sobota, 13 lutego 2016

Przyszła do mnie dostawa żeli pod prysznic VELLIE COSMETICS plus mini konkurs dla was:)


Witajcie kochani::)!Z jednej strony chciałabym wam się pochwalić moją piątkową paczuszką od vlaboratories, a z drugiej mam dla was mały podarunek. 
Dostałam aż 4 żele pod prysznic i aż 4 bo każdy z nich ma aż po 500 ml nie ma co ukrywać ale takie duże butle żeli pod prysznic będę chyba kończyć w nieskończoność. 
Zatem pomyślałam, że jak jest 3 razy sztuka to tak sobie 3 żele zostawię, a jeden z 4 komuś podaruję. 



Jaki wam podaruję?
Tak naprawdę to pozwolę wam wybrać z 3 hahahaha bo jeden już zastosowałam, a dokładnie to wygładzający żel z olejem Abisyńskim.


Zatem co trzeba zrobić aby zdobyć żel pod prysznic?
Będzie miło jeśli polubicie mojego bloga na Facebooku oraz sponsora żelu, czyli vlaboratories-oczywiście nie są to warunki obowiązkowe aczkolwiek będzie nam niezmiernie miło:)


W poście w komentarzu zostawcie informację, a dokładnie  to nazwę żelu jaki ewentualnie chcielibyście dostać. 
  • nawilżający żel pod prysznic z olejem arganowym 
  • regenerujący żel pod prysznic z olejem marula
  • wzmacniający żel pod prysznic z olejem macadamia 

Zaczynamy od dziś tj. 13.02.2016-16.02.2016
Jeden żel zatem szybkie i małe rozdanie;) 

Powodzenia:)!!

48 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do zabawy, najbardziej zaciekawił mnie regenerujący żel pod prysznic z olejem marula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi - życzę powodzenia biorącym udział :D Ja zanim nie zużyję Carex'ów to chyba sobie żele podaruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to i ja wezmę udział :) Marula bym chciała wygrać ::)

    OdpowiedzUsuń
  4. A też się zgłoszę :)
    Mnie intryguje nawilżający żel. Prawdę mówiąc to nigdy o nich nie słyszałam i chętnie bym wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja z chęcią wezmę udział! Przygarnęłabym ten nawilżający żel z olejem arganowym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo to ja wybrałabym żel z olejem arganowym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawilżający żel pod prysznic z olejem arganowym. Fajniusie te żele :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przygarnę regenerujący żel pod prysznic z olejem marula :D Oba fanpage lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam sie :D
    Wzmacniający żel pod prysznic z olejem macadamia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział w zabawie. Ciekawi mnie ta marula :) Lubię na Fb jako Barbara W.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się . Wybieram żel wzmacniający z olejem macadamia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Borę udział :D Regenerujący żel pod prysznic z olejem marula.

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się i wybieram nawilżający żel pod prysznic z olejem arganowym

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, żele mają przepiękne szaty graficzne. Udziału w konkursie nie biorę bo mam jeszcze żel od Interendo i muszę go skończyć :P

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział oczywiscie :) Nawilżający bym chciała bardzo :) Like oba profile :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super biorę udział, wybieram żel nawilżający z olejem arganowym. Polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę tę markę na oczy. Ciekawy design:)
    ____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się i ja chce olejek arganowy! :333

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Cię już od bardzo dawna, właściwie od początków mojego bloga ♡
    Chciałabym regenerujący żel pod prysznic z olejem marula ♡ może pierwszy raz w życiu uda mi się coś wygrać ☆

    OdpowiedzUsuń
  20. spróbuję szczęścia i ja :) a wybrałam regenerujący żel pod prysznic z olejem marula

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne żele :D wybieram nawilżający żel pod prysznic z olejem arganowym :D

    OdpowiedzUsuń
  22. nawilżający żel pod prysznic z olejem arganowym
    biorę udział
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jeszcze ich nie miałam, przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chętnie przetestowałabym nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym dostać regenerujący żel pod prysznic z olejem marula.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Regenerujący żel pod prysznic z olejem marula chyba najbardziej by mi podpasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    Wybieram: regenerujący żel pod prysznic z olejem marula

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie by przygarnęła regenerujący żel pod prysznic z olejem marula :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja najchętniej przygarnę ten z olejem macadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Żeli mamy sporo :D Dwa urocze z pandami i 2 o zapachu ciastka i muffinki więc nic tylko się pluchtać xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością biorę udział w zabawie i wybieram żel z olejkiem macadamia :)
    Pozdrawiam :)
    m_margaretka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią wezmę udział w konkursie. Wybieram wzmacniający żel pod prysznic z olejem macadamia.
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oooo nie znam firmy, chętnie biorę udział!
    Wszystko polubione i chyba najbardziej przemawia do mnie wzmacniający żel pod prysznic z olejem macadamia ( choć marula.. pierwsze słyszę aż wstyd przyznać ;p)

    OdpowiedzUsuń
  34. BIORĘ udział ;)
    Lubię na Fb oba profile jako: Sabina Matusik
    Obserwuje jako: Sabina eM

    WYBIERAM : wzmacniający żel pod prysznic z olejem macadamia ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią spróbowałabym regenerujący żel pod prysznic z olejem marula :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, biorę udział :)
    wybieram : wzmacniający żel pod prysznic z olejem macadamia
    wszystko lubię na FB jako Ma i Bla a banerek u mnie ---> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  37. regenerujący żel pod prysznic z olejem marula-nie znam tego składnika :)

    OdpowiedzUsuń
  38. regenerujący żel pod prysznic z olejem marula

    OdpowiedzUsuń
  39. lubię bloga jako Dorota Wysocka
    wybieram regenerujący żel pod prysznic z olejem marula

    OdpowiedzUsuń
  40. Polubione, obserwuję i wybieram regenerujący żel pod prysznic z olejem marula :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się i wybieram ten nawilżający :)
    Przydałby się :)
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. regenerujący żel pod prysznic z olejem marula brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*