piątek, 12 grudnia 2014

LIKE Malizia,Free Spirit, woda toaletowa dla kobiet, 100 ml. Powiew lata...


Opakowanie: Pudełko jak i sam flakonik jest bardzo żywy kolorystycznie przez co przyciąga naszą uwagę oraz sprawia, że tęsknie za latem. Wyobrażam sobie, że leżę na kocu, a wokół rozpościera się pięknie żywa zielona polana, na której to znajdziemy białe stokrotki, a w oddali słychać śpiew ptaków:) 


Flakonik jest okrągły i dosyć ciężki jak na butelkę wody toaletowej, a więc musi by ona zrobiona z grubego szkła i muszę przyznać ,że to prawda bo raz mi się nie chcąc stłukła o blat ale pozostała nadal cała i zdrowa. 


Zapach jest bardzo delikatny i cytrusowy, a to za sprawą bergamotki i kwiatu pomarańczy. Po spryskaniu się wodą otula nas delikatny kwiatowy zapach piwonii. Połączenie ciekawe i jak najbardziej wakacyjne. 


Niestety zapachy cytrusowe nie za bardzo lubią się z moją skórą tzn. nie utrzymują się one u mnie długo zatem, musiałam się nim często i gęsto psikać.

Wodę toaletową przetestowałam, dzięki portalowi http://udziewczyn.pl/


18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny flakonik. Zapachy cytrusowe bardzo lubię, więc pewnie by mi się spodobała. Niestety jeszcze jej nie wąchałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cytruski lubię, ale u mnie na skórze też słabo trzyma się taki zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam niestety tego zapachu, pewnie fajny bardziej na lato

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam swoją ulubioną perfumę i nie chce jej zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej wody :) ale lubię takie orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie ten flakonik byłby mało poręczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o niej i chciałabym powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy jeszcze się z tym produktem nie spotkałam, a muszę przyznać, że flakonik wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość orzeźwiający zapach, myślę, że do szybkiego odświeżenia się w szkole czy po treningu byłby najlepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to chyba zapach w moich klimatach, ponoć jak samej nie czuje się wody na sobie to znaczy, że dobrze nam pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na rozdanie.Do wygrania vouchery o wartości 70,50 i 40 zł do wydania w sklepie Skarby Syberii (rosyjskie kosmetyki). :)
    http://niissley90.blogspot.com/2014/12/noworoczne-rozdanie-ze-skarbami.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo śliczna buteleczka i zaciekawiła mnie ta woda. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.