piątek, 12 lutego 2016

Nowy konkurs-tym razem do zdobycia plastikowe opakowania do własnych kosmetyków:P??



Cześć dziewczyny! Wiem jak wiele z was bawi się w własną produkcję kosmetyków, a więc specjalnie dla was mam jeden zestaw plastikowych opakowań do, których możecie wlać swe arcydzieła lub wykorzystać takie małe opakowanie na wyjazd, gdy nie potrzebujecie całej tubki kremu. 



Konkurs trwa od dziś tj. 12.02.2016, a kończy się 20.02.2016.

Opakowania są już u mnie zatem to jak komuś wyślę paczuszkę:) 



Co trzeba zrobić aby wziąć udział ? Bardzo mało :)

  1. Polubić na Facebooku sponsora nagrody, czyli All In Packaging
  2. Polubić na Facebooku Ciekawska Magdalena-Blog-LINK
  3. Napisać w jednym zdaniu jaki jest Twój ulubiony składnik kosmetyku. 

Aby zdobyć dodatkowe punkty można:
1. W dowolny sposób udostępnić informację konkursową dalej.
2. Dodać mnie do Google +

I co tam jeszcze sobie wymyślicie dodatkowego...wszystko
 po prostu zostawiacie mi w komentarzu:D 

Wzór zgłoszenia

Lubię na fb dwa profile jako ( imię i pierwsza litera nazw) :
Adres e-mail:
Udostępnienie:TAK/NIE + link
Lubię na Google +:Tak/Nie jako-



Regulamin
1. Organizatorką konkursu jest właścicielka tego bloga a  sponsorem nagród jest allinpackaging
2. Konkurs trwa od  12.02.2016 do 20.02.2016  do godz. 23:59.
3. Na kontakt od zwycięzcy czekam 2 dni. Po upływie czasu wylosuję kolejną osobę
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 2 dni od jego zakończenia. 
5. Wysyłka tylko na terenie Polski 
6. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami). 


18 komentarzy:

  1. Mam masę opakowań do kosmetyków dlatego dam szansę innym dziewczynom. Powodzenia ! :))

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagroda idealna dla osób kochających domowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nie jara robienie swoich kosmetyków jestem zbyt leniwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam juz sporo takich rzeczy :P
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię na fb dwa profile jako : Magda N
    Adres e-mail: mojczyk@wp.pl
    Udostępnienie:TAK baner http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com
    Moim ulubionym skladnikiem kosmetyków jest alantoina i d-panthenol.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię na fb dwa profile jako : Kasia K
    Adres e-mail: j.m.k.janas@gmail.com
    Udostępnienie: NIE
    Lubię na Google +:Tak J.M.K. Janas
    Odp na pytanie; Moim ulubionym składnikiem kosmetyków jest aloes, a zaraz za tym olejki zapachowe i aromaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne rozdanie, mi bardzo przydałyby się takie pudełeczka, bo moje zapasy są na wykończeniu. :D

      + oczywiście obserwuje bloga

      Usuń
  7. Lubię na fb dwa profile jako ( imię i pierwsza litera nazw) :Bernadeta B
    Adres e-mail:bernadetaaa@interia.pl
    Udostępnienie:TAK/https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/1043243312403161?pnref=story
    Lubię na Google +:Nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam sporo opakowań, więc pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię na fb dwa profile jako ( imię i pierwsza litera nazw) : Sylvia Bomba
    Adres e-mail: sylviaaa100@interia.pl
    Udostępnienie:TAK https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/502614346610572?pnref=story
    Lubię na Google +:Tak jako- Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mialabym co z tym zrobic ale reszcie zycze szczescia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie by się do niczego nie przydały, więc życzę powodzenia innym. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej uwielbiam takie opakowanka :)

    Lubię na fb dwa profile jako ( imię i pierwsza litera nazw) : Prosto Marzyc
    Adres e-mail: prostemarzenia@gmail.com
    Udostępnienie:TAK+ link http://slodycz-dnia-yaoi.blogspot.com/
    Lubię na Google +:Tak jako: Prosta Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim składnikiem jest dla mnie olejek arganowy, który cudownie wprost podziałał na moje włosy.

      Usuń
  13. Lubię na fb dwa profile jako Ma i Bla
    Adres e-mail: kolonie66@op.pl
    Udostępnienie:TAK Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*