wtorek, 12 kwietnia 2016

Ptaki i motyle do Wydawnictwa kaktus plus wyniki konkursu:)


Dzień dobry perełcie:)! Jak wam zaczął się tydzień? Mnie niezbyt dobrze ale pomyślałam sobie, a co tam dziś jest wtorek, a więc od dziś można zacząć lepiej:)!  Ostatnio pokazałam wam kolorowankę, w której można się stać  paryskimi twórcami mody, a dziś przejdziemy do świata zwierząt, gdzie to wszelakie ptaki i motyle nas wprowadzą w błogi stan. 



Warto też wspomnieć, ,że kolorowanka ptaki i motyle to nie tylko kolorowanka ,gdzie znajdziemy wiele storn biało czarnych ilustracji do zamalowania ale również i zagadki, które umilą nam ten czas. 


Na każdej kartce, czy stronie pochowane/ ukryte są elementy, które trzeba znaleźć, a więc nie tylko kolorujemy i się relaksujemy ale i wysilamy nasz wzrok aby odnaleźć tą malutką istotkę, czy inny przedmiot wśród ptaków i motyli. 


Podsumowując; jeśli nie macie ochotę tylko na kolorowanie ale również i małą zagadkę ta książka nada się do tego idealnie bo można bawić się samemu lub z młodszym rodzeństwem bądź z dzieckiem. 


A teraz czas na wyniki:) haha nie śmiejcie się ale nagrałam filmik super jakości bu hahah ale hmm nie chce mi się poprawiać i nagrywać jeszcze raz; ważne, że są wyniki co nie ;D?? 


oj co jest:( za duży film..chlip no cóż to udostępnię go na moim FB, żeby nie było, że zmyśliłam sobie zwycięzców, a tu napiszę ;)
KLIK 



Wygrywają:

Aleksandra Anna
Marta G.

już do was piszę ;)




23 komentarze:

  1. Gratki :). Fajny pomysł z tym szukaniem elementu, choć sama kolorowanka jak dla mnie, ma za spokojne i zwyczajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa ta kolorowanka :)

    Dziękuje bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ilustracje ma ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu sobie zakupić jakąś kolorowankę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. No i niech się dobrze koloruje! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ostatnio jest szał na te malowanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kolorowanka :)
    gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie kolorowanki to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Faaaajna ta kolorowanka <3 Faktycznie idealna do kolorowania z jakimś maluchem :) A zwycięzcy gratuluję! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowanka fajna :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, ja ostatnio dużo koloruję w pracy aż mnie kark boli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te kolorowanki. :-) Muszę sobie jedną zafundować. :-)
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio mam wrażenie, że wszycy, dosłownie wszyscy kolorują :O
    Może i ja zacznę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolorowanka :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*