piątek, 4 stycznia 2013

BISZOFIT POŁTAWSKI - ORYGINALNY BALSAM MINERALNY, ŻEL

BISZOFIT POŁTAWSKI - ORYGINALNY BALSAM MINERALNY, ŻEL.


Według producenta produkt ten ma dużo dobrych właściwości i zastosowań ale nie będę ich tu wszystkich przytaczać tylko podam wam linka aby osoby zainteresowane tym produktem mogły czegoś więcej się o nim dowiedzieć niż to co ja tu zaraz napiszę:) 

http://sekretynatury.bazarek.pl/opis/534751/biszofit-poltawski-oryginalny-balsam-mineralny-zel.html



 BISHOVIT używałam nie osobiście lecz smarowałam nim innych :)
Na początku robiłam masaże mojej mamie, która ma problemy z kręgosłupem.
Co z początku rzuciło nam się w oczy?
Hmm.. raczej w nos.
Produkt ten nie pachnie najprzyjemniej ale po dłuższym smarowaniu jesteśmy wstanie przyzwyczaić się do tego zapachu ;)
Żel ma wodnistą konsystencję, która wypływa od razu gdy przechylimy buteleczkę. 
Przy pierwszym masażu pleców wzięłam troszkę za dużo tego płynu. 
Ze względu na wodnistą konsystencję jest on bardzo wydajny i nie potrzeba nam dużej ilości aby smarować wybraną część ciała ( w moim przypadku ja używałam go do masowania pleców.)
Z początku nakładając go na plecy mojej mamy czuła ona zimno ale po chwili doznawała uczucia delikatnego ciepła.
 Jednak nie polecam masować kogoś gdy macie na dłoniach jakieś małe ranki lub przy paznokciach nasze nieszczęsne skórki nie są w najlepszym stanie ja się na to załapałam i gdy ten żel dotknął mojej ranki było nie dobrze- okropnie szczypało! 


Następnie zdarzyło mi się robić masaż mojemu bratu, który ciężko ćwiczy na siłowni i potrzebował ukojenia mięśni :P
Masaż zrobiłam używając tego żelu i był zadowolony niestety jednak na Jego plecach wyskoczyły czerwone plamki i skóra na plecach zaczęła Go swędzieć.  
Na opakowaniu BISHOVITA jest napisane, że może on uczulać ,a wiec można się było tego spodziewać.

Podsumowując:

Moja mama żadnego uczulenia nie dostała, gdy smarowałam ją tym żelem ale mój brat dostał, a więc jeśli chodzi o mnie nie będę wam go polecać ani odradzać ale wolę uprzedzić ,że możecie po nim dostać uczulenia, a więc stosujecie go na swoją odpowiedzialność ;)


Do tego produktu również otrzymałam ulotkę informująca o pochodzeniu, wskazaniach, przeciwwskazaniach itp...






Cena tego produktu to 17,00 zł.

Mozecie znależć go w tym sklepie http://sekretynatury.bazarek.pl/index/ lub zamówić przez allegro

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14731634


36 komentarzy:

  1. Pierwsze słyszę o takim produkcie:) ale jeżeli ma brzydki zapach to już u mnie odpada:P

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że wszystkie te żele do masażu z właściwościami leczniczymi nie zbyt fajnie pachną ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli trzeba samemu sprawdzić na własną odpowiedzialność:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba wypróbować ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie. Ale cena dość ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że nie dostałabym od tego uczulenia.. zawsze po basenie tak strasznie bolą mnie plecy ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym balsamie,ale musiałabym spróbować, bo czasami po całym dniu, bark mnie bolą:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mąż byłby zachwycony takim masażem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość tani jest ten preparat :)
    Sama szczerze przyznam się że miałabym obawy stosować coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. och, jak miło, że dbasz o rodzinę ^.^ Ile lat ma twój brat ? Mój jest ode mnie aż o 12 lat starszy 0.0

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli raczej nie dla mnie bo ja straszna alergiczka jestem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm..wydaje mi się,że nawet fajny produkt ale przez ten nieprzyjemny zapach już u mnie odpada..

    OdpowiedzUsuń
  13. MOZE WARTO WYPROBOWAC:)

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o tym nie słyszałam .

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ( przy okazji na zorganizowany konkursik kosmetyczny) : )


    Pietrucha
    http://pietrucha-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zapach pewnie związany z leczniczym zastosowaniem ale jakoś tak mimo wszystko wolałabym ładny ;)

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ cudeńko :) Myślę, że warto byłoby wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. no cos ciekawego......nigdzie nie widziałam i ciekawa jestem jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny żel, może kupię go mojej babci na urodziny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak może uczulać to nie dla mnie, mam wrażliwą skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i zapraszam do udziału w konkursie;D

    OdpowiedzUsuń
  21. wiem wiem ;)) Suzy z MissA miala kiedys takie. moje wlosy niestety tez sie do tego nie nadaja ;c ale cos z pewnoscia wymysle aby było inaczej ;)





    oho... co za recenzja ;) bede musiala chyba zainwestowac w ten balsamik ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. This seems like a lovely product!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa notka , zapraszam do mnie http://standardfun.blogspot.com/ , ja już obserwuje twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uhh szkoda, ze uczula, sklad w sumie nie jedg taki zly. U mnie prawfopodobne, zr tez by mnie uczulil, bo mam alergie na rozne dziwne rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  25. na bóle stawów kontuzje polecam biszofit bezpośrednio od dystrybutora najtaniej i pewność jakości kupowałem już 3 razy jestem zadowolony :) http://www.biszofit.info/ to jest stronka gdzie zamawiałem ale jest tez na allegro http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5809491

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten skład wymieniony w ulotce nie jest prawdziwy. Na opakowaniu jest prawdziwy skład i dochodza do niego jeszcze szkodliwe parabeny, a fuj

    OdpowiedzUsuń
  27. Szerze polecam - stosuje go na zwyrodnienie kręgosłupa działa rewelacyjnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. stosuje od niedawna I jest wprost rewelacyjny , wcale nie cuchnie, polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.