poniedziałek, 10 września 2018

Regenerum kosmetyki dla każdej z nas ;)


Dobry wieczór kochani:) Dzisiejszy wpis pisze na balkonie ponieważ aktualnie znajduję się na wakacjach w Władysławowie, a że przed wyjazdem skończyłam zarówno szampon jak i odżywkę do włosów marki regenerum postanowiłam kilka słów na ich temat napisać tym bardziej iż to jest już moje drugie podejście  jeśli chodzi o tą dwójkę ponieważ już kiedyś oba kosmetyki miałam i zapewne w czeluściach bloga, gdzieś wpisy znajdziecie; dzisiaj oprócz odżywki jak i szamponu krótko chciałam wspomnieć o balsamie do ust jak i serum do paznokci. 





Zacznę od regenerum do paznokci ponieważ ta mała tubka tak bardzo zaskoczyła mnie swym działaniem iż nie spodziewałam się, że serum do paznokci może tak dobrze działać i w to bardzo skuteczny jak i szybki sposób.  Odżywkę do paznokci stosowałam  na paznokciach u stóp ponieważ przez hybrydy, a dokładnie to przez ich usuwanie pilnikiem, które odbywało się w bardzo brutalny sposób uszkodziłam sobie płytkę paznokcia przez co była bardzo krucha i wrażliwa, a dodatkowo, gdy chciałam to zamaskować kolorowym lakierem powstały przebarwienia, które nie wyglądały estetycznie przez co dałam szanse serum zadziałać i ukazać te cuda, które ma zdziałać. 



 W zaledwie trzy tygodnie moje paznokcie odzyskały dawny wigor i blask, płytka wyglądała na zdrową, mocną i przede wszystkim paznokcie nie były kruche przez co nie powstawały uszczerbki na paznokciu, a więc ich kruszenie zaczęło zanikać w trakcie dłuższego stosowania z dnia na dzień. Kolejnym plusem działania regenerum do paznokci, które można było zauważyć to rozjaśnienie płytki, a więc pozbywanie się przebarwień po lakierze przyznam się iż, gdy zauważyłam to działanie poleciłam regenerum do paznokci mojej mamie, która pali papierosy, a więc ma je pożółkłe i okazało się iż jej przebarwienia po tytoniowe także to serum zaczęło niwelować! Jak dla mnie bomba, która udowadnia, że jest to idealne rozwiązanie na przebarwione paznokcie. Warto również wspomnieć o skórkach, które zostały nawilżone, dzięki czemu wyglądają ładnie i okalają paznokieć w całości bez żadnych zadziorów. 



Stosowanie: Na suchą płytkę paznokcia pędzelkiem nakładamy odpowiednią ilość preparatu raz lub dwa razy dziennie w zależności od naszych potrzeb i pozostawiamy do wchłonięcia. 



Teraz na dosłownie chwilę przejdziemy do szamponu i odżywki do włosów, które  już kiedyś w swych zasobach miałam. Zacznę od tej mniej sprawdzającej się rzeczy, czyli odżywki do włosów, która niestety przy częstym stosowaniu przy moich delikatnych i cienkich włosach sprawiała iż włosy były oklapnięte i sprawiały wrażenie ciężkich przez co po paru godzinach od umycia włosy wyglądały mało estetycznie, a zatem odżywkę stosowałam bardzo rzadko w sumie tylko po to by dać jej kolejną szanse w działaniu. Niestety na moich włosach się ona nie sprawdziła po raz kolejny, a więc i po raz trzeci sprawdzać jej już nie mam zamiaru. 



Jak możecie zauważyć na powyższym obrazku maska posiada dość gęstą i kremową konsystencję, która także nie wygląda na zbyt lekką...:/
Natomiast jeśli patrzy się na konsystencję szamponu można zauważyć iż jest ona zarówno gęsta jak i lekka przez co to unikatowe połączenie sprawia, że jeśli chodzi o pielęgnację włosów to z tej dwójki szampon sprawdza się najlepiej i jest na tyle świetny i skuteczny, że po umyciu nim włosów nic innego nie potrzebuje aby cieszyć się ładnymi włosami.



Po umyciu włosów szamponem regenrum mogę cieszyć się nie tylko świeżo umytymi włosami ale także i brakiem odstających kosmyków jak i zapewnienia iż zaraz po wyschnięciu włosy będą świetnie się rozczesywać przez co żadne inne gadżety do włosów nie będą mi potrzebne do dalszej pielęgnacji. 
Dodatkowo powierzchnia włosa jest wygładzona, dzięki czemu włosy w dotyku są przyjemnie gładkie i miękkie, a zarazem i pełne blasku.


Osobiście polecam szampon i odżywkę do paznokcie, a na ciepłe jesienne dni takie jak teraz regenerum do ust sprawdza się idealnie w słoneczne po południe cudownie nawilża usta i sprawia, że delikatnie błyszczą.  Więcej na temat tych kosmetyków znajdziecie na internetowej stronie AFLOFARM

45 komentarzy:

  1. Bardzo sobie cenię produkty Regenerum 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam kilku i już chyba do nich nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uzywalam jeszcze tych produktow

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam mieszane opinie na temat ich kosmetyków... sama jednak jeszcze nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie miałam okazji próbować tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo o.nich słyszałam ale jakoś nie miałam nigdy okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon i odżywke miałam dwa razy i dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam większość ich produktów i uważam że są super

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam te produkty i wszystkie jak dla mnie są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje mi zdjęcia paznokci przed i po zastosowaniu odżywki, by ukazać jej faktyczne działanie. To by np. mnie przekonało że warto w nią zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama używała i była bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedys używałam i byam z nich zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z własnego doświadczenia również mogę potwierdzić, iż te kosmetyki są dobrej jakości. Miłego wypoczynku nad morzem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, no to nieźle działa na płytkę paznokcia - super! Przyznam jednak że do samej marki jestem uprzedzona - jej nachalne reklamy w radiu doprowadzały mnie do szału...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na razie z Regenerum miałam tylko balsam do ciała w sprayu, z którego byłam bardzo zadowolona i polecam

    OdpowiedzUsuń
  16. aha czyli ta odżywka to takie serum, maska do rzadszego stosowania. Dosłownie przed chwilą po raz pierwszy użyłam tego duetu, też mam włosy cienkie i delikatne

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, czy u mnie by się sprawdziły? Ale raczej nie będę kupować, bo mają wkurzajăce reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Regenerum miałam tylko krem do stóp. Był dobry ale za słaby jak na moje wymagające stopy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szampon i odżywkę bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam serum do paznokci tej firmy i bardzo mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po szampon sięgnę. Polecają zmieniać co jakiś czas.Co do odżywek do paznokci? Najlepsze są domowe,stare metody.

    OdpowiedzUsuń
  22. Od niedawna zaczynam poznawać Regenerum, na razie w użytku mam pomadkę do ust.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię, ratunek dla moich paznokci i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Każda firma wchodząca na rynek, stara się pokazać z jak najlepszej strony.Jeżeli klienci są zadowoleni? Zostają na dlużej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo dobrego słyszałam o tej serii �� chętnie wyprobowalabym odżywkę do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam nic z tej serii, a słyszałam o niej wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  27. cały czas obiecuję sobie, że w końcu je przetestuję i jakoś tak nigdy mi się to nie udaje :) Może w końcu przetestuję tę odżywkę do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne serum, pochwalę się i ja - ostatnio udało się doprowadzić moje paznokcie do ładu, produktem znanej marki i rosną, jak szalone :) wreszcie mam swoje długie szponki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szampon i odżywkę chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używałam jeszcze tych produktów, ale chętnie je przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. jak na razie całkiem spoko jak co jakiś czas stosuję daje spoko efekty.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakoś tak nie wiedziałyśmy, że Regenerum ma też kosmetyki do włosów :D Mamy nadzieję, że wakacje są udane :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Regenerum ma bardzo dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydałby mi się szampon i odżywka do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  35. Długo byłam sceptycznie nastawiona do Regenerum, może to ze względu na różne opinie, jakie o nich słyszałam :) Ale, ja, jak to ja - musiałam przetestować na sobie. Kupiłam szampon i serum do paznokci (w internetowej aptece Melissa trafiłam na fajną cenę, to też pewnie jakoś wpłynęło na decyzję o zakupie :D) i... jakie było moje zdziwienie, kiedy oba produkty okazały się w 100 % trafione!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy zestaw kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię kosmetyki tej marki! Używam regularnie od kilku lat!

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo lubię kosmetyki tej marki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.