sobota, 10 lipca 2021

BIOHAPPY DETOKSYKUJĄCA ODŻYWKA DO WŁOSÓW WĘGIEL DRZEWNY&BIAŁA GLINKA

 Cześć piękne Panie, ale i przystojni Panowie, dzisiaj mam dla was krótki wpis dotyczący odżywki do włosów, którą miałam przyjemność przetestować już jakiś czas temu i nie jest to odżywka stricte nawilżająca, czy też silnie regenerująca, dlatego też wspomniałam o Panach, bo jak dla mnie jest to kosmetyk, który mogą wypróbować obie płci. 


BIOHAPPY DETOKSYKUJĄCA ODŻYWKA DO WŁOSÓW WĘGIEL DRZEWNY&BIAŁA GLINKA to przede wszystkim produkt naturalny i ekologiczny, bo tworzony z najlepszych składników certyfikowanych upraw.

Odżywka przyjemnie pachnie, a jej szary kolor upewnia nas w przekonaniu, że w składzie mamy mamy białą glinkę, jak i węgiel drzewny co od razu nas informuje, że jest to idealny kosmetyk dla osób, które męczą się z przetłuszczającymi włosami, a dokładnie to z tłustą skórą na głowie. 



Należę do osób, które włosy, czy też głowę myją właśnie codziennie, bo gdy dół włosów jest suchy to i tak góra jest oklapnięta i brzydko mówiąc tłusto świecąca, a gdy zaczęłam używać odżywki do włosów BIOHAPPY  zauważyłam, że owy problem stał się mniej frapujący, bo skóra zaczęła w mniejszej ilości wydzielać sebum, a włosy nie były oklapnięte, a odbite tuż od nasady nawet następnego dnia. Odżywkę nie nakładałam tylko na włosy ale i właśnie na skórę, co zazwyczaj przy odżywkach się nie zaleca ale tutaj jest to jak najbardziej wskazane, ja też często stosuje po prostu metodę OMO i najpierw odżywkę nałożyłam na całą długość włosów, jak i skórę głowy później zastosowałam szampon, a następnie nałożyłam trochę odżywki na włosy. 


Efekt był taki, że włosy nie wymagały codziennego mycia, a i przy okazji dobrze się rozczesywały jednakże czasem na końcówki potrzebowałam olejku ale zapewne przez to, że dół mam rozjaśniany, jak dla mnie jest to idealna odżywka do stosowania zamiennie z innymi pielęgnującymi kosmetykami włosy. 
Jestem bardzo ciekawa innych produktów z tej serii i nie ukrywam, że szampon mnie kusi chociaż stosuje te w kostce ale nie każda kostka działa dobrze przy przetłuszczających się włosach. 


Możecie co nie co więcej powiedzieć mi o tej marce, czy też produktach? 
Być może masz większe doświadczenie w tym zakresie i coś polecisz?

16 komentarzy:

  1. Nie znam w ogóle tej serii, więc nic więcej ci nie podpowiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam serii, a ta detoksykujaca odżywka mnie zainteresowała. Jeśli będę mieć możliwość to z przyjemnością przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, coś nowego. Tej firmy na polskim rynku jeszcze nie kojarzę. Fajnie się zapowiada!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze, że dzięki tej odżywce nie musiałaś codziennie myć włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Kwiatkowska12:14 PM, lipca 16, 2021

    Nie znam jeszcze kosmetyków tej firmy, dobrze, że odżywka się u Ciebie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie slyszalam o tej marce,ale wydaje mi ake,ze moze byc ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować kosmetyków tej marki, może u nie też się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam pojęcia,że taka seria w ogóle istnieje. Z chęcią ją jednak wypróbuję, być może moje włosy ją polubią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez chetnie sprobuje, bo mam wrazenie, ze to skuteczna odzywka do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że są maski do włosów z węglem. Jestem ciekawa, czy i by u mnie przedłużyła świeżość włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że bardzo zaciekawiłaś mnie tym produktem. Zdecydowanie do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę tą markę ale po recenzji jestem bardzo ciekawa tego kosmetyku, ciekawe jak by sie sprawdził na moich suchych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam obecnie maskę z węglem do włosów i działa na mnie idealnie, więc jak się skończy to siegnę po pokazaną wyżej odżywkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.