wtorek, 26 maja 2015

Wtorek:kto mnie dziś rozpieszcza?



Witam:) Dzisiaj się bezczelnie chwalę paczuszką, którą dostałam od portalu  http://udziewczyn.pl/ na, który serdecznie was zapraszam jeśli macie ochotę na świeże ploteczki ze świata mody urody itp. oraz na konkursy, gdzie można wygrać interesujące nagrody.



W paczuszce znalazłam dużo nowości i kosmetyków, które nie stosowałam oraz odżywkę do rzęs o której pisałam. U mnie Ona nie do końca była super ale dziś dzień mamy prawda? No to się moja mama załapała ;) 



38 komentarzy:

  1. no to udanego testowania i dawaj znać co i jak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczka :) Mama się pewnie ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takimi dobrami to aż grzech się nie pochwalić! A Mamie się udało i się załapała na super prezent :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych testów, bo masz tego trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ty bezczelna! ^^"
    Ale czeka Cię teraz praca z testowaniem i opisywaniem :3 Czekam na recenzję, bo już upatrzyłam kilka rzeczy dla siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniałości :) Udanych testów kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, sporo tego :D miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż wspaniałości. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zawartość paczki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Milego testowania :) Zaraz zajrze na strone! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kosmetyki - widzę coś z Avy co to?

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna paczka, przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. ulala ale paczuszka takie bogactwo w jednym miejscu :D cieakwe co juz masz na oku i co pierwsze bedzie testowane :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile kosmetyków.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzeczy dostałaś nic tylko pozazdrościć. Miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.