niedziela, 19 lipca 2020

BENTON Nawilżający toner z wyciągiem z kakao Cacao Moist and Mild Toner 150ml



Cześć kochani! Co u was słychać? Jak się macie? Jak zdrowie? Korzystacie z pięknej pogody? 
Związku z tym, że za oknem nie trudno o piękne i słonecznie dni postanowiłam w swojej pielęgnacji skupić się więcej na nawilżaniu niż złuszczaniu i porzuciłam na razie kosmetyki z dodatkiem kwasów aby żadne przebarwienia na skórze się nie pojawiły. 
Toteż ostatnio miałam przyjemność przetestować na skórze twarzy, szyi i dekoltu  nawilżający toner z wyciągiem z kakao- Cacao Moist and Mild marki BENTON.
 

 Nawilżający toner z wyciągiem z kakao przede wszystkim po otwarciu uderza nas przepięknym zapachem kakao, który wcale nie jest słodki jak kakao dla dzieci w opakowaniu, że aż mdły tylko delikatnie da się wyczuć wyciąg z kakaowca, który u mila nakładanie toneru na twarz. Myślę, że wyciąg z  kory białej wierzby, który znajduje się w składzie neutralizuje tę słodkość przez co zapach jest także i świeży.


Toner jak na niego przystało posiada wodnistą konsystencję, która zaraz po nałożeniu na skórę wsiąka w nią niczym gąbka nie pozostawiając tłustej, czy lepkiej powłoki. Nie zauważymy także efektu ściągania naskórka, a wręcz odwrotnie od razu da się wyczuć odświeżenie naskórka jak i na nawilżenie, czy ukojenie.  

Opakowanie zachowane jest w kobiecej i delikatnej kolorystyce, dzięki pudrowo różowej etykiecie, która wygląda bardzo profesjonalnie, a jedynym zdobieniem są liście.


Działanie produktu jest bardzo subtelne i efektowne bo jak najbardziej nasza cera dziękuję nam za te przyjemności w postaci lepszego odżywienia jak i nawilżenia, czy też samej regeneracji naskórka.  Skóra również jest oczyszczona, a nieproszeni goście utemperowani. Dodatkowo cera posiada piękny ujednolicony koloryt, który zachęca dochodzenia bez makijażu, a więc czego chcieć więcej?


Podsumowując: jeśli brakuje Twojej skórze nawilżenia, a krem to za mało warto sięgnąć po inne wspomagające specyfiki aby uderzyć jak najmocniej z każdej strony. 

18 komentarzy:

  1. Ciekawy kosmetyk, jeszcze o nim nie słyszałam aż do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na ciekawy kosmetyk. Mógłby się spodobać mojej siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Honoru jeszcze nie używałam, ale jeśli dobrze nawilża i ma delikatny zapach kakao, to mogłabym spróbować. ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz moja skóra potrzebuje nawilżania. Chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ten produkt mógłby mi się przysłużyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro fajnie nawilża to na pewno przyjrzę mu się bliżej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wszystko co kakaowe, więc może i toner bym polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy specyfik. Gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam bardzo dobrze i też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie zupełna nowość, ale ciekawie się zapowiada. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Momentami mam problemy z nawilżeniem skóry i taki kosmetyk by mi się przydał, nie słyszałam o nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie sprawdzilabym ten produkt,wydaje się być przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak sprawdza się w nawilżaniu to już mnie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Widze, ze świetny. Nawilżanie to bardzo ważny aspekt. Jeśli mówisz, ze daje radę. to trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mnie zaciekawił. Warto po niego sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda na kosmetyk stworzony wprost dla mnie, więc chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.