środa, 21 października 2020

Korean Energy, Oczyszczający żel do mycia twarzy


 

Dobry wieczór słoneczka; Ci co mnie dobrze znają to wiedzą, że oczyszczanie skóry twarzy to dla mnie podstawa, a zatem uwielbiam nowości kosmetyczne, które  czasami widuje na półkach sklepowych bo aktualnie bardziej lubuje się w zakupach online ale przecież nie zawsze opłaca zamawiać się jedną rzecz. 

Tak właśnie na zakupach w biedronce natknęłam się na  Korean Energy, Oczyszczający żel do mycia twarzy, który towarzyszy mi od jakiegoś czasu w wieczornej pielęgnacji.



Nie można powiedzieć, że mamy do czynienia z klasycznym

 żelem do mycia twarzy ponieważ w swojej konsystencji zawiera on wiele peeling-ujących drobinek, które dogłębnie oczyszczają skórę z wszelakich zanieczyszczeń dnia codziennego jak i pozbywają się resztek makijażu, a dodatkowo przy codziennym stosowaniu żel  pozbywa się starego naskórka. 

 

Przy cerze mieszanej, trądzikowej żel sprawdzi się doskonale bo te drobinki są na tyle delikatne, że bez problemu można stosować go codziennie wieczorem i od czasu do czasu z rana.  

Jeżeli patrzylibyśmy na żel przez pryzmat peelingu do twarzy to zdecydowanie byłby za słaby aczkolwiek cera wrażliwa i naczyniowa mogłaby być zadowolona.  

 

Śmiem stwierdzić, że jest to tani  produkt do pielęgnacji skóry twarzy, który znajdzie wiele zwolenników bo dobrze działa, a nie szkodzi jednak bez efektu WOW. 

 

 
Ja jestem bardzo zadowolona i dopóki nie zamawiam nic online to jestem chętna na jego towarzystwo na mej łazienkowej półce chyba, że znajdę coś ciekawszego i także w dobrej cenie. 

Plusem żelu jest fakt iż nie podrażnia moje skóry jak i nie powoduje uczucia ściągania, czy przesuszenia cery, a dzięki temu mam czyste i odblokowane pory bez przesuszającego uszczerbku. 

Wydajność produktu należy do tych średnich ale jak chodzi o mnie to mnie to nie przeszkadza bo ja lubię zmieniać produkty pielęgnacyjne do ciała. 

Zapach delikatny nie co owocowy zdecydowanie na plus.




Co mogę jeszcze dodać? Prawie naturalny produkt, w niskiej cenie, dobrze dostępny, a więc  zachęcam do wypróbowania.

17 komentarzy:

  1. Myślę, że byłby dla mnie wystarczający do oczyszczania, gdy nie mam makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten żel i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj patrzyłam na niego w Biedronce, ale nie kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze w sklepach tego produktu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, jakoś nigdy nie zwracam uwagi na produkty pielęgnacyjne w Biedronce. Miałam płyn micelarny z Be beauty i musiałam go wyrzucić, bo bardzo piekła mnie skóra. Ciekawe jak ten żel by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet w Biedronce można znaleźć coś ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam tego żelu i chyba pierwszy raz o nim czytam i go widze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Testowalam,lubie go :) nie jest drogi a przyjemny j co istotne działa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przechodziłam obok niego setki razy w biedronce i jakoś nigdy się nie zdecydowałam, a te drobinki mi odpowiadają i myślę, że w końcu, jeśli się uda, kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co piszesz, to coś dla mnie. Cera mieszana, żel peelingujący. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro tak dobrze działa to może warto go przetestować na męskiej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też lubię zmieniać kosmetyki. Denerwuję się kiedy jakiś krem albo żel nie chce się skończyć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.