niedziela, 24 stycznia 2021

Moje nowości książkowe oraz półka z perfumami ;D

 Witajcie w niedzielę. 

Jakie nastroje? Co porabiacie? 

Ja odpoczywam i studiuje książkę z prawa jazdy, a przy okazji wolnego zrobiłam porządek w perfumach tj. powycierałam kurze i postanowiłam wam ukazać swoją kolekcję zapachów, a naliczyłam ich aż 74 ale za nim do nich przejdziemy to ukaże wam swoje nowości książkowe, które mam zamiar przeczytać w wolnym czasie.



"Magia olewania" jest książką dla tych wszystkich, którzy pracują za dużo, za mało wolnych chwil spędzają na rozrywce i nigdy nie mają wystarczająco dużo czasu dla ludzi i spraw, które naprawdę ich uszczęśliwiają.


Dzięki tej książce dowiesz się:


Dlaczego przejmowanie się tym, co pomyślą inni jest twoim najgorszym wrogiem i jak przestać to robić.    

Jakie są proste kryteria oddzielania tego, czym powinniśmy się przejmować od tego, czym nie warto zaprzątać sobie głowy.      

Jak praktykować sztukę nieprzejmowania się nieistotnymi rzeczami i prośbami oraz nielubianymi ludźmi, nie zachowując się jednocześnie w sposób bezduszny i lekceważący.     

Jak opanować sztukę mówienia „nie” rzeczom nieważnym, co doprowadzi do zmiany twojego życia.

I o wiele więcej!



Czy zdarza Wam się martwić rzeczami, które jeszcze nie nastąpiły? Albo takimi, które nie tylko jeszcze się nie wydarzyły, ale zapewne nigdy się nie wydarzą?


Mózg podsuwa nam milion różnych scenariuszy, z których każdy następny jest coraz bardziej niepokojący. Zaczynamy się stresować i coraz trudniej nam zatrzymać gonitwę myśli. Autorka bestsellerowej i uznanej serii poradników, "antyguru" Sarah Knight uczy nas rozwiązywać problemy, zamiast pogarszać sytuację. Dostarcza wskazówek, sztuczek i technik, które pomogą zapanować nad stresem oraz przejść do likwidowania przyczyn, które go wywołały.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy. 




Lęk społeczny, w mniejszym lub większym stopniu, towarzyszy każdemu z nas. We współczesnym świecie przybywa zresztą sytuacji, w których może się on wzmóc. Boimy się, że ktoś dostrzeże nasze wady lub słabości albo przynajmniej zauważy jakąś drobną niezdarność i obdarzy nas pogardliwym spojrzeniem...


Nawet niepozorne zdarzenia wyzwalają w nas spiralę niepotrzebnych myśli, od których nasz lęk pęcznieje jak nadmuchiwany balonik. Wraz z nim zaś nasza pewność siebie staje się coraz mniejsza. W konsekwencji zwyczajne sytuacje czy czynności wydają nam się pełne niebezpieczeństw niczym ścieżki najeżone tłuczonym szkłem… 

A przecież jesteśmy w stanie opanować swój lęk. To, że go odczuwamy, nie musi czynić z nas aspołecznych odludków ani uniemożliwiać przeżywania codziennych radości. Jeśli uświadomimy sobie, z czego biorą się nasze obawy, będziemy mogli stawić czoła sytuacjom, które do tej pory budziły w nas instynktowny strach. 

Dr Ellen Hendriksen, psycholożka kliniczna, która na co dzień pomaga ludziom wyzwolić się z lęku społecznego, korzystając z najnowszej wiedzy i swojego doświadczenia, przedstawia w tej książce konkretne wskazówki, które pozwolą ci odnieść sukces w każdej nieznanej sytuacji społecznej. I może cię to zaskoczy, ale… tak naprawdę nie masz problemu z umiejętnościami społecznymi. Dowiedz się, w czym tkwi twoja trudność, i odzyskaj siebie! 


Potraktuj tę książkę jako klucz do zmiany – do zrzucenia zewnętrznej powłoki nerwowości, tak by ujawnił się pełen swobody i pewności rdzeń twojej osoby. Celem nie jest tańczenie na stole czy zakładanie sobie abażuru na głowę, tylko postawienie przed sobą niewielkiego wyzwania na swoich warunkach. Zaczniesz od prowadzenia życia, na jakim ci zależy, razem z lękiem – zabierając go z sobą. A w miarę jak będziesz to robić, lęk zacznie nieoczekiwanie odpływać.

Nic się nie zmieni. I wszystko się zmieni.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



"Jak przyciągać dobre rzeczy" to budująca książka, która pokazuje, jak poprzez zrozumienie siebie i umiejętne wykorzystanie emocji, możemy zmienić swoje życie na lepsze.


Próbuje wyjaśnić, jak toksyczne myślenie, mające swoje źródło w destrukcyjnych słowach i zachowaniach powoduje problemy umysłu, serca i ciała, ale przede wszystkim zwrócić uwagę na dobre aspekty naszego życia; to, co pomaga uzyskać siłę ducha i zdrowsze ciało, a przez to zbliżyć się do upragnionego szczęścia, które wszyscy chcemy znaleźć.


Z tej książki nauczysz się: łatwiej radzić sobie ze złożonymi sprawami, podejmować lepsze decyzje, aby uzyskać lepsze rezultaty, zajmować się tym, co naprawdę ważne.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy. 



Kochani lubię tego typu książki?

Czytacie?

Ja się przyznam, że do tej pory tylko jedną taką przeczytałam i nie była w sumie zła ale po jej odłożeniu cała werwa i natchnienie zanikły... 




Jeśli chodzi o zapachy to większość perfumy, czy wody toaletowej lub mgiełek pochodzi z avonu aczkolwiek jest kilka sztuk innych marek.



Tak sobie myślę, że do 100 dojdę i będę zadowolona z kolekcji aczkolwiek nie wiem ,czy wszystkie mi się na półce zmieszczą. 




A Ty masz swój ulubiony zapach, czy wciąż szukasz??




14 komentarzy:

  1. Lubię takie książki ale tych jeszcze nie znam.
    Fajna kolekcja :) też miałam kiedyś sporą kolekcję ale przeczytałam gdzieś mądrą myśl,że perfumy też mają swój termin ważności (chociaż moim zdaniem nie do końca) i powoli zaczęłam je w końcu zużywać, jeszcze trochę zostało.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie książki warto czytać. To bowiem świetna inwestycja w swój rozwój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kilka lubianych przeze mnie zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponująca kolekcja zapachów, u mnie troszkę skromniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Magię olewania. Przyznam, że taka sobie. Ale może akurat Tobie się spodoba. Kolekcja zapachów naprawdę imponująca! Ja mam 3 flakoniki i nie kupuję nic innego póki nie skończę tego co mam.
    A ulubione zapachy to oczywiście Si i Black Opium :)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię takie książki rozwojowe, kiedyś czytałam ich bardzo dużo, teraz trochę mniej.
    Obecnie więcej siedzę nad podręcznikami do nauki języków obcych:)
    PS. Dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła kolekcja nowości, czy co miesiąc powiększa się o taką pulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam kilka książek z wpisu, od czasu do czasu lubię takie lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te ksiazki by mi sie teraz przydaly i kilka innycb :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.