wtorek, 5 lutego 2019

INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY BALSAM DO STÓP I PAZNOKCI NO 36


Może za oknem jak i w powietrzu nie czuć wspanialej wiosny tak w zimę nie można wcale, a wcale zapomnieć o pielęgnacji stópek, które noszą nas przez całe ciężkie życie.  Dlatego nawet zimą trzeba pamiętać o intensywnym nawilżaniu stóp, a by skóra była gładka, miękka, a nie przesuszona.


Kosmetyki marki NO 36 miałam możliwość już przetestować kilka razy swym życiu i śmiało mogę twierdzić iż są to świetne drogeryjne kosmetyki do stóp, które działają skutecznie, a dodatkowo mają świetną niską cenę, a działanie jest duże lepsze niż  mogłoby się wydawać na początku przygody z tymi kremami. 


Marka NO 36 ma charakterystyczne opakowania jeśli chodzi o kosmetyki do stóp ponieważ zawsze dominuje tam kolorystyka niebieska połączona z bielą,możemy spodziewać się zielonych napisów, czy też pomarańczowego tła. Szata graficzna pomysłowa i przyjazna dla oka, a stópki na tubce zapewniają nas o tym iż jest to bez dwóch zdań kosmetyk do stóp. 

Krem stosuje zawsze wieczorem aczkolwiek nie myślcie sobie iż robię to codziennie bo zdarzają się dni bez smarowania....

Jeśli chodzi o działanie to żadnych złych zarzutów nie można mu zarzucić ponieważ intensywnie nawilża skórę stóp, a szczególnie wygładza suche i szorstkie pięty, a zatem o suchych skórkach możemy śmiało zapomnieć jak i o wszelakich zrogowaceniach. Jeśli chodzi o skórki i paznokcie także je nawilża i zmiękcza.


Konsystencja kremu jest  zbita i treściwa białego koloru i o dziwo sam zapach jest bardzo przyjemny i śmiało da się wyczuć zapach oliwki w kremie, która w składzie jak najbardziej się znajduję.


30 komentarzy:

  1. Osobiście używam kremów do stóp z Avon :) U mnie się świetnie sprawdzają, większość moich znajomych ich właśnie używa. Jak dla mnie numer jeden. Tego produktu nie znam, może kiedyś uda mi się go sprawdzić :)

    Obserwuję, ciekawy blog :)
    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonale znam tą markę, ja produkty do stóp używam także do pielęgnacji dłoni,

    OdpowiedzUsuń
  3. znam i nawet niedawno go miałam:) zadowolona byłam. Osobiście nie przywiazuje sie bardzo do jednej marki..co w promocji biore;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale też trochę się boję balsamow do stóp, z doświadczenia wiem, że jeśli zbyt często używamy takich specyfików to stopy zaczynają się nadmiernie pocic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś by mi się do stópek przydało,zawsze mi takie specjalistyczne preparaty dobrze służyły...

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie produkty bardzo lubię używać szczególnie latem kiedy to moje stopy są odsłonięte. Tej marki nie miałam okazji jeszcze poznać. Fajnie że produkt ładnie pachnie bo ja bardzo to cenię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam! U mnie sprawdził się doskonale więc polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ich kremy i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kosmetyk. Chętnie bym wypróbowała na moje nóżki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego kremu nie stosowałam i chyba się na niego nie skuszę. Teraz używam naturalnego masła z dodatkiem oleju kokosowego. Juz jakiś czas temu przerzuciłam się na nturalne produkty i widzę, że moja skóra lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale też mam swoje ulubione kosmetyki :) Trendy Mama

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego kremu. moje stopy są bardzo wymagające i próbuję już prawie wszystkiego co by im ulżyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś używałam i był całkiem ok, teraz znalazłam inny krem i jest to mój ideał, póki co pozostaje mu wierna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do stóp najbardziej lubię kremu z mocznikiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Nadal poszukuję idealnego kremu do stóp. Tego jeszcze nie stosowałam. Będę musiała sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobre działanie tego kremu zachęca do jego poznania i stosowania na stopy

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno temu miałam jakieś produkty tej marki i były całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się nad tym kremem, ale wygrał lirene. Następnym razem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też staram się dbać o moje stópki zimą. W sumie to są one tak samo narażone na zrogowacenia i suchą skórę jak latem, skarpetki i ciepłe buty robią swoje. A tak jak napisałaś trzeba dbać o stopy, one nas noszą całe nasze życie. Ja używam kremików do stóp z AVONU Foot Works. Tego który pokazujesz nie znam. Jednak myślę, że jak kiedyś gdzieś go wypatrzę chętnie przetestuję :-) Zdaję się na Twoją pozytywną opinię :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze znana mi marka, mąż używa odświeżacze do butów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na efekty, na post po 2 tyg stosowania, ładnie wyglada, tylko czy działa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Krem do stóp tak jednak bardziej latem

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam sporo produktów tej marki i byłam bardzo zadowola na z ich stosowania. Kulki do moczenia stóp są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja za to bardzo lubię kosmetyki do stóp. Kremy, balsamy, a przede wszystkim peelingi gruboziarniste - są niezastąpione w pielęgnacji. Nie każda kobieta wie, że o skórę stóp (również pięt!) trzeba dbać przez cały rok, nie tylko wtedy kiedy przychodzi nam pokazać się na mieście w sandałkach czy klapkach. Do kremu warto też dołożyć kurację z użyciem skarpetek złuszczających :)

    CytrynoweLove ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam już okazję testować produkty tej marki i u mnie się sprawdziły. Co do stóp, ja dbam o nie cały rok. Bardzo szybko robią się szorstkie, wiec chcąc , nie chcąc muszę je pielęgnować cały rok :p miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie jestem systematyczna w kremowaniu stóp, czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  27. tego kremu nie znam jednak wprowadzilam do moejej codziennej pielegnacji takze produkty nawilzajace do stop. juz niedlugo bedzie wiosna i potem lato wiec czas zadbac o stopy

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego kremu do stóp nie stosowałam, chociaż kremów do stóp zużywam bardzo dużo. Obecnie znalazłam swój hit w Rossmannie. Mają w ofercie krem z fajnym składem z dużą ilością mocznika, co idealnie nawilża i zmiękcza moje stopy. Cena dodatkowo też zachęca :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.