poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Konkurs na FB i szybki tutaj :)

Cześć:) Chciałam zaprosić was na mojego FACEBOOKA gdzie do wygrania jest książka z słynnego serialu DR HOUSE:) W książce znajdziemy biografie aktorów. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam TUTAJ :) 

Związku z tym, że robię wiosenne książkowe porządki to i tutaj jakieś wystawię do oddania pierwszą będzie lektura o pośladkach :P

Jeśli ktoś zainteresowany to proszę w komentarzu zostawić taką informację:) 

Czas trwania: 03.04.17 do 10.04.17

14 komentarzy:

  1. Super książka, z chęcią bym ją przygarnęła :)
    Czas zadbać o swoje pośladki, bo lato się zbliża. Póki co katuję je na siłowni :)
    Na Fb zaglądnę.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego poniedziałku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) to chyba nie ma co czekać na zgłoszenia innych hi hi,a zatem hmm czekam na dane ;D

      Usuń
  2. Ja już zaczęłam trenować, życzę innym powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za wszystkich!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*