niedziela, 6 grudnia 2020

Co słychać na moim Instagramie?

 Cześć kochani! Co u was słychać?

Jak na niedzielę przystało dzień święty wolny świętuje prawie nic nie robiąc przeglądając jakże nie inaczej Instagrama, a zatem postanowiłam was zaprosić do siebie :) 

Pamiętam jak długo się wzbraniałam przed tą nowością, a teraz przepadłam bez liku...



Aktualne moje pazurki prawie, że świąteczne chociaż nie typowo  ponieważ bombki, choinki, czy bałwanki nie znajdziemy na mej płytce paznokciowej.




Moją osobę także dawno nie widzieliście, a zatem się witam chociaż chyba powinnam to zrobić wcześniej, a później ukazać manicure :P 


Jak na mnie przystało to nie może zabraknąć nowości kosmetycznych ale, że uwielbiam także czytać to daję wam znać co za lekturę nie dawno ukończyłam. 



Podsumowując: Mój Instagram jest tak samo zakręcony i po fertany jak ja, a zatem zapraszam do mojego świata. 


7 komentarzy:

  1. Śledzę Cię :D a sam instagram uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż walczę z niechęcią do tego social media i wciąż nie mam do niego przekonania. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pazurki i jak nie jestem fanką ciemnych kolorów, tak tutaj mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Cię zobaczyć. Ciekawy pomysł na wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję Twoje konto,zaglądam w wolnej chwili :) Ja generalnie bardziej skupiam się na blogu i facebooku,niż na Insta ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.