niedziela, 25 lipca 2021

AA Super Fruits & Herbs – krem do stóp awokado&szałwia


 Witajcie kochani, jak tam wasze wakacje? Czyżby były intensywne i pełne życia? Ja co prawda do urlopu mam  jeszcze trochę czasu, aczkolwiek ani się nie obejrzałam, a tu już puka koniec lipca i połowa ciepłych, jak i słonecznych dni jest za nami. 

Związku z tym, że w tym roku będę odpoczywać na plaży to muszę odpowiednio dbać o swoje stopy by nie było wstydu w klapkach, czy też w sandałach, a w tym pomaga mi AA Super Fruits & Herbs – krem do stóp awokado&szałwia .


Opakowanie:
 Różowa, plastikowa tubka o pojemności 75 ml, a więc standardowa pojemność, jeśli chodzi o krem do stóp, jeśli chodzi o szatę graficzną to na opakowaniu króluję awokado, a po nim odświeżająca szałwia. Nie można zapomnieć o tym, że producent zapewnił nas o wszelakich informacjach w języku polskim by wiedzieć co i jak, gdy stosujemy krem do stóp, gdy tylko mamy ochotę, czy też potrzebę. 

Konsystencja/zapach:
Krem do stóp AA Super Fruits & Herbs  różni się od wszystkich kremów, które do tej pory miałam zapachem, bo nie jest to typowy zapach kremu do stóp, a czuć tutaj słodką, czy też raczej owocową woń awokado, jak  i świeżość szałwii, dzięki czemu uwielbiam ten krem wmasować nie tylko w stopy ale i w dłonie! 
Warto również tutaj wspomnieć o świetnej konsystencji, która jest bardzo kremowa i lekka przez co krem błyskawicznie wchłania się w skórę stóp nie pozostawiając ją tłustą i lepką, dzięki czemu można bardzo szybko powrócić do czynności z dnia codziennego. 

Działanie produktu również jest zacne, bo idealnie sprawdza się przy bardzo suchych stopach i małych nagniotkach, bo  już  przy dwóch pierwszych aplikacjach kremu czuć zdecydowaną różnicę, jeśli chodzi o gładkość i miękkość stóp. 

Z całego serca polecam wypróbować ten krem, bo dzięki niemu nie używam żadnej tarki!
Zauważyłam, że marka AA ma całą owocową serię i nie ukrywam, że jest jej ogromnie ciekawa. 
A Ty?





10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze kremu z AA, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, jak krem sprawdzi się przy moich stopach, chętnie wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki nie miałam tego kremu do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze, że jesteś zadowolona z tego kremu do stóp. Będę miała go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Kwiatkowska9:30 AM, lipca 26, 2021

    Nie mam swojego ulubionego kremu do stóp, więc chętnie zwrócę uwagę na ten.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego serca polecam wypróbować ten krem, bo dzięki niemu nie używam żadnej tarki!Zauważyłam, że marka AA ma całą owocową serię i nie ukrywam, że jest jej ogromnie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się rozejrzeć czy z tej serii z szałwią nie mają czegoś do ciała, najlepiej żelu pod prysznic, bo z chęcią bym kupiła. Szałwia ma świetne antypotne właściwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wciąz poszukuję tego idealnego kremu do stóp, więc i ten wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie informacje jak najbardziej przydatne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.