niedziela, 24 maja 2020

AVON Woda toaletowa damska Summer White Bright



Pewnie o tym nie wiecie ale w swojej kolekcji mam wiele wód perfumowanych jak i perfum ale jak dotąd was o tym nie informowałam dlatego stwierdziłam iż czas najwyższy to zmienić i co nie co wam opisać na blogu; dlatego w wolną niedzielę zacznę od wody toaletowej  Summer White Bright, którą zakupiłam w śmiesznej cenie bo koszt to około 14 zł ,a więc nie wiele jak za wodę zapachową nawet, gdy okazuje się mało trwała. 
 


 Woda toaletowa Summer White Bright  

 kategoria: kwiatowo-owocowa 

 nuty zapachowe: świeża cytryna, konwalia, aksamitka

Flakon wody perfumowanej jest bardzo prosty i subtelny jedynym akcentem jest zieleń na nakrętce jak i zielony napis.
 Buteleczka ma  50 ml, a więc wystarczająca ilość by parę razy dzienne zaakcentować na skórze, czy też ubraniu ten lekko owocowy i kwiatowy zapach, który należy do świeżych i lekko energetycznych.  

W pierwszej kolejności, gdy pryskamy ciało i ubrania  wodą toaletową zdecydowanie da się wyczuć świeżość i moc energetycznej świeżej cytryny, która kojarzy się z wiosennym porankiem i czystą, chłodną wodą z cytryną, czy też limonką. 
Pijąc takową wodę pochylamy się ku wazonowi, czy szklance z małym bukietem świeżej konwalii by ona delikatnie otuliła nasze zmysły i koiła. 
 Myślę, że ogrodowy kwiat aksamitki tym bardziej nas utwierdza o lekkim, rześkim i wiosennym zapachu na co dzień, z którym mamy do czynienia i świetnie spiszę się z zwiewną sukienką.

Niestety pomimo tego, że woda przyjemnie pachnie na mojej skórze unosi się bardzo krótko, a co najsmutniejsze ja czuję wodę przed parę chwil, a inni w ogóle mnie nie czują i np. mój chłopak mi mówi, że masz tyle zapachów, a się wcale nie psikasz;P??  

Cóż nie każdy zapach jest dla każdego, prawda?

Jednakże, gdy popryskam swe ciało kilka razy dziennie to w końcu coś nie co mnie czuć ale niestety mało intensywnie...

Podsumowując: Myślę, że zapach dla młodej i niewinnej dziewczyny, u której delikatne zapachy niczym płatki kwiatów muśnięte rosą nad ranem komponują się w delikatną harmonię.


 

40 komentarzy:

  1. Lubię owocowe zapachy więc może się skuszę na tę wodę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że spodobałby się mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam na bardziej trwałe zapachy, więc szkoda, że ta woda taka nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nic nie miałam z avonu :P ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach niewinny i ciekawy. Czasem jest tak, że nie czujemy zapachu ponieważ nas nosek czuje już ich za wiele albo się po prostu przyzwyczaił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś tą wodę. Świetna i w dobrej cenie, moje zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że zapach tej wody toaletowej mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę zdecydowanie bardziej nasycone zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może chłopak się już nawąchał i nie czuje :D Ja mam swoje perfumy od 5 lat niezmiennie. Dostaje jakieś perfumy w prezencie i u mnie stoją niewykorzystane bo jak ja się do czegoś przyzwyczaję- to już jestem jak osioł ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem dlaczego ale tego typu buteleczki z zapachami kojarzą mi się z czasem gdy byłam nastolatką. Chętnie poszukam wód które polecasz, może się uda się wrócić do starych czasów, zapach może wiele.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej wolę konkretne zapachy, które długo się trzymają, szkoda,że taka nietrwałą, bo nazwę ma fajną :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię wody toaletowe z Avon. Co prawda nie każdy zapach mi odpowiada, ale lubię je. Ten zapach mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię mocne i trwałe zapachy :) Warto sięgnąć po wodę perfumowaną, jest trwalsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie miałam od nich perfum. Ten wygląda tak zwyczajnie i lekko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapachu nie znam, ale flakonik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubią delikatne wiosenne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie te serie od avonu :) mój ulubiony był ten z pomarańczowa zakretka, ale nie pamiętam jak sie nazywał :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Butelka kojarzy mi się z innym zapachem z Avonu. Ale zapomniałam nazwy 😱

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda kusząco, na pewno też ożywia ;-) spróbowałabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. To może być przyjemny zapach. Ja jednak jakoś wolę perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami warto zapłacić więcej, a być zadowolonym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja myślę, że każdy zapach jest dla każdego, trzeba go tylko polubić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry zapach długo się utrzymuje, warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. O lubię ta markę musze wypróbować tą nowość.

    OdpowiedzUsuń
  28. To musi być piękny zapach, lubię takie połączenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.