czwartek, 23 sierpnia 2018

Relacja ze spotkania blogerek w Łodzi :)

Cześć czołem:)!!! Dawno mnie nie było, a to za sprawą złej organizacji czasowej ha jak i stwierdzenia iż po co pisać jak się nie wie o czym napisać konkretnie:P??? 11 sierpnia miałam możliwość uczestniczenia w spotkaniu blogerskim w Łodzi, na które wybrałam się z wielką przyjemnością i to w dzień przed by móc przy okazji pozwiedzać Łódź. Nocleg zarezerwowałam sobie jak wyszło w środku główne ulicy na Piotrowskiej w hotelu Bedrooms; mała urocza kamienica ale z kiepskim śniadaniem:P Na szczęście w ciągu dnia zwiedzałam większość knajp i w pamięć zapadła mi restauracja meksykańska, gdzie prawdziwy Pan z Meksyku pienie grał na gitarze, a zamawiając sernik z karty sam Zorro Ci go podawał. Naprawdę świetna sprawa ale, że ostatnio dużo mnie na instagramie to tam zapraszam na relację z restauracji, które zwiedziłam jak i na krótkie notki o nowościach kosmetycznych, które będę testować w najbliższym czasie. 


Za nim jednak przejdę do nowości kosmetycznych, które będę miała okazję testować w najbliższym czasie na pierwszym planie trzeba przedstawić organizatorkę spotkania Wiktorię, która zrobiła kawał dobrej roboty i to nie tylko z powodu niespodzianek, które każda z nas otrzymała ale i postarała się o to aby wpadli do nas można rzecz, że ambasadorzy/opiekunowie firm, którzy w krótkim i w treściwy sposób opisali nam produkty, które od nich otrzymaliśmy. 

Na pierwszym miejscu była przemiła Pani z firmy Basiclab, która w bardzo rzetelny sposób opisała markę jak i zapowiedziała nowości ale Ciiii to sekret:*

Niespodzianką był Pan, który nas odwiedził przedstawiając polskie tarki ,które zagranicą robią furorę przez swoją wspaniałą jakość:)

Panie od marki Ikor krótko opowiedziały o sobie jak i marce.

Kto znalazł się na spotkaniu???


Organizatorką jak już wspomniałam była Wiktoria. :)








I moja osoba:)

Nasze osobistości siedziały w doborowym towarzystwie na miłej rozmowie w restauracji La Vende Bistro- jadłam smacznego burgera KLIK ale frytki były trochę surowe ;P 

Myślę sobie, że teraz czas najwyższy przejść do...łakoci



Mam tyle cudowności, że potrzebuje waszej pomocy aby wiedzieć od czego zacząć z ocenianiem produktów aczkolwiek miejcie takową wiedzę iż część już testuję:)


Taki miałam bajzel w hotelowym pokoju po spotkaniu!
Szczerze wam powiem iż do tej pory mam problem co od kogo mam ha, a więc mam nadzieję, że nikogo nie pomylę, a na banerze wszyscy pięknie są:D


Uwielbiam wodę niegazowaną ale po co nosić i zaśmiecać środowisko plastikowymi butelkami jak można mieć dzbanek z filtrem:) AQuaphor.  Bardzo podoba mi się jego kolor.


Tarki do stóp i ciała aby zetrzeć nieznośny cellulit:) 
MiaCalnea-polska rządzi ;) 


Ręka do góry kto nie lubi krówek??
Ha chyba takiej osoby nie ma. 


Wyborna czekolada Chocolissimo, która idealnie nadaje się na prezenty. 


Oryginalna i niepasteryzowana herbata, która najlepiej smakuje schłodzona:* Cudo Kombucha 


Wiele zdrowych przekąsek od Krukam. 



Kosmetyki i super kosmetyczka na małe co nie co https://www.coloris.biz/


Trochę naturalnych środków czystości w domu nie zaszkodzi MillClean, a odsyłam was od razu do małej opinii bo już testowałam ich płyny do podłóg KLIK:) 


Beutyface podarowało nam serum i maskę do twarzy, którą już zużyłam i posiałam TUTAJ. 


Moje najlepsze i ulubione świece zapachowe BISPOL je także testowałam KLIK;


Świetne hybrydy, które działają bez bazy  i topu na instatory ukazałam efekt :)  Coś mi się zdaję, że marka Oluschakiss będzie mym faworytem. 



Cudowna nutka także nas zaszczyciła:) 
Na blogu już o marce wspominałam klik. 


Z kosmetykami MARION miałam ciekawe przeboje najpierw ich nie lubiłam ,a teraz jestem mega zadowolona z ich kosmetyków.


Zresztą jak wejdziecie na moim blogu w zakładkę MARION kilka  opinii znajdziecie. 



BIOXSINE także już testowałam to jest szampon i ampułki zapraszam na stare wpisy, gdzie me opinie słowne był makabryczne hahhaha pierwsze wpisy KLIK. 




Gdy w sklepach ujrzałam te cudne opakowania zachciałam mieć nowości SORAYA :)


Jestem ciekawa serii VEGAN od AA .




Z lakierami VASCO także miałam przyjemność się poznać i mile wspominam. 



Produkty regenerum kilka razy miałam ,a więc i teraz się podzielę ponowną opinią na ich temat. AFLOFARM. 



O stópki ponownie zadbam z SHEFOOT. 

Czerwone włosy mam, a więc naturalnie je zafarbujemy z HELFY:) 



Marka DOVE rzadko u mnie gości teraz mam okazje do testów bo dostałam do sprawdzenia jak i w blogowym prezencie ;) ATELIER. 


Marka BIOLONICA u mnie gościła i z kremu mama była zadowolona klik>.


W zapach tej marki mam maseczkę po kwasach i krem :) EMPIRE. 



Szampon do włosów NAMI24 z chęcią przetestuję tym bardziej iż to kosmetyk naturalny i czekają na mnie dwa mydła Efasoil oraz mydło z węglem ;)




























Widzę, że kilka zdjęć mi kosmetyków uciekło na telefonie ale nic straconego w recenzjach się pojawią; mam nadzieje, że o nikim nie zapomniałam







To ja lecę się szykować do pracy pędem bo widzę, że post zajął mi więcej czasu niż myślałam ;) 



49 komentarzy:

  1. Widze ze spotkanie sie udalo, a prezenty wspaniale i jaka ilosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku ile rzeczy. Powiem Ci, że trochę tego testowania będziesz mieć haha. Ja bardzo jestem ciekawa zielonej pomadki i szamponu do włosów NAMI 24 :)

    https://staypositivebypaulen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! A spotkanie z blogerami i to takimi nie glamour?

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego :-) Będziesz miała co testować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie kochana, ważne ze się udało spotkanie. ja akurat swoje organizowałam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie blogerskie spotkania, są bardzo inspirujące i zawsze można poznać nowe osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda to cudnie i sama chciałabym się kiedyś spotkać z blogerkami które mają podobne zainteresowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sa takie spotkania ludzi o takich samych pasjach :) No i ile obfitości do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne takie spotkania, chętnie bym wzięła w takim udział

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ile dobroci- super spotkanie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze, że ja jeszcze na żadne tego typu spotkaniu niestety nie byłam. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się to zmienić, bo to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ileż wspaniałości część z nich kojarzę, mam nadzieje że sie u Ciebie sprawdzą podarki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysl, mysle, zeby zorganizowac takie spotkanie u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię tego typu inicjatywy. Tym samym strasznie żałuję że w Łodzi nie ma tego typu spotkać, bo z chęcią poznałabym dziewczyny z urodowego świata. Same świetne prezenty dostałyście!

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie spotkania blogerek wydają się być całkiem fajną sprawą :) Myślę, że jeżeli będę miała kiedyś okazję, to powinnam wziąć w nich udział. Na razie dostałam kilka zaproszeń, głównie na jakieś azjatyckie eventy, ale z różnych powodów nie mogłam się pojawić i teraz żałuję :(

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  16. Ą ja do łodzi mam niedaleko i chętnie bym się wybrała :D W moim regionie niestety bardzo rzadko są takie spotkania i niestety mnie ta frajda omija. A szkoda, bo z przyjemnością bym się wybrała właśnie na spotkanie blogerskie. Miłego dnia kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło było Cię poznać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super inicjatywa takie spotkania. A kolekcja kosmetyków imponująca

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezły wysyp kosmetyków. Super. Świetnie że są takie spotkania. Osobiście jeszcze nie byłam na żadnym zlocie blogerek - bo w sumie nawet nie wiem jakie mogłabym wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Spotkanie było przednie! Łódź nabrała nowego wymiaru ;) do zobaczenia na kolejnym!

    OdpowiedzUsuń
  21. No to Ci obrodzilo w prezenty :D ale poza kosmetykami, to najbardziej bym byla zainteresowana cuKROWKAMI <3 swoja droga, bardzo ciekawie wymyslona nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. W jaki sposób można dowiedzieć się gdzie są organizowane takie spotkania?

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że bardzo fajnie spędziłaś czas. Takie spotkania, to zapewne super sprawa. Produkty i ich ilość jaką otrzymałaś, są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super spotkanie dla miłośniczek kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile cudnych prezentów. Ja bym do tej pory tylko na jednym spotkaniu w Lublinie i chętnie wybrałabym się na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, ale masz dużo rzeczy do testowania *-* nigdy nie byłam na takim spotkaniu ;)

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda,że nie wiedziałam, bo jestem z Łodzi i chętnie bym poszła na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezłe spotkanie :) I wyjątkowo udane prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawią mnie produkty Marion i Soraya :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Tylko pozazdrościć takiej ilości prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. swietna sprawa, widzę wiele ciekawych nowości

    OdpowiedzUsuń
  32. sporo tego dostałaś, no i jeszcze łakocie wpadły :-) Wielu marek nie znam jak np. Biolonica czy Insight. Zapowiada się miłe testowanie, ciekawi mnie jakie zdjęcia Ci "uciekły" :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pełen zawrót głowy. Jak to wszystko ogarnąć.Widać ciężką pracę .Trochę zazdroszczę takich spotkań.Wymiana nowości .Ciekawostki .Co do jedzenia. Tu surowe ,tam niedobre. Przykro mi bardzo. Nie po to człowiek wyjechał,żeby sobie jeszcze gotować.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ileż tego wszystkiego. Będzie co robić.:) Takie spotkania są zapewne bardzo ciekawe i inspirujące, a wymiana doświadczeń bezcenna. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ile darów przywiozłaś ze sobą! Z chęcią wybrałabym się kulinarny event tego typu! : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wydarzenie,mam nadzieję, że uda mi się zorganizować podobne.

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajnie czyta sie wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękujemy za testowanie i recenzję naszych produktów. Zapraszamy na naszą stronę internetową po jeszcze więcej naturalnych ciekawostek www.nami24.pl

    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. super tutaj bede odwiedzał częsciej !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.