sobota, 10 maja 2014

Paczuszka od gojishop.pl


Wczoraj będąc w pracy dostałam telefon z informacją, że dostałam paczkę. Zdziwiłam się bardzo bo nie wiedziałam co to może być. Przyjeżdżam do domu patrzę ,a tu same smakołyki od sklepu http://gojishop.pl/. Zdziwiła mnie ta szybka przesyłka bo zamawiałam ją dzień wcześniej, a już drugiego dnia ją dostałam przyszła jak błyskawica! 

A co w niej było?
W skrócie rzecz można, że suszone owoce ;)
A dokładnie to: jagody goji  i morwa biała  jak dla mnie to dwie nowe nowości bo nigdy o nich jeszcze nie słyszałam, a więc cieszę się, że mam okazję je poznać ;)





Dodatkowo jeszcze żurawinę, jagody i aronię tą ostatnią piłam kiedyś w herbacie dlatego to też ciekawa byłam jak smakuję bezpośrednio. 

Mnie nie pozostaję nic innego jak zabrać się za jedzenie, smakowanie itp, a was zapraszam do zapoznania się ofertą gojishop.pl


32 komentarze:

  1. smacznego:)
    Ja też wczoraj dostałam troszkę inny zestawik:)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, ciekawie, naprawdę szybko przyszła paczuszka! Mam nadzieję, że wszystko będzie Ci smakowało ~ ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O tych jagodach słyszałam, ale nie miałam okazji ich spróbować :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie : KLIK 

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagody goi są świetne :). Dodajemy je w domu do herbaty :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. smacznego :) Mnie zastanawia jak te jagody goi smakuja :) może zamówię sobie paczuszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same pyszności :) Ja od zeszłego roku jagody goji mam w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna zawartość paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam jeszcze takich suszonych owoców ale ciekawa jestem czy są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smacznego, jagody goji to samo zdrowie czasem kupuję płatki z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo! muszę i ja sobie jagódki goji zamówić, sporo dobrego o nich czytałam
    niedawno ze 'zdrowych' kupowałam ziarenka CHIA i póki co uważam, że sa lepsze od naszego rodzimego lnu

    ps. zapraszam na mały konkurs do mnie, do wygrania podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mm słyszałam o cudownych właściwościach jagody goi :)
    Pozdrawiam i zapraszam cię do siebie na konkurs ! Tylko dwie proste zasady do spełnienia, a nagroda fantastyczna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam nie jeść za dużo na raz, bo goji mają sporo selenu i można się nim otruć. W Singapurze Panie lubią brać 5-6 jagód, wrzucić do dużej butelki i zalać ciepłą wodą i popijać w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jak smakują, smacznego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze do owsianki dosypuję sobie goi, samych nie lubię, mają specyficzny smak.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam jagody goji (poprawnie wymawiane "godzi" - nie jak w którejś z durnych reklam w tv). Jako przegryzkę, ale lubię też sobie kilka wrzucić do herbaty. Ponoć to dobre źródło antyoksydantów, ale ja je lubię przede wszystkim z uwagi na walory smakowe. A poznałam je nietypowo - bo przez Avon, który oferował kiedyś limitowaną linię Planet Spa z tymi jagodami. Była świetna. Jak się znowu pojawi, to na pewno kupię (i polecam - zwłaszcza odżywkę do włosów).
    Tak wyglądała ta linia: http://img.szafa.pl/ubrania/1/013371743/1357667678/himalajskie-jagody-goji-planet-spa-avon.jpg

    OdpowiedzUsuń
  18. P.S. Zapraszam na post o japońskim sushi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.