niedziela, 31 marca 2019

Inspirację PART 2 sukienki dla druhien i nie tylko

Dzień dobry słońca, czy u was niedziela także zapowiada się pięknie i słonecznie tak jak i u mnie? Macie jakieś plany? A co najważniejsze zegarki przestawione? 
Dzisiejszego późnego poranka chciałabym wam przestawić  sexy bridesmaid dresses, które mam nadzieję kiedyś będę miała okazję założyć. 


 KLIK




Przyznać się, która z was już miała okazję być druhną?
Wyglądało to jak na amerykańskich ślubach, czy bardziej była to Polska wersja :D Wybór sukienki był ciężkim tematem?
Myślę, że rozmiar tutaj nie ma znaczenia i są fasony sukienek, które będą pasować na każdą piękną figurę tą mniej i bardziej zaokrąglaną. 



KLIK

Jesteście za tym aby druhny miały spójne kreację, czy być może uważacie, że każda może wyglądać nie co inaczej i podkreślać sama swój styl? Twierdzę, że to wszystko zależy od relacji i zamysłu na całą uroczystość ale w razie czego zawsze znajdziemy sukienki yes baby online



KLIK

25 komentarzy:

  1. cudne sukienki szczególnie te błyszczące

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te sukienki. Aż trudno byłoby się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie, ani kolorystycznie, ani krój, ale sama idea takich samych sukienek dla druchen super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sukienki, a drużyna jest bardzo ważna osoba, moja podczas wesela spisała się na medal, do tego wyglądała cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba są ciut za bardzo wyróżniające się :) no i idealnie jak wszystkie maja ten sam model, a wiemy jak jest z dopasowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to w ogóle nie rozumiem tego fenomenu druhen w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym że u nas zwykle jest jedna świadkowa, a nie kilka druhen. Ale mimo wszystko to bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te sukienki wyglądają naprawdę ciekawie, ale na razie nie potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zwłaszcza te złote - świetne rozwiązanie biorące pod uwagę różnorodność figury. :) Nie mniej, w Polsce chyba druhny nie są zbyt popularne, w końcu mamy ich odpowiednik czyli świadkową, ale nie raz słyszałam o sytuacji w której druhna ma sukienkę pod kolor przewodni na ślubie lub utrzymują wspólne barwy ze świadkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fioletowe są piękne. Najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie sukienki to tylko na specjalne okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie potrafię wybrać, wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne sukienki, szczególnie ta ostatnia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak zegarki przestawione:) same sie przestawiają. A sukienki fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie miałam okazji być druhną :D Sukienki są przepiękne, zwłaszcza ta fioletowa - coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudne! Ciężko się zdecydować na najładniejszą! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne te sukienki. Na moim ślubie nie miałam szans aż tak poszaleć

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely blog. Thanks for sharing with us.This is so useful.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze cekinowe mnie urzekły - ale pewnie muszę sporo ważyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.