sobota, 19 grudnia 2020

Bielenda Antybakteryjny żel do demakijażu twarzy






Witajcie kochane Panie jaki i Panowie bo czyż trądzik nie tyczy się obu płci?
Od kiedy jesteśmy skazani na nieustające noszenie maseczek na twarzy nie ma co ukrywać ale stan cery się pogorszył i sądzę, że nie tylko mojej! Wykwity, krostki, czy grudki podskórne potrafią mocno zirytować, a w szczególności, gdy pozbyliśmy się trądziku, a tu przez pewne nakazy problem znów zaczyna się pojawiać; dlatego tak ważne jest prawidłowe i skuteczne oczyszczanie skóry twarzy by problem znikł. 





 

Bielenda Antybakteryjny żel do demakijażu twarzy jest idealnym rodzinnym produktem do mycia twarzy ponieważ u Pań skutecznie zmyje makijaż jak i pozbędzie się zabrudzeń z dnia codziennego, a u Panów oczyści cerę łojotokową z zabrudzeń nawet z fizycznej pracy, a u młodzieży świetnie się sprawdzi przy cerze tłustej, czy też mieszanej! Dodatkowo rodzinne opakowanie o pojemności 500 ml, które wystarczy na bardzo długi okres czasu i znakomita niska promocyjna cena około 38 zł w internetowym sklepie fryzomania.pl zachęca do zakupu bo jednym ekonomicznym produktem twarz umyje cała rodzina :)


Warto jednak pamiętać o tym, że gdy jesteśmy posiadaczami suchej cery to żel może nie co powodować osuszenie skóry bo po umyciu lubi cerę delikatnie ściągać przez co jest ona idealnie tonizowana, a zatem nie zauważymy święcącej cery, która potrafi doprowadzić do białej gorączki. 


Ja osobiście żel stosuje zawsze wieczorem przed spaniem bo po pierwsze idealnie zmywa resztki makijażu, a po drugie żel doskonale odblokowuje pory, wspomaga walkę z zaskórnikami, nie podrażnia, a więc nie powoduje szczypania, czy podrażnienia aczkolwiek przy stosowaniu dwa razy dziennie trochę zbyt mocno mył, a więc pozostawiłam go na nocne mycie, a z rana stosuje delikatniejszy środek myjący. 


Bielenda Antybakteryjny żel do demakijażu twarzy przede wszystkim doprowadził moją cerę do ładu, gdy ta zaczęła odczuwać 12 godzinną pracę w maseczce:/ Pomimo częstego zmieniania masek cera nie ma zbyt swobodnego przepływu powietrza chociaż te chirurgiczne są o wiele lepsze niż te wszystkie szyte.....



Zatem podsumowując: jeśli zmagasz się z tłustą cerą to nie zastanawiaj się dłużej, a zakup dużą, czy też małą wersję żelu jak Ci wygodniej; jeśli posiadasz cerę mieszaną, a wykwity nie dają Ci spać to nie zwlekaj póki nie jest za późno bo ten produkt doskonale oczyszcza i pielęgnuje twarz, a przy okazji pozbywa się resztek makijażu nawet z oczu nie powodując zaczerwienienia wokół oka, czy szczypania. 

Opakowanie zawiera pompkę, dzięki której możemy dozować odpowiednią ilość żelu do mycia skóry twarzy ale i ciała jeśli mamy problem z trądzikiem na plecach, czy ramionach. 


Konsystencja jest treściwie żelowa i doskonale tworzy delikatną piankę pod wpływem wody, a kolor jest delikatnie słomkowy. Zapach? Taki typowo kosmetyczny, gdy towarzyszy nam seria produktów do cery trądzikowej. 





16 komentarzy:

  1. Taki żel to nieoceniona pomoc. Zastosujemy przed spaniem i będziemy spać spokojnie!Stosuję, więc zależy mi, aby nie podrażniał twarzy, a ten taki jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię wszelkie żele do mycia twarzy. I tym jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że żel nie podrażnia. To jest bowiem bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też jest ważne, bo moja cera jest bardzo wymagająca. Przyjrzę się temu produktowi. :-)

      Usuń
  4. O, to coś fajnego! Nie tylko mycie, ale i działanie antybakteryjne. Idealne dla cery problemów z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wypróbuję. Próbuję przekonać mojego ukochanego do zastosowania jakichś środków na twarzy, bo często mi narzeka na jej stan, ale on nie ma ochoty nakładać żadnych mazideł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi super, ale na razie mam zapas produktów do makijażu. Postanowiłam, że dopóki nie wykorzystam tego co mam, to nie kupuję nowych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy żel, na pewno wart wypróbowania jak ktoś ma problemy z cerą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym miała inną cerę, pewnie bym się zainteresowała, przy mojej mieszanej, bez większych problemów skórnych nie widzę w nim swojego kompana w oczyszczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nie mam podobnych problemów ze skórą, nawet przez maseczki.
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś dla mnie. Uwielbiam takie kosmetyki, a szukam czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze, że ten produkt sprawdzi się idealnie u kobiet i mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  12. Firmy nie znam. Pierwszy raz się z nią spotykam. Może dobrze byłoby abym troszkę o niej poszperała. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałyście też o zabiegach medycyny estetycznej? Na pewno warto postawić na taką profesjonalną pomoc. W firmie https://evospa.pl/co-to-jest-medycyna-estetyczna znajdziecie taką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.