niedziela, 1 maja 2016

Make Me Bio Delikatny puder myjący Clean Powder 60ml. Przecudny dodatek, który oczyszcza i pielęgnuję skórę twarzy:)!


Witajcie moi drodzy jak wam mija majówka? Mi w sposób dość relaksujący, a więc korzystam z chwili wytchnienia aby móc się zregenerować.  Dzisiaj postanowiłam napisać o pewnej perełce pielęgnacyjnej, do której już na samym początku bardzo zachęcam aczkolwiek wiem, że wiele z was z czystego lenistwa może na taki puder się nie skusić (kiedyś także byłabym jedną z takich osób) ale, że moja pielęgnacja twarzy ostatnio jest jeszcze bardziej przemyślana niż kiedyś to taki puder to dla mnie istny HIT, który trzeba u siebie mieć:)! 
Jak wiecie preferuję kosmetyki marek Koreańskich aczkolwiek u nas także znajdziemy wiele dobrych perełek, które dobrze stosowane działają na nas w cudowny sposób. A dokładniej to cudownie na naszą skórę twarzy.  



Nie wiem jak wy oczyszczacie swoją skórę twarzy ale ja dwuetapowo ale nie będę się na ten temat rozpisywać tutaj tylko innym razem zrobię osobny; ogólny post na ten temat.  

Zatem opakowanie zostawię na koniec ,a od razu przejdę do stosowania pudru. 

 Delikatny puder myjący  można porównać do białej glinki, która również jest w formie delikatnego białego proszku i za pewne nie zdziwi nikogo mój fakt tego porównania jeśli dodamy do tego informację, że owy puder i taką glinkę w swoim  składzie również i posiada, a jest ona w składzie bardzo wysoko nie licząc małych dodatków do tej glinki-oczywiście tych naturalnych:) 


Zatem w malutkim słoiczku mamy biały puder i co teraz mamy z nim zrobić? 

Po pierwsze możemy pomieszać małą ilość proszku, którą mamy w dłoni z wodą, która znajduję się w osobnym pojemniku lub bez większych ceregieli namoczyć twarz wodą do mokrych dłoni wsypać proszek zamieszać i bach ciapka na twarz gotowa z tym, że taki zestaw lubi się osypywać i spadać z twarzy, a więc marnotrawstwo proszku jest gwarantowane. Gdy taki puder połączony z wodą wmasujemy skórę mam wrażenie, że przy okazji i robimy mini peeling bo jednak te drobinki pudru lubią łączyć się  z wodą w małe granulki, które są naprawdę delikatne i w żadnym wypadku jakiś zdzieraków nie przypominają, a więc osoby, które nie mogą stosować peelingów na skórę twarzy będą uradowane. 


Ja osobiście wolę drugą wersję, która wymaga dodatkowego produktu co nie zmienia faktu, że i pierwsza wersja nie działa. Działa i owszem aczkolwiek druga wersja sprawia, że nasza skóra dostaję to co najlepsze!  


Jaka jest druga opcja?

Nie mieszamy pudru z wodą wcale, a wcale tylko z olejkiem!
Jakim? No właśnie tutaj jest całkowita dowolność, czy to olejek migdałowy, czy oliwa z oliwek to co akurat w swoim  domu aktualnie masz. Ja miałam specjalny olejek myjący do twarzy, a więc to z nim mój puder łączyłam. Taka aplikacja jest bardziej przyjemniejsza ponieważ takie łączenie produktu sprawia, że puder ślizga się  płynniej po powierzchni skóry, a dodatkowo nie tracimy naszego proszku nie potrzebnie.  

Wypróbowałam dwa sposoby i wolę drugi bo efekty są lepsze ale pierwszy też jest ok z tym ,że już nie mamy takiego efektu WOW!. 


O jakim efekcie mowa?
O buźce gładkiej jak pupcia niemowlęcia z tym, że bardzo przepraszam was dzieciaczki ale stosując puder plus olejek buzia potrafi być bardziej gładka niż pupka niemowlaka:)! 

Z początku, gdy myłam twarz pudrem i wodą miałam wrażenie, że wcale swej twarzy nie myję ani nie sprawiam jakiś dobrych uczynków ale w trakcie zmywania całej zawartości z twarzy zaczynamy odczuwać w dotyku, że skóra jest przyjemniejsza i bardziej miękka i gładka  niż przed umyciem ale kochane, gdy myjemy twarz olejkiem i pudrem to  po takim umyciu skóry tylko się chce tą twarz dotykać. Skóra jest miękka, gładka i śliska i tak cudownie przyjemna w dotyku, że aż chce się iść w świat i wszystkim ukazać gładkość skóry swej twarzy.


Zatem kochane jeśli zmagacie się z szorstką i suchą skórę, a marzycie o gładkiej i miękkiej skórze olej plus  puder efekt pupci niemowlaka gwarantowany i to w zaciszu swojego domu bez jakikolwiek wymyślnych receptur. 

Puder plus woda również tak działa aczkolwiek taki duet daje małe efekty, które aż tak nie zachwycają jak wersja z olejkiem. Ktoś może powiedzieć ,że to zasługa olejku, a więc polecam zrobić mały test:) Najpierw umyć buźkę samym olejkiem do tego przeznaczonym innego dnia pudrem ,a kolejnego połączyć te dwa składniki i BUUM! Jak w anime wielkie oczy WOW bo efekt jest nieporównywalny! 


Ja po pierwszym umyciu twarzy byłam tak napalona i radosna, że latałam po pokojach i dawałam swoją buźkę do głaskania bo chciałam się podzielić jej aksamitną gładkością;* 

Jak już wiemy puder wygładza skórę, a jak ją odczyszcza? 
To zależy od tego, czy mamy na sobie podkład, czy krem BB, czy też nie; bo jeśli tak no to wtedy oczyścimy skórę twarzy z całego brudu aczkolwiek mam wrażenie, że nie dogłębne jest to oczyszczanie dlatego dwa etapy są tu ważne i stosuje dodatkowo piankę, która wcale nie odbiera nam tego cudownego efektu uzyskanego, dzięki delikatnemu myjącemu pudrowi  jeśli zaś na swojej twarzy nie macie jakiś produktów makijaż owych spokojnie taki puder i tonik mam wystarczą. Aczkolwiek polecam myć skórę etapowo-efekt boski! napisze wkrótce o tym:) 
Trzeba tu dodać, że jeśli macie pomalowane oczęta to wcześniej trzeba je umyć. 


Zatem jak możecie zauważyć taki puder to świetny dodatek pielęgnacyjny do skóry twarzy, który działa zniewalająco aczkolwiek jest to produkt, który nie każda z was będzie uważała za niezbędny w swej kosmetyczce aczkolwiek naprawdę polecam aby kiedyś wypróbować go w swojej pielęgnacji bo już dawno nie miałam tak przyjemnie i gładkiej buzi.


Taki wspaniały puder możecie znaleźć w również wspaniałym sklepie internetowym http://www.mia-store.pl/, który właśnie ruszył z systemem rabatowym dla stałych klientów;)! 

Koszt to 24 zł za 60 ml, które znajdziemy w szklanym słoiczku, który na moje szczęście jest wykonany z mocnego tworzywa, a więc nigdzie się nie potłucze przy pierwszej lepszej okazji. 
Dodatkowo słoiczek ma przyczepioną do sobie maluśką karteczkę z notką informującą nas o danym produkcie, który aktualnie w ręce mamy.  Całość sprawia bardzo ładne i gustowne wrażenie.


Darmowa dostawa już od 150 zł:) 

23 komentarze:

  1. O. też chciałam go przetestować już od dłuższego czasu! Super że tak dobrze się sprawdził ^-^

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele o nim dobrego czytałam :) muszę w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Nie powiem bo bardzo mnie nim zainteresowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz trafiłam na ten produkt :)
    mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę taki produkt, ciekawy i chętnie bym go poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ee nie, wolę zwykłe żele, bez babrania :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kusi mnie ten produkt i to bardzo, podobnie jak cała gama produktów firmy make me bio, ale póki co wstrzymuje się, bo mam nadwyżkę kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny produkt! i jak ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kuszący jest ten puder, zwłaszcza w połączeniu z olejkiem :) Chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo kusi mnie ten produkt zwłaszcza, że obecnie poszukuje jakiegoś pudru :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie tego produktu jest naprawdę urocze :). Natomiast samym pudrem bardzo mnie zaintrygowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadł mi w oko gdzies, właśnie puder myjący ale po Twojej recenzji już go chcę!! Sama bym latała po domu i dawała sie miziać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tym produktem. Chętnie poczytam o nim więcej ;)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam o nim wcześniej ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuję, że byłby idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Smród tego pudru okazał się być dla mnie nie do zniesienia - z automatu miałam odruch wymiotny :P No i nie zauważyłam jego działania, więc po co się męczyć ;) Za to ich scrub był przyjemniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Samo oczyszczanie mnie nie satysfakcjonuje. Lubię też stawiać na porządną pielęgnację skóry. To coś dla mnie - tak mi się wydaje. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmmm, pierszy raz widze takie cudo... |przyznam, ze zaintrygowałaś mnie..

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamówię go sobie po wypłacie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym go wypróbowała. Zajrzałam na stronę i mają także ciekawe kremy do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję baaardzo za recenzję! jakiś czas temu wpadłam na kosmetyki tej firmy na stronie sklepu https://showroom.pl i chciałam się dowiedzieć czegoś więcej o tej marce, a dzięki temu wpisowi wiem, że ten puder jest warty zakupu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.