wtorek, 16 lutego 2016

Ogromna paka zapachowych świec od PartyLite plus zapowiedź pachnącego konkursu:)


Witajcie moi drodzy. Wczoraj wieczorem czekała na mnie wspaniała niespodzianka, która pachniała już po otwarciu ogromnego kartonu, w którym właśnie znajdowała się bardzo duża ilość zapachowych świec oraz patyczków zapachowych i wosków,
 a dodatkowo pojemniczek na owe patyczki i katalog produktów;
 w tym przypadku świec i przeróżnych pięknych świeczników, czy kominków. Dodatkowo została dołączona ulotka ze wskazówkami jak postępować ze świecami. Myślałam, że taka ulotka jest bezsensowna ale po jej lekturze całkowicie zmieniłam o tym zdanie. 





Takie cudnie wyglądające świeczki możemy dostać tylko i wyłącznie u PartyLite; co ciekawe można i zostać taką konsultantką  przez co nie musimy tylko i wyłącznie robić zakupy ale i na nich zarabiać:)
Przeglądając stronę PartyLite, a dokładnie to katalog to aż się zawstydzam swoimi zdjęciami ponieważ firma robi piękne aranżację, a do tego jeszcze i filmiki, dzięki, którym możemy bardzo realistycznie poznać zapachowe świecie i nie tylko. 
Zatem moim zadaniem nie będzie zachęcić was wizualnie bo to już bardzo dobrze robi PartyLite tylko sprawdzić, czy one rzeczywiście tak obłędnie i zjawiskowo pachną.


Uwielbiam zapachowe świeczki i dodatki jednakże często mam  związane z tym wyrzuty sumienia, że poprzez stosowanie takich umilaczy powietrza w jakiś sposób zagrażam naszemu środowisku. Na całe szczęśćcie PartyLite obciąża mnie od tego sumienia ponieważ jak nas zapewnia świeczki, czyli woski wykorzystywane do świeczek są wykonywane z naturalnych składników, a co najważniejsze wszystkie substancje zapachowe PartyLite są zgodne ze światowymi standardami bezpieczeństwa określonymi przez Między Narodowe Stowarzyszenie Substancji Zapachowych.


Kolejnym dla mnie zadziwiającym faktem była informacja o knotach bo, nie które świeczki nie mają jednego ale aż 3 knoty aby wosk topił się równomiernie oraz po to aby zapach był bardziej intensywny. Do tego każdy rodzaj świeczki ma inny knot-nie wiedziałam, że są rdzaje knotów. No proszę ile człowiek nowego może się w życiu nauczyć.


Myślę, że pokrótce przedstawiłam wam pachnący świat PartyLite zatem mnie nie zostaję już nic innego jak zacząć zapalać świeczuszki aby móc poczuć ich przecudowne i zniewalające zapachy.



Niestety w mojej paczuszce jedno ze szklanych opakowań ze świeczki było rozbite:( Pewnie przy transporcie coś gdzieś za mocno szarpnęło.


A wiecie co jest najlepsze?
Jeszcze żadnej świeczki/wosku/patyczków nie zapalałam, a mój pokój i tak już pięknie pachnie i związku z tym już znalazłam swojego zapachowego faworyta.


Ale koniec gadania! Teraz przejdźmy do zapowiedzi konkursu. Związku z dużą ilością pachnących cacuszek i dla was coś mam z tym, że zastanawiam się nad tym, czy ma wygrać jedna osoba, czy lepiej zrobić dwie mniejsze nagrody?


Tym razem konkurs będzie odbywał się na Facebooku, a nie na blogu. Co o tym myślicie?


31 komentarzy:

  1. Świetne świeczki i czekam na konkurs! Jestem za jedną, wielką nagrodą i uważam że lepiej konkurs robić na blogu ^^

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich wygląd zachwyca i wierzę,że zapachy również są śliczne. Znam inne zapachy tejże marki i pachną pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem świec tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świecki wyglądają interesująco, najbardziej kusi mnie ta pierwsza blackberry, ma świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna paczka! Mam kominek elektryczny z PL i bardzo chwalę. Uwielbiam figową femme fatale!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow tyle cudowności :) Nie znam tej firmy, ale na pewno zajrzę. Konsultantką raczej nie zostanę ale zapoznam się z ich ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam świeczki zapachowe! Nawet kolekcjonuję. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Raj dla mnie. uwielbiam świeczuszki i zapaszki. Będę musiała zainteresować się nimi kiedy w końcu wypalę wszystkie inne jakie przywiozłam ze swojego składzika w Polsce, a trochę tego jest xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile dobroci, uwielbiam świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aww <3 Ja jestem maniaczką świecową :D 3 knoty mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magia :) Jedna osoba niech wygra! ;) Albo dwie! Dobra, nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ummmmm muszą cudowenie pachnieć :3 Jestem za dwoma nagrodami, z tym że konkurs wolałabym na blogu, we. na blogu i na fb jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ale producent/sponsor woli na FB:)

      Usuń
  13. wow, sporo tego wszystkiego, bardzo lubię świece i woski tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam jeszcze tych rarytasow ale wyglądają ciekawie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas świeczki też zawsze są mile widziane :D Piszemy się na ten konkurs XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*