olej ale jakoś nie mogę się zmobilizować do jego regularnego stosowania :P Co do szaty graficznej to zupełnie się z Tobą zgadzam. kojarzy się trochę z kosmosem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi się taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam większość produktów i potwierdzam, że są to dobre jakościowo produkty w przepięknych opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Ja ostatnio odwiedziłam barber sklep i od razu wybrałam tutaj świetne akcesoria dla mojego męża, z których był mega zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama postanowiłam w końcu o siebie zadbać i zapisałam się na laserowe odmładzenie skóry białystok. Co do efektu to jestem naprawdę mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam właśnie, że kolagen dosyć dobrze wpływa na kondycję włosów, dlatego sama mam w planach go kupić, tym bardziej, że już w sumie mam na oku jeden produkt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.