wtorek, 22 września 2020

Balea wegański szampon + odżywka Wanilia i migdał

 

Cześć kochani! Jak się macie? Ja niestety jestem lekko przeziębiona aczkolwiek najgorsze dni za mną, a więc pozostaje mi iść tylko do przodu!

 Ostatnio bardzo często biorę udział w licytacjach na Facebooku, w których licytuje się dane dostępne przedmioty, a wylicytowaną kwotę przelewamy na danego podopiecznego danej akcji. 

 Mocno spodobały mi się te akcje, a raczej forma bo smutek i żal zalewa serce, gdy widzi się ile osób potrzebuje pomocy i wsparcia nie zawsze tylko materialnego; nie raz sama coś dodaje do takich licytacji i oczywiście biorę udział bo, dzięki nim możemy pomóc, a przy okazji dostać coś ciekawego. 

Tak na przykład miałam okazję przetestować Balea wegański szampon + odżywka do włosów Wanilia i migdał, które nigdzie tutaj u siebie stacjonarnie nie widziałam. 

 


 Oba produkty znajdują się w plastikowych opakowaniach o pojemności 300 ml, które posiadają prześliczne i nasycone żółtym kolorem etykiety, które na pewno są widoczne na sklepowych półkach chociaż nie naszych (ewentualnie w wybranych sklepikach).

 

Zarówno szampon jak i odżywka nieskazitelnie pachną wanilią i migdałami, które pachną obłędnie i rozkosznie słodko ale nie trzeba się martwić o mdły, czy zbyt sztuczny zapach kosmetyku. 

 

Niestety kosmetyki pachną pięknie tylko w trakcie mycia włosów i noszenia odżywki na kosmykach, bo po umyciu włosy de facto delikatnie i mega krótko pachną, a więc po rozkosznej wanilii ślad zanika.

 


 Szampon posiada gęstą i żelową konsystencję, która bardzo dobrze pieni się pod wpływem wody i jak na szampon do włosów przystało dobrze oczyszcza skórę głowy i nie powoduje suchości, plątania końcówek ale o innych właściwościach zapomnieć można. 

 

 
Odżywka za to ma idealnie kremową i gęstą konsystencję,  która doskonale rozprowadza się na całej długości włosa. 
Przez to, że uwielbiam zapach odżywki to zazwyczaj pozostawiam ją na włosach co najmniej 5 minut aby czuć ten wyjątkowy i efektywny zapach wanilii. Ponadto odżywka nie obciąż mych delikatnych i cienkich włosów i dba o rozjaśniane końce. 

Po zastosowaniu BALEA odżywka wanilia i migdał włosy są cudownie oraz jedwabiście gładkie.  
Bardzo dobrze się układają bo są sypkie ale nie puszące; tak naprawdę mamy całą powierzchnie włosa wygładzoną, dzięki czemu wygląda on dobrze. 



 
 
Podsumowując jestem  pozytywnie zaskoczona tym duetem i jak najbardziej polecam aby wypróbować ten zestaw aczkolwiek dalej mam wrażenie, że wspomaga wygląd włosa ale tylko na zewnątrz i nie ma tej dogłębnej regeneracji od środka, a więc wciąż pozostaje mi szukać.



13 komentarzy:

  1. Jeszcze nie znam tego duetu, ja rzadko uzywam z Balea produkty do włosów, wolę żele pod prysznic :) zapachy czuć właśnie w czasie mycia, szybko sie ulatniają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zapach wanilii, więc może kiedyś wybiorę odżywkę.

      Usuń
  2. Uwielbiam waniliowy zapach, więc jestem na tak w przypadku tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś sięgałam po ich produkty do włosów i żele, zapachy są zdecydowanie mocną stroną, ale niestety są właśnie bardzo krótkotrwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych produktów, ponieważ lubię testować różne kosmetyki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak wanilię lubię, to w kosmetykach raczej jej unikam. W połączeniu z migdałem to już w ogóle u mnie odpada

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam firmę, ale jeszcze nie testowałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale uwielbiam migdał i jego zapach :) Jak spotkam to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś z tej serii linię dla brunetek i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ze ta marka jest ciezko dostępny, bo bym chętnie wypróbowała te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. O, całkiem fajny duet dla niewymagających włosów. Super, że bierzesz udział w takich aukcjach!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieżko je gdziekolwiek dostać, ale podobno w black friday kosmetyki tego typu mają być dostępne, w promocyjnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.