czwartek, 20 września 2018

Gama BasicLab ANTI-PERSPIRIS



Dermokosmetyki coraz częściej zaglądają do mojej szafy z kosmetykami i nie bez powodu tam się one znajdują bo trzeba przyznać im rację iż są to kosmetyki, które naprawdę dobrze działają i potrafią zdziałać małe cuda, gdy nasza skóra potrzebuje wyjątkowej ochrony.  Aktualnie mam przyjemność poznać się z dermokosmetykami BASICLAB, które już ponad miesiąc czekają na swą kolejkę abym mogła je sprawdzić i przetestować jednakże zarówno szampon jak i odżywka dalej muszą poczekać na swoją kolej tak już antyperspiranty mogę śmiało opisać bo testuje je ja i moja 11 letnia siostra ponieważ dermokosmetyki basiclab spokojnie mogą także stosować i dzieci, a że moja 11 siostra jest w fazie dorastania co za tym idzie większe pocenie i nieładny zapach szukaliśmy czegoś dobrego i skutecznego aby ochrona była w pełni.....



Za nim może jednak przejdę do samych ochów i achów nad antyperspirantem, który naprawdę działa skutecznie i z całym sercem mogę stwierdzić, że wszelakie inne antyperspiranty, które można napotkać na swej drodze w wszelakich drogeriach mogą się ukryć bo nadchodzi skuteczna innowacja, która zmiata konkurencję:) 

Warto wspomnieć o tym iż nasza przysłowiowa kulka pod pachy znajduję się w białym plastikowym opakowaniu, które wyróżnia błękitna nakrętka i co najważniejsze pojemność bo wynosi aż 60 ml, a więc chyba większej na rynku nie ma:P

Dodatkowo oprócz tego iż jest to dermokosmetyk marka basiclab dba o to aby w składzie nie znalazły się takie składniki jak: 
- bez parabenów
- bez phenoxyethanolu
- bez silikonów
- hipoalergiczne-odpowiednie dla skóry wrażliwej 

Dodatkowym plusem marki jest fakt iż ona nie ukrywa składu, a zatem na stronie producenta znajdziecie wszelakie informację na temat kosmetyków jego działania jak i składu, który nie jest owiany żadną tajemnicą. 


Związku z tym iż do przetestowania miałam aż 3 kulki pod pachy jedną stosowała moja mama i ja, gdzie działanie kulek miało trwać 48h, a moja młodsza siostra dostała do testów kulkę 24h, która dodatkowo jest bez soli aluminium, więc tym bardziej nie miałam obaw aby w jej ręce oddać jedną kulkę. 

Myślę, że każda/każdy z was wie jak owe produkty się stosuję ale dla małego przypomnienia informuję iż na suchą skórę pod pachami i co najważniejsze czystą nakładamy dezodorant, który śmiało można zastosować zaraz po depilacji ponieważ w składzie posiada aloes, który łagodzi wszelakie podrażnienia skórne przez co żadnego efektu szczypania nie odczujemy. 


Co łączy wszystkie kulki??
Delikatny i naturalny zapach, który jest bardzo neutralny i szybko znika przez co dezodoranty mogą stosować kobiety jak i mężczyźni dodatkowo szybko się wchłaniają i nie pozostawiają na ubraniach żadnych plam i śladów przez co białe jest białe, a czarne czarne bez białych śladów, czy też żółtych plam. Skuteczna ochrona przed potem i przykrym zapachem.

Moja 11 letnia siostra stosowała dezodorant 24 H basiclab, który w składzie posiada ekstrakt z rumianka, który koi i regeneruje skórę, a trehaloza posiada silne właściwości higroskopijne, które skutecznie nawilżają przez co oprócz skutecznej ochrony przed potem jak i nie przyjemnym zapachem zachowaliśmy właściwości pielęgnacyjne skóry, a więc jak do tej pory pocenie się małej w szkole przy zabawach i w stresie szkolnym jest stonowane, a cebulkowy zapach nie wyczuwalny.



Antyperspirant 48 jak już wspomniałam wcześniej posiada aloes, który działa antybakteryjnie i nawilża skórę, a alantoina działa przeciwzapalnie i łagodzi podrażnienia przez co po depilacji spokojnie możemy dezodorant zastosować bez obawy o wszelakie podrażnienia. Jeśli chodzi o niwelowanie przykrego zapachu jakoś nigdy problemu z nim nie miałam więc owego działania nie zauważyłam aczkolwiek mogę śmiało nosić czarne ubrania bo żadnych śladów z dezodorantu na skórze nie posiadam nawet, gdy zaraz po aplikacji kulki się ubieram; oczywiście nie można zapomnieć o skutecznej ochronie przed potem.

Dostępna jest także wersja 72 godziny więc chyba dla bardzo wymagających osób. 




41 komentarzy:

  1. Marki nie znam :) i nie używam kulek więc raczej nie poznam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tej firmy, szkoda że nie ma antyperspirantu w innej formie, bo kulek po prostu nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że podzieliłaś się z mamą i siostrą, ja mogłabym mieć spokojnie dziecko w tym wieku :) chciałabym poznać kosmetyki tej marki szczególnie, że są łagodzące dla wrażliwej skóry .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji spotkać się z tą marką. Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt

    https://www.youtube.com/watch?v=b-BV7dhKFKM

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ale chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie znam firmy, ale z chęcią wypróbowałabym antyperspirantu. Jeśli jest taki skuteczny to chyba warto.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś już widziałam kosmetyki tej marki, sama nie miałam okazji używać. Sama mam problem z antyperspirantami bo większość mnie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana myślę że ten jak najbardziej przetestować możesz bo jeśli na skorze dziecka się sprawdził to Twojej tym bardziej

      Usuń
  10. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam te markę tylko z blogów. Jeszcze nie miałam okazji niczego stosować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś do dermokosmetyków mi daleko, ale...fajne te kulki - widzę że skład nie podrażniajacy, można spróbować!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej marki co prawda, ale może warto ją sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słyszę o tym dezodorancie, ale wygląda interesujacą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy ... zastanawia mnie co powoduje znikanie tego przykrego zapachu...
    jaki składnik...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie spotkałam się z ta marką, ale może warto ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam ale kupiłaś mnie muszę go sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam okazji przetestować, ale chętnie to zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ani z tą firmą ani z jej produktami nie miałam jeszcze styczności,ale może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  20. A jsk cenowo te bez aluminium? Nie znam, ale może warto poznać bliżej

    OdpowiedzUsuń
  21. nie spotkalam sie jeszcze z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam szczerze, że firma jest dla mnie całkowicie nowa. Czytam o niej pierwszy raz. Podoba mi się kolor opakowania: mam słabość do tego odcienia niebieskiego! Jako że nie znam marki to ciężko mi wypowiedzieć się na temat samego produktu, ale po Twoim opisie chętnie bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Marka jest mi zupełnie nie znana, ale posiada fajne opakowania. W sumie antyperspiranty używam rzadko bo zdecydowanie bardziej wolę wody toaletowe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie kojarzę, ale bardzo podobna do tego co akurat zakupilam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Markę kojarzę z kosmetykami do włosów, ale nie miałam z nimi do czynienia. Fajnie, że poszerzają asortyment, tym bardziej, że kulkowe antyperspiranty są bardzo wygodne w stosowaniu. Najbardziej ciekawi mnie wersja z aloesem, bo ma działanie łagodzące, a mi się zdarzają czasem podrażnienia po depilacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety nie znam tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak zachwalasz antyperspirant że koniecznie muszę go spróbować. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Bardzo podoba mi się szara graficzna tych kosmetyków. Niemniej jednak nigdy ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam już o marce Basiclab - zasłynęli chyba dzięki swoim szamponom, które chwaliło bardzo wiele osób :) Co do dermokosmetyków, to też bardzo je lubię i z przyjemnością włączam do swojej pielęgnacji. Fajnie, że te antyperspiranty mają tak dużą pojemność, bo starczą zapewne na bardzo długi okres czasu. Muszę się na któryś skusić! <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  29. O marce już słyszałam i czytałam nie jedną, pozytywną opinię. jednak jeszcze nie miałam okazji wypróbować ich produktów. Jeśli chodzi o dermokosmetyki to mas rację, sa one idealne dla skóry , która potrzebuje naprawdę dobrego wsparcia od produktów. Jak tylko je wypróbuję koniecznie dam Ci znać jak się u mnie spisały :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Markę pierwszy raz zobaczyłam na stronie apteki Melissa i wtedy się skusiłam, żeby kupić szampon do włosów. Byłam z niego zadowolona i też pozytywnie zaskoczył mnie skład. :) Z chęcią przetestuję też ten antyperspirant!

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawy prosukt

    https://www.instagram.com/emiskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dużo dobrego słyszałam na temat tej firmy, jednak ja sama nie używa antyperspirantów. Jakoś nigdy nie miałam takiej potrzeby. Polecę znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi sie tu podoba ciekawe informacje !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.