wtorek, 20 października 2020

Jagody acai żel z balsamem pod prysznic i do kąpieli

 

Witajcie szkraby!

 Dzisiaj czas na małe info odnośnie żelu pod prysznic marki Ziaja z jagodami acai bo o toniku jak i maśle do ciała już wspominałam dlatego warto też zwrócić uwagę na kremowy żel pod prysznic ponieważ na co dzień bardzo dobrze się sprawdza jeśli chodzi o pielęgnację.

 

 
Jeśli chodzi o dane techniczne to mamy do czynienia z plastikową butelką o pojemności 300 ml, a szata graficzna zachowała swoją granatowo-fioletową barwę, dzięki czemu myśl o jagodach aż sama się nasuwa.  

Konsystencja żelu pod prysznic jest mega kremowa, barwy jagodowej, a delikatny i subtelny owocowy zapach także przenosi nasz na krzaczki pełne jagód, a zatem czego chcieć więcej? 

Po umyciu skóra jest przede wszystkim czysta i pachnąca, a o wszelakich przesuszeniach, czy o ściąganiu naskórka nie ma mowy , a więc kosmetyk nam nie zaszkodzi. Zresztą w samej nazwie mamy słowo balsam dlatego też mam i małe wrażenie, że Jagody acai żel z balsamem pod prysznic i do kąpieli  marki Ziaja wspomaga nam nawilżającą pielęgnację skóry ciała. 

Podsumowując jestem zadowolona z serii chociaż nie wszystko jeszcze przetestowałam przede mną jeszcze wygładzające serum do twarzy, które jak na razie kilka razy zastosowałam i nie wiem co o nim sądzić. 

Jeśli macie ochotę na małą przerwę od żeli pod prysznic marki isana to warto zwrócić uwagę na też żel. 




 

21 komentarzy:

  1. Chwila relaksu jest ważna. Dobrze, że przetestowałaś ten kosmetyk na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś często sięgałam po żele Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty Ziaji, jestem więc na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubie żeli od Isany, bo jakoś wysuszaja moją skórę. Jeśli te z Ziaji są podobne to chyba sobie odpuszcze :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie powiem, że lubię produkty Ziaja 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubiłam balsamy do ciała tej firmy i mydełka pod prysznic. Pora sobie o nich przypomnieć. :-)

      Usuń
  6. Ciekawe czy zadziała na męską skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować bo mój Pan nie jedną rzecz mi porywa :D

      Usuń
  7. Ja jeszcze nie miałam nic z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nie miałam produktów tej firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj dawno nie sięgałam po ich produkty, jakoś zupełnie mnie nie ciakawią :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za żelami pod prysznic...
    ale na pewno wiele osób je używa...

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja sobie cenie zel pod prysznic. Szybko i wygodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam z tej serii kosmetyki do pielęgnacji cery.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię produkty Ziaja i muszę koniecznie wypróbować i ten

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Ziaję, zwykle jednak sięgam po kosmetyki do pielęgnacji twarzy, nie myśląc za wiele o tych do mycia ciała. Może jednak sprawdzę ten, po sporo o jagodach acai słyszałam dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z produktami Ziaja bardzo sie lubimy, ale tych produktów jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki Ziaja a ta seriq to jednq z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki Isany, ale jestem też fanką produktów Ziaja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.