sobota, 1 czerwca 2019

Inspiracje sobotnie wieczorową porą

Dobry wieczór kochani:) Dzisiejszego dnia miałam okazję uczestniczyć  w spotkaniu blogerskim w Rybniku (post o spotkaniu jak i o upominkach następnym razem), a więc mój dzień dziecka zaczął się bardzo pozytywnie. Po spotkaniu w domu u mojego chłopaka, a dokładnie to w jego ogródku przy domku rozpaliliśmy sobie grilla, a że On aktualnie ogląda mecz finału ligi mistrzów to ja przeglądam ofertę babyonline. 




W międzyczasie zdążyłam również pooglądać moje łupy jak i nowości kosmetyczne, które już z niecierpliwością czekają na to aby zacząć je śmiało testować. 

Jeśli chodzi o moją dzisiejszą stylizację to zdecydowanie nie należała ona do sexy evening gowns aczkolwiek mała czarna z adidasami też ma swe plusy :D 



Jak wy spędziliście en pierwszy, ciepły czerwcowy dzień??

10 komentarzy:

  1. te sukienki są przepiękne. jeszcze nie miałam grilla w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki są bardzo ładne, a ja weekend spędzam domowo i rodzinnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki są śliczne. Ja pierwszego czerwca byłam w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie piękne, ale jak dla mnie nie praktyczne. A nie lubię mieć w szafie ubrań, które takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tych, którzy jak Twój chłopak wybrali oglądanie tego meczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My robiliśmy pizze w grillu gazowym, był rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! W takich sukienkach mozna poczuc rel jak prawdziwa ksiezniczka! A czerwcowe dni spedzamy aktywnie chodzac po gorach i jezdzac na rowerach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne suknie, ta pierwsza jest obłędna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.