środa, 6 stycznia 2021

PODOCREM DEO: KREM NA POTLIWOŚĆ I BRZYDKI ZAPACH STÓP

 


Dobry wieczór kochani, jak tam wasze stopy?

 Pamiętacie o tym aby o nie dbać pomimo tego iż nie ma lata i nigdzie ich nie ukazujemy? 

A być może oprócz nawilżenia  skóry stóp potrzebujesz produktu pielęgnacyjnego typu dezodorantu, który dba o nasz komfort? 

Jeżeli tak to mam dla Ciebie idealne rozwiązanie, którym jest PODOCREM DEO: KREM NA POTLIWOŚĆ I BRZYDKI ZAPACH STÓP




Związku z tym iż pracuje po 12, czy 10 godzin dziennie i moje stopy są niestety narażone na cały dzień w szczelnie zamkniętym obuwiu zdarza się iż są bardziej spocone niż zwykle i nie ukrywajmy nie świeże po całym dniu....

Na całe szczęście po ściągnięciu obuwia nie unosi się zielony odór i zapach jak na bajkach aczkolwiek fiołki z łąki to także nie są, czy też raczej nie były bo od kiedy zaczęłam stosować  Podocrem DEO moje stopy mają nie tylko gładką powierzchnie ale i są mniej potliwe, dzięki czemu nie zostawiam mokrych śladów, gdy zmieniam obuwie po pracy, dzięki czemu mam komfort psychiczny. 




Dlatego jeśli pracujesz wiele godzin, czy też jesteś bardziej aktywny sportowo zachęcam do wypróbowania tegoż produktu bo prócz głębokiego nawilżenia stóp, dzięki składnikom aktywnym działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie przez co pozbywa się nieprzyjemnego zapachu oraz pozostawia gładką skórę stóp jakby był na nich wchłaniający talk. 


Konsystencja kremu jest dość lekka i szybko wchłaniająca się, a zapach jest typowym zapachem kremów do stóp chociaż tutaj dużą zasługę ma szałwia w składzie. 


Jeśli chodzi o opakowanie to zdecydowanie kojarzy nam się  z kremem dostępnym w aptece.




15 komentarzy:

  1. Kremiki do stóp zawsze potrzebne, czy to zima czy lato:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, ze zwłaszcza osoby, które cały dzień chodzą w ciepłych butach powinny być zainteresowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten kremik. Dobrze wiedzieć o jego istnieniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja się cieszę, że nie mam tego problemu. Ale dobrze, że takie kosmetyki są na rynku

    OdpowiedzUsuń
  5. Wędrówki po kuchni10:43 PM, stycznia 06, 2021

    Na szczęście takich problemów nie mam, ale chętnie polecę go znajomej osobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialamndwa kremy i super sie u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  7. O stopy warto dbać cały rok, a ten krem wydaje się byc w tym bardzo pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobala mi sie ta linia produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami zdarzają mi się takie problemy z moimi stopami, ale to chyba przez złe obuwie – a raczej jakość jego wykonania, nazwę kremu sobie zapisuje bo może się przydać. Super wpis, na pewno wielu osoba się przyda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście nigdy tego problemu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam takich problemów ze stopami. Jednak na pewno polecę ten kosmetyk pewnej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. To jedne z niewielu kremów, które rzeczywiście działają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.