piątek, 18 marca 2022

Relacja ze spotkania blogerek w Rybniku oraz upominki 12.03.2022

 Cześć! Mam nadzieję, że macie się dobrze, bo u mnie w ostatnim czasie było wspaniale! 

W  końcu doczekałam się małej odskoczni od szarej rzeczywistości, dzięki Oli, Renacie, Alicji, Gabrysi i Beacie , bo miałyśmy okazję po latach się spotkać i odetchnąć pełną parą i zapomnieć o problemach szarej rzeczywistości. 

Uczestniczyłam w spotkaniu blogerskim w Rybniku w starej nam dobrze znanej miejscówce Kasandrze i mam nadzieję, że to nasz mały początek do wielkiego powrotu w świat blogowy. 





Oczywiście spotkanie zaczęłyśmy od zamówienia jedzenia, na które co prawda trochę czekaliśmy ale przez to mieliśmy czas na ploteczki i mocne dyskusje dotyczące aktualnej sytuacji życiowej.

 Po obiedzie o dziwo deseru nie zjadłam ale nadrobiłam to w drodze powrotnej w trakcie przesiadki na inny pociąg do domu :)


Gdy już się nacieszyliśmy swoimi osobami to przyszedł czas na upominki, które już testuję, a dzięki odpowiedniej ich ilości wszystko zużyję i wykorzystam tak, jak należy. 







Nie będę ukrywać, że część firm znam i kojarzę, a nawet kilka produktów miałam, a jest parę marek, o których po raz pierwszy raz słyszałam, dzięki  spotkaniu! Wstyd, że jestem tak do tyłu z nowinkami. 


Ciekawi co dostałam?



SESSIO pięknie owocowe pachnące kosmetyki do włosów i herbatkę, która umili czas maskowania włosów. 


Moje Pszczoły podarowały nam świece, które, gdy otrzymałam od razu chciałam zjeść, a co najlepsze od razu smarować swe ciałko, bo tak pięknie pachną i ja także chce tak pachnieć. Co najlepsze firma znajduję się w Bytomiu.


Marka Baltic Collagen podarowała krem do dłoni, serum pod oczy i okolice ust oraz mleczko do demakijażu, a co najistotniejsze marka oparta jest na bazie naturalnego kolagenu skomponowanego z ekologicznego surowca najwyżej jakości. Jeszcze pozostaje mi kupić kolagen do picia i będę tylko młodnieć. 








Marka LUXURE podarowała super ręcznik do twarzy oraz piękne zapachowe zawieszki do auta, dzięki czemu w moim aucie w końcu luksusowo pachnie, aż chętnie przyjmę tuzin takich zawieszek. Oczywiście nie można zapomnieć o zapachu do ciała i długopisie i karabinku, który już jest przy kluczach.



Polska marka naturalnych kosmetyków Sensum Mare  natural skinare podarowała mi tonik do twarzy oraz oraz emulsje do demakijażu. 




Polny warkocz również zaszczycił nas swoją obecnością i podarował perełki do twarzy. 

 



Bielenda Professional uraczyła nas kojąca linią do skóry twarzy i ochoczo zabieram się za testy, bo moja cera ostatnio jest strasznie wrażliwa. 




Pysznie owocowe serum do ust o zapachu orzecha felicea kusi do słodkich pocałunków.




Znacie coś z tych perełek kosmetycznych?
Czy jakąś markę również tak, jak i ja znacie po raz pierwszy?






15 komentarzy:

  1. Ale super. Jak mi brakuje takich właśnie spotkań!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkania blogerek są naprawdę świetne by poznać nowe osoby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska7:13 PM, marca 18, 2022

    Dawno nie byłam na takim spotkaniu, mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć więcej czasu, aby starczyło go i na takie spotkania, przyjemnie byłoby się spotkać z wybranymi blogerkami. :)

      Usuń
    2. Na pewno jest się czym zachwycić jeśli chodzi o taką wymianę informacji.

      Usuń
  4. Spotkanie w miłej atmosferze i towarzystwie zawsze świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno było super, poznanie nowych osób jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Było jak zawsze miło i mam nadzieję, że do zobaczenia Magdaleno Ty moja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że na pewno super są takie blogerskie spotkania, pełne inspiracji do pisania no i dające "kopa" do dalszej pracy. A upominki wyglądają na prawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczne są takie spotkanie, wnoszą mnóstwo inspiracji i okazji do bliższego poznania ciekawych osób. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby do szybkiego kolejnego spotkania ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie spotkania sa super, można pogadać z ludźmi i dowiedzieć się ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie byłam na takim spotkaniu, a bardzo bym chciała, ale chyba nic w moich okolicach się nie organizuje :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie spotkania sa swietne :) gdybym wiedziała wczesniej ro spotkalabym Was w rybniku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! :) Widać, że miło spędziłyście czas! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.